Allsecur wint Effie voor effecteve campagne

Coronel tweeling

Allsecur heeft een bronzen Effie gewonnen voor haar multimediacampagne met de broertjes Tim en Tom Coronel. 

De marktleider op het gebied van online verkoop van autoverzekeringen heeft inmiddels een naamsbekendheid van 90 procent. Het aantal premieberekeningen op allsecur.nl nam tijdens de campagne met 150 procent toe.

Reactie toevoegen

 
Turien & Co. biedt online taxatie oldtimers

Turien & Co. biedt online taxatie oldtimers

Turien & Co. biedt zijn verzekerden sinds kort de mogelijkheid om een klassieker online te laten taxeren. Dit in samenwerking met CED. De assuradeur: "Het taxeren...

Autopremie niet altijd in lijn met aantal inbraken en diefstallen

Autopremie niet altijd in lijn met aantal inbraken en diefstallen

Op basis van de diefstal- en braakcijfers zou het, aldus MoneyView, logisch zijn als de provincies met de grootste steden en gemeenten en de hoogste autocriminaliteit...

MoneyView: slechtere polisvoorwaarden bestelauto's

MoneyView: slechtere polisvoorwaarden bestelauto's

De polisvoorwaarden voor bestelauto's zijn minder goed dan die van particuliere auto's, zo blijkt uit onderzoek van MoneyView. Als een bestelauto gestolen wordt...

Contract huidige Allsecur-klanten blijft hetzelfde

Contract huidige Allsecur-klanten blijft hetzelfde

Maandag is officieel bevestigd wat VVP vorige week al wist te melden: Allsecur wordt Allianz Direct. Het persbericht over de verandering voegt weinig toe aan het...

Allsecur wordt Allianz Direct

Allsecur wordt Allianz Direct

Dit najaar wijzigt de naam van Allsecur in Allianz Direct. "De markt van online verzekeren heeft sinds 2008 een vlucht genomen en is inmiddels volwassen geworden",...

Top vijf autoschades

Top vijf autoschades

Allesecur heeft een Top Vijf van autoschades gepubliceerd. Op de eerste plaats staat 'tegen een stilstaand object gereden, zoals een paaltje, boom of lantaarn (40...

Tien procent verkiest zelfrijdende auto

Tien procent verkiest zelfrijdende auto

Op dit moment zou tien procent van de Nederlanders een zelfrijdende auto boven een ‘gewone’ auto verkiezen, blijkt uit onderzoek door Allsecur. Driekwart...

Ouderen nonchalanter dan jongeren met alcohol in het verkeer

Ouderen nonchalanter dan jongeren met alcohol in het verkeer

Ruim de helft (55%) van de Nederlanders bespreekt voor Oudejaarsavond wie er die avond rijdt en 79 procent stemt van tevoren af wie de BOB is. Ouderen gaan nonchalanter...

Waarom autoverzekeringen steeds duurder worden

Waarom autoverzekeringen steeds duurder worden

Verzekeraars hebben jaren lang te lage premies gerekend voor hun autoverzekeringen als gevolg van sterke concurrentie. Immers, een verzekeraar die een lage autopremie...

Smartphonegebruik grootste ergernis in het verkeer

Smartphonegebruik grootste ergernis in het verkeer

De helft (53 procent) van de Nederlanders stoort zich voornamelijk aan automobilisten die met hun smartphone bezig zijn, gevolgd door bumperklevers (46 procent)....