Fma-jury succesvol op molblog

FMA jury 2012

De jury van de Financial Marketing Award is op zoek naar financiële marketing die de wereld mooier maakt. Dit doen ze onder meer succesvol op molblog. De eerste column van juryvoorzitter Kim Cramer is momenteel ruim 31.000 keer bekeken en column nr. 2  van jurylid Rens van Tilburg bijna 26.000 keer.

De finaleronde van de Financial Marketing Award wordt gespeeld tijdens de Nationale Dag Financiële Marketing, de enige vakdag voor financieel marketeers. Op dit moment bepaalt de jury de longlist. Inzendingen zijn nog mogelijk naar vvp@nijgh.nl. Op 9 november maakt de jury de drie genomineerden bekend. De jury bestaat uit:  voorzitter Kim Cramer (BR-ND), Cornelie van Bergenhenegouwen (Stichting Toetsing Verzekeraars), Rens van Tilburg (Sustainable Finance Lab en Stichting Onderzoek Multinationale Ondernemingen) en Krijn Schuurman (InterimIC en IPAN). De vier juryleden hebben FMA-spotters ingeschakeld. Dit zijn professionals in verschillende disciplines die met de juryleden op zoek gaan naar de meest indrukwekkende initiatieven. De FMA-spotters zijn: Jeroen Timmers (Giving is All we Have), Marieke van Zuien (BNP Paribas Cardif), Marleen Janssen Groesbeek (Platform Pure Winst), Helen Toxopeus (Economy Transformers), Erik Mauritz (RBS) en Bouwe Taverne.

Dit jaar gaat een totaal vernieuwde jury vooral op zoek naar succesvolle marketinginitiatieven die bijdragen aan een betere (financiële) wereld. Ook de columns van de jury op molblog gaan hierover. Klik HIER voor de column van Kim Cramer en HIER voor die van Rens van Tilburg.

Reactie toevoegen

 
Fma-jury krijgt cadeau van de afm

Fma-jury krijgt cadeau van de afm

AFM-voorzitter Merel van Vroonhoven blijft in dialoog met de jury van Financial Marketing Awards om verandering in de sector verder vorm te geven. Dit zei Van Vroonhoven...

Tom de Bruyne en Paul Turken op 21ste marketingvakdag

Tom de Bruyne en Paul Turken op 21ste marketingvakdag

Heartful Marketing is het thema van de 21ste editie van de Nationale Dag Financiële Marketing van De Baak, NIMA en VVP. Tom de Bruyne en Paul Turken geven deze...

Fairzekering publiekswinnaar Financial Marketing Award

Fairzekering publiekswinnaar Financial Marketing Award

Fairzekering, BrightNL en Pensioencafé zijn op de Nationale Dag Financiële Marketing uitgeroepen tot de winnaars van de Financial Marketing Award 2014....

Ndfm: ja maar, wat als het wél kan

Ndfm: ja maar, wat als het wél kan

Verandering komt altijd van binnenuit. Dat geldt ook voor financiële marketeers. Als je diep van binnen kijkt, wat wil je dan veranderen? Op welke daden zou...

Shortlist Financial Marketing Award 2014 bekend

Shortlist Financial Marketing Award 2014 bekend

De jury van de Financial Marketing Award heeft een voorlopige shortlist samengesteld van acht cases die meedingen naar de Financial Marketing Award 2014. Deze award...

Jury fma op zoek naar financiële marketingparels

Jury fma op zoek naar financiële marketingparels

Wie of wat zijn de marketingparels in de financiële wereld van 2013? Aan welk initiatief binnen de financiële wereld heeft de maatschappij écht...

Nima neemt zitting in Financial Marketing Award

Nima neemt zitting in Financial Marketing Award

Arjen Bijlsma, Director Business Development NIMA, is toegetreden tot de jury van de Financial Marketing Award (FMA). Bijlsma heeft jarenlange ervaring in de financiële...

Vier baanbrekende innovaties strijden om fma 2012

Vier baanbrekende innovaties strijden om fma 2012

De jury van de Financial Marketing Award 2012 heeft eyeOpen, Onderling.nl, Seeds en WeHelpen genomineerd voor de Financial Marketing Award 2012. De winnaar wordt...

Nominaties Financial Marketing Award 2011 bekend

Nominaties Financial Marketing Award 2011 bekend

ABN Amro, SNS Bank en Triodos Bank zijn genomineerd voor de Financial Marketing Award 2011. De finaleronde vindt plaats tijdens de Nationale Dag Financiële...

Onderscheidend vermogen centraal op zeventiende ndfm

Onderscheidend vermogen centraal op zeventiende ndfm

VVP organiseert op 1 december de zeventiende Nationale Dag Financiële Marketing, de enige vakdag voor financieel marketeers. Centrale boodschap is: durf anders...