VVP Event Communicatie: hoe communiceer je de waarde van vertrouwen?

Jurjen Oosterbaan NIEUW 2018

Wat moeten klanten weten en hoe zorg je ervoor dat klanten vertrouwen hebben in de communicatie van je advieskantoor? Als geen ander weet Jurjen Oosterbaan Martinius (Bureau DFO) de trends en ontwikkelingen te vertalen naar de dagelijkse adviespraktijk. Op 28 november geeft hij inzichten en tips op het VVP Kennisevent Communicatie.

Het VVP Kennisevent Communicatie biedt heldere tips en tools om voor de klant relevante en noodzakelijke informatie eenvoudig en helder uit te leggen. Mogelijke doelen: werving nieuwe klanten, behoud bestaande klanten en meer vertrouwen in het advieskantoor. Naast Jurjen Oosterbaan geven braintrainer Rick de Jong en Elisabeth Ferf en Rudy van Leeuwen (AFM) hun inzichten over dit onderwerp. De deelnemers aan deze dag kunnen bovendien twee van de vier praktijkgerichte workshop bijwonen.

  • Communicatie buiten de lijnen door Silvia Janssen (Onkar Compliance)
  • Kansen en risico's social media voor advieskantoren door Karin van Geelen (Yellow Communications)
  • Heldere communicatie over de meerwaarde van je advisering en je beloning door Natasja Naron (Gabriël Financiële Bescherming)
  • Klanten vinden en binden  door Maurice van den Hemel (Gewoon Lekker Leven)

VVP organiseert het Kennisevent Communicatie samen met BNP Paribas Cardif, De Goudse Verzekeringen en Nh1816 Verzekeringen. Het Event vindt plaats in het VNAB kennis- en ontmoetingscentrum, Rotterdam.

Meer informatie en inschrijvingen, klik HIER.

 

Reactie toevoegen

 
Lees meer over
Intermediair: Stad Rotterdam beste zorgverzekeraar

Intermediair: Stad Rotterdam beste zorgverzekeraar

Het intermediair vindt Stad Holland de beste zorgverzekeraar (8,4), gevolgd door ONVZ (7,7) en De Amersfoortse (7,3). Dit blijkt uit het jaarlijks Zorgonderzoek...

Oosterbaan: woordvoerders moeten minder zwijgen

Oosterbaan: woordvoerders moeten minder zwijgen

"Woordvoerders moeten minder zwijgen en meer naar de kern van hun vak terugkeren: het woord voeren", aldus Jurjen Oosterbaan Martinius directeur Bureau DFO in een...

VVP Event Communicatie: mensgericht werken kun je trainen

VVP Event Communicatie: mensgericht werken kun je trainen

Klantbelang centraal? Klant centraal? Klantgericht werken? Er wordt veel over geschreven. Een goed CRM-systeem helpt? Draait het echter niet altijd om de menselijke...

VVP Event Communicatie: AFM geeft inzicht in toezicht op communicatie

VVP Event Communicatie: AFM geeft inzicht in toezicht op communicatie

Met welk oog kijkt de toezichthouder naar de communicatie van uw advieskantoor aan uw klanten? Welke concrete communicatietips biedt toezichthouder AFM voor adviseurs?...

Relevante verschillen in kwaliteit dienstverlening ORV-verzekeraars

Relevante verschillen in kwaliteit dienstverlening ORV-verzekeraars

Financieel dienstverleners signaleren relevante verschillen in de kwaliteit van dienstverlening van ORV-verzekeraars. Dat blijkt uit het Bureau DFO Onderzoek Overlijdensrisicoverzekering...

Stilzitten bij ORV geen optie

Stilzitten bij ORV geen optie

"Wij denken dat deze tool het adviseurs mogelijk maakt om zeer snel op de te verwachten publiciteit te anticiperen." Aldus Bureau DFO over de tool die de Nationale...