De klant beschikt

Klant1

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een greep uit tienduizenden reviews online. Opvallend: wie heel goed zoekt, vindt op advieskeuze wel eens een mindere beoordeling. Ook opvallend: kantoren van ABN Amro werden vaak beoordeeld, maar kregen geen score.

Komt afspraken niet na. Terugbellen over een uur en vervolgens helemaal niet teruggebeld worden.

Over Hypotheek Visie Oldenzaal (gemiddeld 8,4 op Advieskeuze. nl, gebaseerd op 17 reviews over hypotheken)

 

De adviseur komt zijn afspraken niet na.

Over ABN Amro Den Helder (13 reviews op Advieskeuze.nl, maar nog geen score)

 

Zeer bevlogen, professioneel en empathisch.

Over ABN Amro Rotterdam (323 reviews op Advieskeuze.nl, maar nog geen score)

 

Totaal geen service meer aangaande in 2008 afgesloten hypotheek na relatiebreuk. Laatste gesprek was in 2014, de adviseur stond gewoon al de deur open te houden terwijl ik nog vragen had, intermediairwijziging gedaan naar de Hypotheekshop, daar lukte het wel om hypotheek op mijn naam te krijgen zelfs zonder gebruik NHG! Waardeloze adviseur, ga dus niet naar de Hypotheker! Ik woon nog met veel plezier in dezelfde woning.

Over De Hypotheker Den Helder (gemiddeld 6,6 op Advieskeuze. nl, gebaseerd op 28 reviews over hypotheken)

 

We zijn twee jaar bezig geweest met de aanpassing van onze hypotheek in verband met een scheiding. Afspraken werden steeds verzet en niet nagekomen. We hebben vier verschillende hypotheekadviseurs gehad en toen het in kannen en kruiken was, werd het ineens weer ingetrokken. Het zijn onbeschofte mensen op het kantoor aan de Hoofdstraat, zowel de hypotheekadviseur als een collega. Uiteindelijk zijn we naar een onafhankelijke hypotheekadviseur gegaan en die heeft ons plan voorgelegd aan de afdeling hypotheken van de ABN Amro, toen was het binnen twee weken geregeld!

Over ABN Amro Apeldoorn (190 reviews op Advieskeuze, maar nog geen score)

 

Wij zijn in september begonnen met informatie opvragen omtrent het openbreken van onze hypotheek. Het proces was er echter één met erg veel fouten, elke keer kregen we offertes of documenten die we moesten ondertekenen waarin fouten vermeld stonden, die in onze ogen simpel voorkomen hadden kunnen worden. Het varieerde hierbij van onze woning/adres, hypotheekvorm en som en delen. Dit getuigde niet van een professionele aanpak en goede serviceverlening.

Over Hypotheek Visie Amsterdam (gemiddeld 9,5 op Advieskeuze.nl, gebaseerd op 101 reviews, waarvan 100 over hypotheken)

 

De adviseur neemt de tijd.

Over Van Lent & Partners te Rotterdam (gemiddeld 9,4 op Advieskeuze.nl, gebaseerd op 16 reviews, waarvan 13 over hypotheken, 1 over lenen en 2 over verzekeringen)

 

Vriendelijk, maar ook wel haastig en slordig.

Over De Hypotheker Zwolle (gemiddeld 9,3 op Advieskeuze.nl, gebaseerd op 84 reviews, waarvan 83 over hypotheken)

 

Moest mijn eigen advies maken over mijn bestaande hypotheek.

Over ABN Amro Amsterdam (19 reviews op Advieskeuze.nl, maar nog geen score)

 

Onzorgvuldigheid en slechte communicatie.

Over Eigen Huis Hypotheekadvies (74 reviews op Advieskeuze.nl, maar nog geen score)

Reactie toevoegen

 
Editie
Meer over
De klant beschikt

De klant beschikt

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. Ruim twintig jaar ben ik verzekerd voor zaken als...

De klant beschikt

De klant beschikt

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. Vriendelijk, duidelijk en gezellig :) Over Daleman...

De klant beschikt

De klant beschikt

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. De adviseur heeft uitgebreid de tijd genomen om te...

Klant geeft privé-gegevens in ruil voor korting op hypotheek en verzekering

Klant geeft privé-gegevens in ruil voor korting op hypotheek en verzekering

Bijna 60 procent van de consumenten in Nederland en België vindt het prima als banken en verzekeraars hun privégegevens gebruiken als ze in ruil daarvoor...

Boosheid komt klant duur te staan

Boosheid komt klant duur te staan

Een boze klant die medewerkers van een verzekeraar heeft uitgescholden, is terecht opgenomen in de gebeurtenissenadministratie en interne verwijzingsregister van...

Kosten niet gecommuniceerd? dan hoeft klant niet te betalen

Kosten niet gecommuniceerd? dan hoeft klant niet te betalen

Als een adviseur de kosten van zijn dienstverlening niet vooraf helder communiceert, is de klant niet gehouden deze kosten te betalen. Dat stelt de Geschillencommissie...