Allsecur komt met Pechhulp on demand

Allsecur logo

Allsecur heeft Pechhulp on demand gelanceerd, een pechhulpdienst voor autobezitters zonder abonnement.

“We zien een duidelijke behoefte bij de consument”, aldus Ron Adams, Brand Manager van Allsecur. “Steeds meer diensten worden on demand aangeboden. Mensen willen niet meer vastzitten aan een abonnement waar ze geen gebruik van maken. Met Allsecur Pechhulp on demand kunnen automobilisten vertrouwen op goede pechhulp, zonder abonnementskosten. Je betaalt alleen voor wat je gebruikt. Allsecur Pechhulp on demand is er voor alle automobilisten in Nederland. Het enige wat zij nodig hebben als zij autopech hebben is onze gratis app.”

Uit onderzoek van GfK in opdracht van Allsecur blijkt dat ruim 74% van de autobezitters in Nederland een abonnement op een pechhulpdienst heeft. Toch heeft de gemiddelde autobezitter maar eens in de vijf jaar daadwerkelijk pech met de auto. Bijna een kwart  heeft zelfs nog nooit pech gehad. Toch betalen deze mensen jaarlijks al snel €100,- voor pechhulp, waar zij dus bijna geen gebruik van maken, stelt Allsecur.

Allsecur Pechhulp on demand maakt gebruik van de pechhulpverlening van Allianz Global Assistance.

Allsecur Pechhulp on demand is beschikbaar voor iedereen. De dienst is op te roepen via een gratis app (Android en iOS) en mobiele website. De dienst hanteert in Nederland drie verschillende tarieven: € 65,- voor starthulp; € 90,- voor reparatie ter plaatse; € 120,- voor transport naar een garage.

Automobilisten kunnen nadat zij geholpen zijn, ter plaatse betalen met PIN en creditcard.

Lees meer over
Kifid kan onkunde niet bevestigen

Kifid kan onkunde niet bevestigen

Een autoverzekerde ving bot toen hij bij de Geschillencommissie Financiële Dienstverlening (Kifid) vroeg om excuses van de verzekeraar (Allsecur), een bijscholingscursus...

Nederlandse automobilist betaalt half miljard te veel voor autoverzekering

Nederlandse automobilist betaalt half miljard te veel voor autoverzekering

Van de 7,2 miljoen Nederlandse particuliere personenauto’s (CBS, november 2016) zijn naar schatting ruim 2,4 miljoen auto’s oververzekerd. In totaal...

Consumenten waarderen knab, ditzo, unitedconsumers, Allsecur

Consumenten waarderen knab, ditzo, unitedconsumers, Allsecur

Knab (banken), Ditzo (verzekeren algemeen), UnitedConsumers (zorgverzekeraars) en Allsecur (autoverzekeringen) hebben een Beste Service Award van Opiness gewonnen,...

Allesecur wint voor vijfde keer Beste Service Award

Allesecur wint voor vijfde keer Beste Service Award

Voor de vijfde maal op rij heeft Allsecur in de categorie autoverzekeraar de Beste Service Award gewonnen van de onafhankelijke reviewsite Opiness. Het publiek geeft...

Vvn en Allsecur belonen de bob

Vvn en Allsecur belonen de bob

Veilig Verkeer Nederland (VVN) beloont samen met partner Allsecur Bob’s van Nederland. VVN en Allsecur nodigen tien Bob’s uit om een avond zorgeloos...

Allsecur wint Effie voor effecteve campagne

Allsecur wint Effie voor effecteve campagne

Allsecur heeft een bronzen Effie gewonnen voor haar multimediacampagne met de broertjes Tim en Tom Coronel.  De marktleider op het gebied van online verkoop...