Centraal Beheer lanceert CyberZeker

Jack Hommel

Centraal Beheer introduceert CyberZeker; een cyberverzekering, een 24/7 hulpdienst en aanvullende cyberdiensten voor mkb-ondernemers. "In een later stadium zullen we ook andere diensten aanbieden die het securityniveau omhoog brengen. Denk bijvoorbeeld aan monitoringsdiensten en een awareness-programma voor medewerkers", aldus Jack Hommel, directeur bedrijven bij Centraal Beheer.

Hommel: “Bedrijven met een cyberverzekering bij Centraal Beheer kunnen 24 uur per dag en 7 dagen per week bij ons terecht. Een melding van een cyberincident of gegevensinbreuk beoordelen we eerst met ons cyberteam. Is het ernstig, dan brengt onze partner Fox-IT samen met de IT’ers van het getroffen bedrijf alles weer op orde. Hun kennis van de systemen combineren we met onze specifieke kennis van cyber security.”

Met de AVG-checklist helpt Centraal Beheer ondernemers inzicht te krijgen in de maatregelen die ze moeten nemen om te kunnen voldoen aan de nieuwe privacywetgeving.

Centraal Beheer biedt bedrijven tegen betaling ook een Cyber Security-assessment aan. Een specialist beoordeelt op locatie de huidige ICT-beveiliging op 3 belangrijke onderdelen: personeel, bedrijfsprocessen en technologie. Het adviesrapport geeft aan welke cyberrisico’s de mkb-ondernemer loopt en welke beveiligingsmaatregelen hij het beste kan nemen om de kans op cyberincidenten en menselijke fouten te verkleinen. Om een eerste indruk te krijgen van de cyberrisico’s kan hij een kosteloze checklist invullen.

Reactie toevoegen

 
Lees meer over
Centraal Beheer komt met klushulp

Centraal Beheer komt met klushulp

De Klushulp is een nieuwe dienst in het groeiende aanbod van diensten dat Centraal Beheer biedt naast haar verzekeringen. Eerder dit jaar is de dienst Telefoonreparatie...

Looptijdrente: we kunnen er niet meer omheen

Looptijdrente: we kunnen er niet meer omheen

(Partner in kennis, uit VVP 5 - 2018) Er wordt over geschreven, televisieprogramma’s besteden er aandacht aan. Het fenomeen looptijdrente komt steeds meer...

Centraal Beheer introduceert Google Assistent

Centraal Beheer introduceert Google Assistent

Centraal Beheer heeft de Google Assistent geïntroduceerd. Na chat en box is dit voor Centraal Beheer een logische vervolgstap. Marteyn Roose, directeur bij...

Centraal Beheer werkt samen met Fiew voor robo-hypotheek advies

Centraal Beheer werkt samen met Fiew voor robo-hypotheek advies

De Thuis Hypotheek van Centraal Beheer is nu ook te sluiten met volledig geautomatiseerd advies. Hiervoor werkt Centraal Beheer samen met Fiew. Fiew heeft de afgelopen...

Centraal Beheer komt met dienst voor telefoonreparatie

Centraal Beheer komt met dienst voor telefoonreparatie

Centraal Beheer introduceert volgens eigen zeggen als eerste verzekeraar een dienst voor telefoonreparatie. Ook voor niet-klanten. Marteyn Roose, directeur...

Adviseur als businesspartner: samen voor de klant

Adviseur als businesspartner: samen voor de klant

PARTNER IN KENNIS: CENTRAAL BEHEER OVER SAMENWERKING  (auteur: Rienk Andriessen) De klant wordt steeds meer zelfredzaam. Daarom legt Centraal Beheer zich...