VVP 29 mei 2018


1-10 van 14 resultaten


Aandacht

Aandacht

Klantgerichtheid is al jaren hét modewoord in de financiële sector. Maar hoe geef je er invulling aan? Om de klant centraal te stellen, worden vele wegen...

Naar een klantgerichte cultuur

Naar een klantgerichte cultuur

De assurantietussenpersoon is tevreden over zijn eigen klantgerichtheid, maar is veel minder te spreken over de klantgerichtheid van zijn businesspartners. Dat...

Klantkennis sleutel tot succes

Klantkennis sleutel tot succes

Het intermediair staat dichtbij de klant, heeft vaak een lokale functie en de waardepropositie is bijna altijd die van customer intimacy. Toch is er voor het intermediair...

Comarch maakt frontoffice verzekeraars volledig digitaal

Comarch maakt frontoffice verzekeraars volledig digitaal

Digitale tools zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijkse leven. We raken er steeds meer mee vertrouwd en we verwachten tegenwoordig van elke organisatie...

Vijf vragen aan Kathy Reinerie

Vijf vragen aan Kathy Reinerie

Vijf vragen aan inntermediair Katy Reinerie 1. Wat verstaat u onder klantgerichtheid? Vaak komt een klant met een specifieke vraag binnen, maar blijkt het achterliggende...

Voor wie doen we het allemaal?

Voor wie doen we het allemaal?

Financieel dienstverleners willen graag klantgericht zijn. Toch ligt de focus in de terugblik op een jaar nagenoeg alleen op de financiële resultaten. Doe...

Mogelijk gemaakt door… uw adviseur

Mogelijk gemaakt door… uw adviseur

Kansen genoeg voor adviseurs en verzekeraars. Het is niet alleen de verzekeringswereld die verandert, ook de financiële situatie van klanten verandert. De...

Haaks op de mores

Haaks op de mores

Manifesto is geen traditionele accountant. Met het verzorgen van de administratie alleen maak je namelijk allang het verschil niet meer. Hoe dan wel? Door persoonlijk...

Vijf vragen aan Sijtze Faber

Vijf vragen aan Sijtze Faber

  1. Wat verstaat u onder klantgerichtheid? Niet simpel de klant als persoon centraal stellen maar dat wat er werkelijk toe doet. Het klantbelang, daar gaat...

Inleven in veranderende rol adviseur

Inleven in veranderende rol adviseur

“Het maakt ons niet uit hoe de adviseur zich organiseert of hoe hij wenst te werken”, stelt Armand Baas Becking, Directeur Intermediair van Coöperatie...

Quote van de dag
Ons doel is niet om geld te verdienen, maar om zoveel mogelijk mensen te helpen met hun financiële vraag.

Ons doel is niet om geld te verdienen, maar om zoveel mogelijk mensen te helpen met hun financiële vraag.

Tom Romanowski, oprichter Kandoor.nl, in VVP 04-2018

Stelling

De AFM heeft van het financieel advies een papieren tijger gemaakt

Recente editie
Recente editie

We moeten regeldenken achter ons laten, zegt oprichter van Intergroep verzekeringen en adviseur Frank Boute in vakblad VVP4. Boute ziet het accent in de bedrijfstak steeds meer naar compliance verschuiven. Dat zou funest voor de creativiteit zijn. De oud-topsporter laat zien wat er mogelijk is als je buiten de lijntjes durft te kleuren. In VVP Ondernemerspanel beantwoordt Robin van Beem (Polis Advocaten) de vraag of het pandrecht op de assurantieportefeuille nog toekomst heeft. Verder: columns van o.a. Enno Wiertsema (Adfiz) en Ron Gardenier (NVGA).

Bekijk de inhoud
Events

VVP Event Inkomen 2018

19 september 2018

Lees meer

VVP Event Communicatie

28 november 2018

Lees meer

Dag van het Topadvies 2018

20 juni 2018 - 20 juni 2018

Lees meer

VVP Kennisevent Hypotheken

17 oktober 2018 - 17 oktober 2018

Lees meer
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!