Allsecur komt met Pechhulp on demand
Allsecur heeft Pechhulp on demand gelanceerd, een pechhulpdienst voor autobezitters zonder abonnement.
“We zien een duidelijke behoefte bij de consument”, aldus Ron Adams, Brand Manager van Allsecur. “Steeds meer diensten worden on demand aangeboden. Mensen willen niet meer vastzitten aan een abonnement waar ze geen gebruik van maken. Met Allsecur Pechhulp on demand kunnen automobilisten vertrouwen op goede pechhulp, zonder abonnementskosten. Je betaalt alleen voor wat je gebruikt. Allsecur Pechhulp on demand is er voor alle automobilisten in Nederland. Het enige wat zij nodig hebben als zij autopech hebben is onze gratis app.”
Uit onderzoek van GfK in opdracht van Allsecur blijkt dat ruim 74% van de autobezitters in Nederland een abonnement op een pechhulpdienst heeft. Toch heeft de gemiddelde autobezitter maar eens in de vijf jaar daadwerkelijk pech met de auto. Bijna een kwart heeft zelfs nog nooit pech gehad. Toch betalen deze mensen jaarlijks al snel €100,- voor pechhulp, waar zij dus bijna geen gebruik van maken, stelt Allsecur.
Allsecur Pechhulp on demand maakt gebruik van de pechhulpverlening van Allianz Global Assistance.
Allsecur Pechhulp on demand is beschikbaar voor iedereen. De dienst is op te roepen via een gratis app (Android en iOS) en mobiele website. De dienst hanteert in Nederland drie verschillende tarieven: € 65,- voor starthulp; € 90,- voor reparatie ter plaatse; € 120,- voor transport naar een garage.
Automobilisten kunnen nadat zij geholpen zijn, ter plaatse betalen met PIN en creditcard.
Reactie toevoegen
Contract huidige Allsecur-klanten blijft hetzelfde
Maandag is officieel bevestigd wat VVP vorige week al wist te melden: Allsecur wordt Allianz Direct. Het persbericht over de verandering voegt weinig toe aan het...
Dit najaar wijzigt de naam van Allsecur in Allianz Direct. "De markt van online verzekeren heeft sinds 2008 een vlucht genomen en is inmiddels volwassen geworden",...
Allesecur heeft een Top Vijf van autoschades gepubliceerd. Op de eerste plaats staat 'tegen een stilstaand object gereden, zoals een paaltje, boom of lantaarn (40...
Tien procent verkiest zelfrijdende auto
Op dit moment zou tien procent van de Nederlanders een zelfrijdende auto boven een ‘gewone’ auto verkiezen, blijkt uit onderzoek door Allsecur. Driekwart...
Ouderen nonchalanter dan jongeren met alcohol in het verkeer
Ruim de helft (55%) van de Nederlanders bespreekt voor Oudejaarsavond wie er die avond rijdt en 79 procent stemt van tevoren af wie de BOB is. Ouderen gaan nonchalanter...
Smartphonegebruik grootste ergernis in het verkeer
De helft (53 procent) van de Nederlanders stoort zich voornamelijk aan automobilisten die met hun smartphone bezig zijn, gevolgd door bumperklevers (46 procent)....
Pechhulp Allianz Partners in Waze-app
Waze-gebruikers in heel Europa kunnen via voortaan één simpele klik in de Waze-app direct Allianz-hulp bij pech aanvragen. Dat zonder abonnement; de...
Allsecur grootste marktaandeel online afgesloten autoverzekeringen
Volgens het jaarlijks Totaal Onderzoek Financiële diensten van onderzoeksbureau GfK heeft Allsecur in 2017 het grootste marktaandeel behaald in online afgesloten...
Kifid kan onkunde niet bevestigen
Een autoverzekerde ving bot toen hij bij de Geschillencommissie Financiële Dienstverlening (Kifid) vroeg om excuses van de verzekeraar (Allsecur), een bijscholingscursus...
Nederlandse automobilist betaalt half miljard te veel voor autoverzekering
Van de 7,2 miljoen Nederlandse particuliere personenauto’s (CBS, november 2016) zijn naar schatting ruim 2,4 miljoen auto’s oververzekerd. In totaal...