Allesecur wint voor vijfde keer Beste Service Award

Service Awards 2016 logo

Voor de vijfde maal op rij heeft Allsecur in de categorie autoverzekeraar de Beste Service Award gewonnen van de onafhankelijke reviewsite Opiness.

Het publiek geeft Allsecur een 8.5 voor haar service. Ron Adams, brandmanager bij Allsecur: ‘Klanten liegen niet en het bewijs wordt geleverd aan de kassa. Reviewsites zijn hier een verlengde van."

De andere winnaars in de financiële sector: Ditzo in de categorie verzekeraar, United Consumers in de categorie zorgverzekeraar en Knab in de categorie bank. In andere segmenten wonnen Fuif.nl, Lidl, Moois en Meer, Solcon en Youfone.

Opiness: "Een op drie consumenten sprak in de reviews zijn waardering uit voor snelle service, snel contact, snelle bezorging, snelle afhandeling of alles snel online kunnen doen. Snel lijkt synoniem te zijn geworden aan een goede servicebeleving, waar in eerdere jaren een goede prijs of goedkoop een belangrijk aspect was. In de reviews van de winnaars over 2015 gaf slechts tien procent van de consumenten het belang van de prijs aan. Belangrijkste reden om zeer hoge cijfers te geven was voor klanten echter ook de persoonlijke touch, de extra’s die men niet had verwacht van deze bedrijven of standaard krijgt. De Beste Service Award-winnaars zetten een stapje meer, in de vorm van extra verpakking, extra aandacht, extra service of door de klant wat terug te geven."

Reactie toevoegen

 
Contract huidige Allsecur-klanten blijft hetzelfde

Contract huidige Allsecur-klanten blijft hetzelfde

Maandag is officieel bevestigd wat VVP vorige week al wist te melden: Allsecur wordt Allianz Direct. Het persbericht over de verandering voegt weinig toe aan het...

Allsecur wordt Allianz Direct

Allsecur wordt Allianz Direct

Dit najaar wijzigt de naam van Allsecur in Allianz Direct. "De markt van online verzekeren heeft sinds 2008 een vlucht genomen en is inmiddels volwassen geworden",...

Top vijf autoschades

Top vijf autoschades

Allesecur heeft een Top Vijf van autoschades gepubliceerd. Op de eerste plaats staat 'tegen een stilstaand object gereden, zoals een paaltje, boom of lantaarn (40...

Tien procent verkiest zelfrijdende auto

Tien procent verkiest zelfrijdende auto

Op dit moment zou tien procent van de Nederlanders een zelfrijdende auto boven een ‘gewone’ auto verkiezen, blijkt uit onderzoek door Allsecur. Driekwart...

Ouderen nonchalanter dan jongeren met alcohol in het verkeer

Ouderen nonchalanter dan jongeren met alcohol in het verkeer

Ruim de helft (55%) van de Nederlanders bespreekt voor Oudejaarsavond wie er die avond rijdt en 79 procent stemt van tevoren af wie de BOB is. Ouderen gaan nonchalanter...

Smartphonegebruik grootste ergernis in het verkeer

Smartphonegebruik grootste ergernis in het verkeer

De helft (53 procent) van de Nederlanders stoort zich voornamelijk aan automobilisten die met hun smartphone bezig zijn, gevolgd door bumperklevers (46 procent)....

Allsecur grootste marktaandeel online afgesloten autoverzekeringen

Allsecur grootste marktaandeel online afgesloten autoverzekeringen

Volgens het jaarlijks Totaal Onderzoek Financiële diensten van onderzoeksbureau GfK heeft Allsecur in 2017 het grootste marktaandeel behaald in online afgesloten...

Kifid kan onkunde niet bevestigen

Kifid kan onkunde niet bevestigen

Een autoverzekerde ving bot toen hij bij de Geschillencommissie Financiële Dienstverlening (Kifid) vroeg om excuses van de verzekeraar (Allsecur), een bijscholingscursus...

Nederlandse automobilist betaalt half miljard te veel voor autoverzekering

Nederlandse automobilist betaalt half miljard te veel voor autoverzekering

Van de 7,2 miljoen Nederlandse particuliere personenauto’s (CBS, november 2016) zijn naar schatting ruim 2,4 miljoen auto’s oververzekerd. In totaal...

Consumenten waarderen knab, ditzo, unitedconsumers, Allsecur

Consumenten waarderen knab, ditzo, unitedconsumers, Allsecur

Knab (banken), Ditzo (verzekeren algemeen), UnitedConsumers (zorgverzekeraars) en Allsecur (autoverzekeringen) hebben een Beste Service Award van Opiness gewonnen,...