VVP 17 november 2017 special Digitale Transformatie


1-10 van 13 resultaten


Houd ICT zo laagdrempelig mogelijk

Houd ICT zo laagdrempelig mogelijk

“Houd het gebruik van ict zo laagdrempelig mogelijk. Flexibiliteit is het codewoord. En zet social media in voor marketing en communicatie. Klanten willen...

Blijf alert!

Blijf alert!

Iedereen kent de voor-en nadelen van digitalisering. Natuurlijk bieden ontwikkelingen op het gebied van artificial intelligence, fintech, insurtech, blockchain,...

Menselijke warmte naast digitale kilte

Menselijke warmte naast digitale kilte

Ict is de drijvende kracht achter de meeste verzekeringstrends en gooit de markt volledig overhoop, stelde capgemini eind 2016. De ondergang van het intermediair...

Jeroen Admiraal

Jeroen Admiraal

  1. Wat is de grootste ICT-innovatie geweest in jouw advieskantoor? Deze innovatie is momenteel gaande. Wij introduceren een nieuwe wijze van documentvervaardiging....

Slimme technologie helpt klanten vooruit

Slimme technologie helpt klanten vooruit

Het vorige artikel van onze hand in een VVP-uitgave, sloten wij af met de woorden: ‘Wij zien de toekomst zonnig tegemoet’. Dat doen we nog steeds....

Anticiperen op de AVG

Anticiperen op de AVG

Op 25 mei 2018 wordt de algemene verordening gegevensbescherming (avg) ingevoerd. De burger krijgt daarmee zijn persoonlijke gegevens stevig in handen. Een noodzaak...

Robot wordt beste klantadviseur

Robot wordt beste klantadviseur

Technologische ontwikkelingen gaan razendsnel. Dat past slecht bij de van oudsher traditionele verzekeringswereld. Veel partijen in dit veld onderschatten de impact...

Jan Tiecken

Jan Tiecken

  1. Wat is de grootste ICT-innovatie geweest in jouw advieskantoor? Wij zijn bij het opstarten van onze onderneming direct bij Van Kampen Groep aangesloten...

We hebben elkaar keihard nodig

We hebben elkaar keihard nodig

Op het kantoor van Unit4 sprak VVP met een aantal klanten, deelnemers aan het stakeholder-overleg, over ontwikkelingen in de markt, hun wensen en hoe het systeemhuis...

Adviseur onderscheidt zich met relevant klantcontact

Adviseur onderscheidt zich met relevant klantcontact

VKG (Van Kampen Groep) is zeventig jaar geleden begonnen als assuradeurenbedrijf en inmiddels uitgegroeid tot één van de grootste full-serviceproviders...

Quote van de dag
Waar medewerkers vroeger trots waren om te vertellen dat zij bij een bank of verzekeraar werken, houden ze nu vaak hun mond uit angst voor negatieve reacties

Waar medewerkers vroeger trots waren om te vertellen dat zij bij een bank of verzekeraar werken, houden ze nu vaak hun mond uit angst voor negatieve reacties

Gerard van Hees, bestuurder FNV Finance

Stelling

FNV Finance heeft gelijk: goede zaak om met banken en verzekeraars een beloningspact af te sluiten om excessen tegen te gaan

Recente editie
Recente editie

Vakblad VVP3 verschijnt op 24 april! Ondernemer en oud-eigenaar van Assurantiehuis Adviesgroep Berend Tooms wijst op de noodzaak van samenwerking. "Kijk om je heen: andere adviseurs zijn niet je concurrenten, het zijn je collega’s." Fred de Jong, van het gelijknamig adviesbureau, vindt dat provisietransparantie juist kansen oplevert en Michaël Deinema (TPRA) legt uit waarom gepensioneerden unfair worden behandeld. Verder: een uitgebreid verslag van VVP Event Bijzondere Risico's.

Bekijk de inhoud
Events

Klantgerichtheid van het intermediair

29 mei 2018

Lees meer

Dag van het Topadvies 2018

20 juni 2018

Lees meer

VVP Event Inkomen 2018

19 september 2018

Lees meer
Agenda

Duivelse dilemmatraining

14 juni 2018 - 14 juni 2018

Lees meer

Collectief leiderschap in de praktijk

26 april 2018 - 26 april 2018

Lees meer

Volmachtdata: goud waard!

18 april 2018

Lees meer
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!