Florius verwerft keurmerk 'Gouden oor'
Florius heeft de 'Gouden Oor Erkenning' behaald voor het adequaat luisteren naar haar klanten. Tijdens een uitgebreide audit heeft de hypotheekverstrekker "in ruime mate laten zien dat zij haar klanten serieus neemt", met de Gouden Oor Erkenning als beloning. Het certificaat wordt verleend voor een periode van drie jaar.
Stichting Het Gouden Oor analyseert organisaties in hoeverre zij echt luisteren naar de klant en ook daadwerkelijk wat met de feedback doen. Hiervoor voert de stichting een uitgebreide audit uit. Aan de hand van deze uitkomsten bepalen ze of de organisatie het keurmerk krijgt. Tijdens de audit kwamen de volgende bevindingen naar voren: "Met de intentie om mee te bewegen met haar klanten, worden oplossingen gevonden voor een grote hoeveelheid klantvragen", "Medewerkers zijn opgewekt en servicegericht. Ze handelen de vraag professioneel af en zijn in staat om zo in korte tijd een goede verstandhouding op te bouwen en "Florius reageert met een vooruitstrevende dosis flexibiliteit ('meebewegen). Er is een grote stroom met ideeën die kort cyclisch (Agile) middels sprints van drie weken worden gerealiseerd."
Geen holle frase
Florius-directeur Karin Polman: "We zijn er trots op dat Florius de Gouden Oor Erkenning heeft mogen ontvangen. Dit laat zien dat 'de klant centraal' bij Florius geen holle frase is. We gebruiken de feedback van onze klanten om onze dienstverlening te blijven verbeteren, zodat we het verkregen certificaat mogen blijven voeren."
Luisterend vermogen
Het certificaat van stichting Gouden Oor accentueert het luisterend vermogen en het belang van 'gehoor geven aan klanten' in de betekenis van: luisteren om in overeenstemming daarmee te handelen. Het Gouden Oor wortelt in het geloof dat feedback van klanten organisaties helpt. Het helpt de klantrelatie te behouden en te versterken, de reputatie goed te houden en processen en producten te verbeteren.
Reactie toevoegen
Meer over
Florius van start met brondatacoach
Florius is gestart met een brondatacoach die hypotheekadviseurs ondersteunt bij het gebruik van brondata voor een snellere verwerking van hypotheekaanvragen.Dit...
Special Duurzaam Advies VVP en INSVER: winst in alle opzichten
Duurzaamheid is een onderdeel van modern ondernemerschap. Iedere adviseur zal actie moeten ondernemen. Aldus Kees Dullemond (INSVER) in de special Duurzaam Advies...
Florius ziet aanvragen Verduurzaam Hypotheek stijgen
Florius ziet het aantal aanvragen voor de vernieuwde Florius Verduurzaam Hypotheek (FVH) toenemen. Ook de interesse in hypotheekaanvragen met Energie Besparende...
Karin Polman: "Hollandse blue zones"
"Mensen in blue zones doen veel samen, verbouwen deels hun eigen voedsel en hebben taken die bijdragen aan de gemeenschap. Met andere woorden: ze hebben een reden...
Florius: award is erkenning voor ons als groene pionier
"Geweldige erkenning voor onze continue drive voor innovatie en duurzaamheid!", aldus Karin Polman, directeur Florius, winnaar in de categorie 'Duurzame ontwikkeling'...
Winnaars Adfiz Prestatie Onderzoek 2024
Dazure, Florius, Nationale-Nederlanden en TAF zijn de categoriewinnaars van het Adfiz Prestatie Onderzoek 2024. De winnaars zijn donderdag bekend gemaakt op de Adfiz...
Veldhuis Advies wint finale VVP Advies Award 2023
(Uit VVP 5-2023) Veldhuis Advies heeft de finale gewonnen van de VVP Advies Award 2023. De andere finalisten waren ABC Pensioen en Sinior Financieel Advies. De...
(Karin Polman (Florius) in VVP 4) Er zijn veel prachtige mensen in onze sector die elke dag het beste geven wat in hen zit. In ‘Het vuur van...’ zet...
Finale VVP Advies Award 2023 in beeld
Bekijk de beeldimpressie van Jeffrey Korte van de zinderende finale van de VVP Advies Award 2023 in de belevingsstudio’s van First Impression in Tilburg. [object...
Veldhuis Advies wint finale VVP Advies Award 2023
Veldhuis Advies heeft de finale gewonnen van de VVP Advies Award 2023. De andere finalisten waren ABC Pensioen en Sinior Financieel Advies. De drie finalisten waren...