Investeren in social media levert adviseur winst op

Ulrike Geerlings

"Social media zijn hot, maar er wordt te weinig mee gedaan. De eerste 2.500 euro die ik investeerde was in een goede Facebook-cursus. Als ik daar één of twee klanten aan over zou houden, vond ik het prima. Ik heb dat geld ruimschoots terugverdiend", aldus adviseur Ulrike Geerlings van Appels Financieel Advies, die op de Dag van het Topadvies een praktijkgerichte sessie geeft over de gouden combinatie van persoonlijk advies en social media.

De middag in het AFAS-theater in Leusden biedt onder meer zes praktijkgerichte sessies met collega-adviseurs Ulrike Geerlings (Appels Financieel Advies), Michael Mackaaij (Multisafe) en Ozewald Wanrooij (Neutralis) en de deskundige leden van het VVP Ondernemerspanel Astrid van de Bovekamp, Edwin Bosma en Richard Meinders. Er is alle gelegenheid met hen te sparren over belangrijke thema's als strategie en business keuzes, nieuwe beloningsmodellen, personeel, compliance en veiligheid, social media en persoonlijk advies en financieel beleid en overnames.
Jack Vos, directeur Luyten Adviesgroep, vertelt plenair wat er met je onderneming gebeurt “als klanten nooit meer weg willen”, een excellent voorbeeld van succesvol ondernemerschap. "De missie van Luyten is het ontwikkelen van mensen. Ontwikkeling leidt tot persoonlijke groei, persoonlijke groei leidt tot blijvende motivatie en hogere kwaliteit."
Herman Zondag (AFAS) laat zien waarom het de moeite loont anders dan anderen te zijn en dat plezier, een goed salaris en zinvol werk juist heel goed samen gaan.


DAG VAN HET TOPADVIES
Praktijkgerichter kunnen we het niet maken. Heel veel adviseurs schreven zich dan ook al in. Grijp ook uw kans en kom naar dit kennis-, inspiratie- en netwerkevent op 2 november! Schrijf u nu in op www.topadviesdag.nl
 

Reactie toevoegen

 
Lees meer over
Met blockchain de financiële wereld beter maken

Met blockchain de financiële wereld beter maken

Een revolutie in de advieswereld. Dat is Safebay, een chat applicatie, ontwikkeld op basis van blockchain technieken, die is voorzien van iDIN, idensys, e-herkenning...

Adviestip Jan Verstegen: zet de pet op van de klant

Adviestip Jan Verstegen: zet de pet op van de klant

"De klant kan een deel van het adviesproces zelfstandig uitvoeren, mits goed gefaciliteerd en met een duidelijk voordeel voor de klant. Digitaliseren is niet hetzelfde...

Adviestip: door blockchain naar meer vertrouwen

Adviestip: door blockchain naar meer vertrouwen

"Over blockchain en bitcoin wordt veel zinnigs en onzinnigs gezegd en geschreven. Maar wat houdt blockchain in en wat betekent deze ontwikkelingen voor het advieskantoor...

Adviestip: innovaties waar adviseur én klant van profiteren

Adviestip: innovaties waar adviseur én klant van profiteren

Hoe kun je innovaties omarmen om je klant en jezelf als adviseur beter te helpen bij financieel inzicht? Deze vraag beantwoorden Gert Vasse (Directeur Yellowtail)...

Adviestip: meer declarabele uren tegen een hoger tarief

Adviestip: meer declarabele uren tegen een hoger tarief

De komende decennia zal het aantal onderdelen waarop adviseurs het verschil kunnen maken kleiner worden. De tarieven op het recht-toe-recht-aan advies zullen afnemen....

Adviestip: gebruik de kracht van social media

Adviestip: gebruik de kracht van social media

"Hoe maak je als kleinere speler in de financiële sector optimaal gebruik van social media. Niet alleen is social media een belangrijk informatiekanaal richting...