Klant


1-10 van 43 resultaten


Zijn we bereid tot multi-klantwens bediening?

Zijn we bereid tot multi-klantwens bediening?

Tijdens de Nieuwjaarsbijeenkomst op 14 januari jongstleden presenteerde Adfiz de uitkomsten van het jaarlijkse Prestatie Onderzoek. “De rijkdom van de data...

De centrale klant is een eenzame klant

De centrale klant is een eenzame klant

Omdat ik afgelopen december mijn twintigjarig jubileum bij MoneyView vierde en het einde van het jaar sowieso al uitnodigt tot terugblikken, heb ik mijn VVP-columns...

Vernieuwing moet uit klantbehoefte komen

Vernieuwing moet uit klantbehoefte komen

Eigenlijk was het een tijdelijke functie als controller die Roland van Kemenade tien jaar geleden had bij Verberkmoes Assurantiën in Valkenswaard. Maar van...

De energie van vernieuwen

De energie van vernieuwen

Energie krijgen ze ervan bij Centraal Beheer Achmea, van Lab55. Het lab blijkt een prima manier om vernieuwing van buiten naar binnen te halen. Bovendien maken...

Van financiële planning naar een creatieve flow... Huh?

Van financiële planning naar een creatieve flow... Huh?

Sigfrid van Driel richtte twintig jaar geleden Impessive Arts op. Recentelijk ging hij sparren met adviseur Maurice van den Hemel uit Wemeldinge. De aanpak van...

Klant meer bij adviesvak betrekken

Klant meer bij adviesvak betrekken

“Tweehonderd procent eens”, zegt Marco Gregoor, directeur en mede-eigenaar van Heilbron Assurantiën, in een reactie op de stelling dat klanten...

‘ Dankbaar dat klanten hun verhalen delen en dat wij ze mogen helpen ’

‘ Dankbaar dat klanten hun verhalen delen en dat wij ze mogen helpen ’

“Voor ons zijn klanten in de eerste plaats mensen. Mensen met een verhaal. Wij vinden het prachtig dat mensen hun verhalen met ons delen en dat wij hen mogen...

Verras!

Verras!

Klant centraal, klantbelang centraal, klantfocus centraal? De klant zet je niet zomaar centraal, de klant is een mens als jij en ik. Als je je oprecht kunt inleven...

Digitale valkuil

Digitale valkuil

De dienstverlening van grote concerns in Nederland is de laatste twintig jaar aanzienlijk verbeterd. Wie tegenwoordig een vraag of een probleem heeft, wordt doorgaans...

De klant beschikt

De klant beschikt

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. De adviseur heeft uitgebreid de tijd genomen om te...

Quote van de dag
Na jaren getouwtrek zijn alle betrokkenen op één na het nu eens over een nieuw pensioenstelsel. Het zou voor Koolmees onverantwoord zijn om die kans te laten lopen. Hem rest nu nog maar één alternatief: negeer het advies van DNB. Dat advies is economisch ondoordacht en politieke zelfmoord

Na jaren getouwtrek zijn alle betrokkenen op één na het nu eens over een nieuw pensioenstelsel. Het zou voor Koolmees onverantwoord zijn om die kans te laten lopen. Hem rest nu nog maar één alternatief: negeer het advies van DNB. Dat advies is economisch ondoordacht en politieke zelfmoord

Econoom Coen Teulings in het FD

Stelling

Mijn verdienmodel als zelfstandig adviseur is steeds minder afhankelijk van productverkoop

Recente editie
Recente editie

‘Gretigheid leidt tot geen winst’ was de lijfspreuk van een voormalige werkgever van Bart Karel (Bart Karel Financiële Diensten). Die wijsheid hanteert Karel nog altijd in zijn eigen onderneming, vertelt hij in vakblad VVP6 (oktober). Fred de Jong (Adviesbureau Fred de Jong) wijst er in column AdVISIE op, dat mensen hun financiële leven het liefst met hun adviseur delen. Die unieke positie moet volgens De Jong zijn te verzilveren. Verder: uitgebreid (foto-)verslag van VVP event Inkomen.

Bekijk de inhoud
Events
Heldere communicatie over meerwaarde advisering en beloning

Heldere communicatie over meerwaarde advisering en beloning

VVP Event Communicatie Wat vertel ik mijn klant? Van krommunicatie naar effectieve communicatie Woensdagmiddag 28 november, VNAB Kenniscentrum, Rotterdam. Dit nieuwe VVP Event biedt heldere tips en tools om voor de klant relevante en noodzakelijke informatie eenvoudig en helder uit te leggen. Mogelijke doelen: werving nieuwe klanten, behoud bestaande...

VVP Event Communicatie: wat vertel ik mijn klant?

VVP Event Communicatie: wat vertel ik mijn klant?

Het VVP Event Communicatie: wat vertel ik mijn klant? vindt plaats op woensdagmiddag 28 november in het VNAB Kenniscentrum in Rotterdam. Dit event biedt heldere tips en tools om voor de klant relevante en noodzakelijke informatie eenvoudig en helder uit te leggen. Mogelijke doelen: werving nieuwe klanten, behoud bestaande klanten en meer vertrouwen...

Agenda

Letselschadeslachtoffers gebaat bij goede hulp

31 oktober 2018 - 31 oktober 2018

Lees meer

'Einde van Fossiele Financiering

14 november 2018 - 14 november 2018

Lees meer

Inspiratiesessie VLPN: Willem Vreeswijk

15 november 2018 - 15 november 2018

Lees meer

Insurance Distribution Directive

14 december 2018 - 14 december 2018

Lees meer

Marktdag NVGA en ledenvergadering

10 april 2019 - 10 april 2019

Lees meer
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!