De klant beschikt

klant3

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online.

Ruim twintig jaar ben ik verzekerd voor zaken als auto, huis en inboedel. ABI Adviesgroep is de partij die deze zaken allemaal keurig voor mij uitzoekt en aanvraagt. Elk jaar evalueert ABI Adviesgroep met mij of alle verzekeringen nog actueel zijn en wellicht een aanpassing nodig hebben. De adviseur is vriendelijk en behulpzaam en kan mij helder adviseren. Snelle acties, duidelijke informatie via mail en telefoon en een vertrouwd gevoel zorgen ervoor, dat ik zolang bij dezelfde firma blijf.

Over ABI Adviesgroep uit Haarlem (gemiddeld 9,7 op Advieskeuze.nl, gebaseerd op 118 reviews, waarvan 88 over hypotheken en 20 over verzekeringen).

 

Zeer snelle afwikkeling van schadeclaim. zondag ingediend, woensdag of donderdag erna opgelost en overgegaan tot uitkeren. TOP!

Over Zicht risico-en verzekeringsadviseurs uit Den Bosch (gemiddeld een 8,5 op Opiness, gebaseerd op 432 reviews).

 

Duidelijke informatievoorziening. Goed bereikbaar, zowel via de mail als telefonisch. Heeft veel moeite gestoken in contact met hypotheekverstrekker bij problematiek met hypotheekaanvraag.

Over SNS Enschede (gemiddeld 10 op Advieskeuze.nl, gebaseerd op 7 hypotheekreviews).

 

Bij het gehele aankoopproces en het kiezen van de juiste hypotheek zijn wij ontzettend goed geholpen door de adviseur. We zijn beide niet thuis in de wereld van hypotheken en verzekeren. De adviseur heeft alle administratieve rompslomp uit handen genomen!

Over Cournot Adviseurs uit Zevenbergen (gemiddeld 8,2 op Independer.nl, gebaseerd op 235 waarnemingen: 177 reviews en 58 kwaliteitschecks).

 

Hier moet je niet zijn voor persoonlijk advies, dit is gewoon een drama. Als starter moet je juist gewezen worden op de gevaren en mogelijkheden, niets van dit alles, ze vragen gewoon een hypotheek aan die ik niet wilde. Gelukkig kon het nog gewijzigd worden. Nu men het geld binnen heeft, reageren ze helemaal niet meer. Erg jammer.

Over Lauteslager Financieel Adviseurs uit Utrecht (gemiddeld 7,5 op Independer.nl, gebaseerd op 6 waarnemingen: 4 reviews en 2 kwaliteitschecks).

 

Wij geven vijf sterren als score. De reden hiervoor is, dat we zo goed geholpen zijn door de adviseur. Wat de vraag ook was, hij hielp ons meteen. Hij heeft alles voor ons geregeld, dingen waar wij als kopers niet bij na dachten. Altijd eerlijk en betrouwbaar. Tot op de laatste dag heeft hij alles tot in de puntjes geregeld. Wij zijn hem ontzettend dankbaar voor de hulp en zullen in de toekomst zeker weer bij hem komen!

Over Financieel Advies Buro Martin Hollink uit Enschede (gemiddeld een 9,9 op Advieskeuze.nl, gebaseerd op 54 hypotheekreviews).

 

Fijne gesprekken op een rustige, duidelijke manier waarbij ik alle vragen kon stellen die in me opkwamen. Ook heel handig om mee te sparren en alle scenario’s mee door te nemen. De adviseur was een zeer prettige gesprekspartner en dacht goed met ons mee. Zo wisten we van tevoren heel goed waar we aan toe waren (en waar we in hemelsnaam aan begonnen…blijft spannend een eerste huis!). Voor een gedegen en grondig hypotheekadvies met een duidelijke uitleg en zeer prettige communicatie, of dat nou per mail of telefonisch was, kan ik deze partij alleen maar aanraden!

Over NBG uit Eindhoven (gemiddeld een 9,2 op Advieskeuze.nl, gebaseerd op 985 reviews, waarvan 972 over hypotheken, 4 over lenen, 2 over pensioen, 2 over vermogen, 2 over verzekeringen en 3 over financiële planningen).

Reactie toevoegen

 
Editie
De marktconforme klant bestaat niet

De marktconforme klant bestaat niet

(Vanja Bentum, MoneyView, in VVP 3-2022) De onderzoeksresultaten en keurmerken van producten en diensten vliegen ons om de oren. Verschillende partijen proberen...

Ons voordeel optimaal benutten

Ons voordeel optimaal benutten

Door de terugtrekkende overheid op sociale voorzieningen, is er meer zelfredzaamheid nodig. Voor veel mensen leidt dit tot complexe financiële vraagstukken...

De klant beschikt

De klant beschikt

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een greep uit tienduizenden reviews online. Opvallend: wie heel goed zoekt, vindt op advieskeuze wel eens een...

De klant beschikt

De klant beschikt

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. Vriendelijk, duidelijk en gezellig :) Over Daleman...

De klant beschikt

De klant beschikt

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. De adviseur heeft uitgebreid de tijd genomen om te...

Klant geeft privé-gegevens in ruil voor korting op hypotheek en verzekering

Klant geeft privé-gegevens in ruil voor korting op hypotheek en verzekering

Bijna 60 procent van de consumenten in Nederland en België vindt het prima als banken en verzekeraars hun privégegevens gebruiken als ze in ruil daarvoor...

Boosheid komt klant duur te staan

Boosheid komt klant duur te staan

Een boze klant die medewerkers van een verzekeraar heeft uitgescholden, is terecht opgenomen in de gebeurtenissenadministratie en interne verwijzingsregister van...

Kosten niet gecommuniceerd? dan hoeft klant niet te betalen

Kosten niet gecommuniceerd? dan hoeft klant niet te betalen

Als een adviseur de kosten van zijn dienstverlening niet vooraf helder communiceert, is de klant niet gehouden deze kosten te betalen. Dat stelt de Geschillencommissie...

Blijf hartelijk tegenover vertrekkende klant

Blijf hartelijk tegenover vertrekkende klant

"Als een klant afscheid van u neemt, gooi dan niet definitief de deur dicht! Maar blijf juist aardig en hartelijk. Dan laat u altijd de mogelijkheid open voor...

Klant gelooft adviseur en verzekeraar niet meer

Klant gelooft adviseur en verzekeraar niet meer

Het gebrek aan vertrouwen in adviseur en/of verzekeraar is een belangrijke reden om niet van het hersteladvies woekerpolissen gebruik te maken. Dat blijkt uit consumentenonderzoek...