Deel je meerwaarde op podium Onafhankelijk Advies

DOA logo 2014

TIjdens de Dag van het Onafhankelijk Advies van 17 juni 2014 vindt tevens de finaleronde plaats van de Advies Awards. "Niet alleen wordt hiermee de meerwaarde en het belang van onafhankelijk advies onderstreept, tevens zullen de presentaties van de genomineerden leerzaam zijn voor adviseurs die hun meerwaarde nog beter willen communiceren naar hun klanten." Ben jij een topadviseur met meerwaarde voor je klant? Schrijf je dan in op de speciaal ontwikkelde website.

“De contouren van de nieuwe advieswereld zijn inmiddels zichtbaar geworden, uitdagingen blijven er volop. Anno 2014 is het de hoogste tijd om het verleden af te schudden en het belang van professioneel advies het podium te geven dat het verdient. Een podium waarop topadviseurs met oog voor verdere verbeteringen vol vertrouwen en met trots de toekomst ingaan. Adviseurs die bereid zijn met elkaar en van elkaar leren te, visies te delen, nieuwe inzichten op te doen. Op zo'n dag passen ook awards die de meerwaarde en het belang van adviseurs onderstrepen", aldus VVP-hoofdredacteur Willem Vreeswijk.

Tijdens de verdiepingssessies vinden ook de finaleronden van de ‘Adviseur van het Jaar verkiezing’ plaats. In een pitch laten drie genomineerde topadviseurs in maximaal drie minuten zien hoe zij per categorie (Hypotheken, Pensioen/Leven, Schade Zakelijk/Risk Management en Inkomen) een klant helder de kracht van hun advieswaarde duidelijk weten te maken. De deelnemers aan de sessies bepalen per categorie de publiekswinnaar. De vier winnaars presenteren aan het eind van de dag hun winnende pitch op het plenaire podium. "Niet alleen geven we hiermee de topadviseurs van Nederland letterlijk een podium, tevens zullen de presentaties leerzaam zijn voor adviseurs die hun meerwaarde nog beter willen communiceren naar hun klanten. VVP roept adviseurs daarom op om mee te doen met de Advies Awards."

De Dag van het Onafhankelijk Advies wordt in samenwerking met Aegon, Avéro Achmea, Delta Lloyd en Nationale-Nederlanden georganiseerd. Meer informatie op de website adviesdag.nl.

Volgende nieuwsbrief VVP verschijnt 9 mei

De volgende nieuwsbrief van VVP verschijnt maandag 9 mei 2016. De redactie van VVP wenst u prettige dagen.

Podium voor professioneel advies

"Anno 2014 is het de hoogste tijd om het verleden af te schudden en het belang van professioneel advies het podium te geven dat het verdient." Dat is het...