Jury fma op zoek naar financiële marketingparels

FMA 2013

Wie of wat zijn de marketingparels in de financiële wereld van 2013? Aan welk initiatief binnen de financiële wereld heeft de maatschappij écht iets gehad? Waar werden mensen duurzaam mee geholpen en waar werd de wereld een beetje mooier van? De jury van de Financial Marketing Award 2013 is op zoek naar kandidaten en zet  op 3 december echte vernieuwing in de schijnwerpers.

De jury en de FMA-spotters gaan samen met de markt op zoek naar de parels en ridders/amazones in de financiële sector. Dat wil zeggen initiatieven en/of mensen die actief een bijdrage leveren om een verandering in de financiële sector te bewerkstelligen. Het gaat daarbij om drie categorieën: het initiatief dat zich in de praktijk bewezen heeft, het vooruitstrevende initiatief met een geweldige potentie, de ridder of amazone die het afgelopen jaar hét verschil heeft gemaakt.

Afgelopen vrijdag kwam de jury bijelkaar en besprak tientallen initiatieven die dit het afgelopen jaar werden geïntroduceerd. De jury staat nadrukkelijk open voor suggesties. Wie een initiatief of persoon kent die voor een Award in aanmerking komt, kan deze voor 1 november 2013 opgeven via vvp@nijgh.nl. De finaleronde vindt plaats tijdens de 19e Nationale Dag Financiële Marketing, de enige vakdag voor financieel marketeers. Meer informatie over deze interactieve, inspirerende kennis- en netwerkdag, zie www.ndfm2013.nl.

De jury van de Financial Markeing Award bestaat uit: voorzitter Kim Cramer (BR-ND), Cornelie van Bergenhenegouwen (ex Reaal, ex STV), Rens van Tilburg (Sustainable Finance Lab en Stichting Onderzoek Multinationale Ondernemingen), Krijn Schuurman (InterimIC en IPAN) en Arjen Bijlsma (NIMA). De vijf juryleden hebben FMA-spotters ingeschakeld. Dit zijn professionals in verschillende disciplines die met de juryleden op zoek gaan naar de meest indrukwekkende initiatieven. De FMA-spotters zijn: Marieke van Zuien (BNP Paribas Cardif), Jelle Bartels (www.jellebartels.nl), Ivo Valkenburg (www.ivovalkenburg.nl), Alexander Koene (BR-ND) en Helen Toxopeus (Economy Transformers).

Reactie toevoegen

 

Reacties

Ramon Wernsen - 1 november 2013

Naar mijn mening moet het financieel fitheidsprogramma van De Financieel Marketeers uit Haarlem de prijs winnen!

Fma-jury krijgt cadeau van de afm

Fma-jury krijgt cadeau van de afm

AFM-voorzitter Merel van Vroonhoven blijft in dialoog met de jury van Financial Marketing Awards om verandering in de sector verder vorm te geven. Dit zei Van Vroonhoven...

Tom de Bruyne en Paul Turken op 21ste marketingvakdag

Tom de Bruyne en Paul Turken op 21ste marketingvakdag

Heartful Marketing is het thema van de 21ste editie van de Nationale Dag Financiële Marketing van De Baak, NIMA en VVP. Tom de Bruyne en Paul Turken geven deze...

Ndfm: ja maar, wat als het wél kan

Ndfm: ja maar, wat als het wél kan

Verandering komt altijd van binnenuit. Dat geldt ook voor financiële marketeers. Als je diep van binnen kijkt, wat wil je dan veranderen? Op welke daden zou...

Shortlist Financial Marketing Award 2014 bekend

Shortlist Financial Marketing Award 2014 bekend

De jury van de Financial Marketing Award heeft een voorlopige shortlist samengesteld van acht cases die meedingen naar de Financial Marketing Award 2014. Deze award...

Nima neemt zitting in Financial Marketing Award

Nima neemt zitting in Financial Marketing Award

Arjen Bijlsma, Director Business Development NIMA, is toegetreden tot de jury van de Financial Marketing Award (FMA). Bijlsma heeft jarenlange ervaring in de financiële...

Vier baanbrekende innovaties strijden om fma 2012

Vier baanbrekende innovaties strijden om fma 2012

De jury van de Financial Marketing Award 2012 heeft eyeOpen, Onderling.nl, Seeds en WeHelpen genomineerd voor de Financial Marketing Award 2012. De winnaar wordt...

Fma-jury succesvol op molblog

Fma-jury succesvol op molblog

De jury van de Financial Marketing Award is op zoek naar financiële marketing die de wereld mooier maakt. Dit doen ze onder meer succesvol op molblog. De eerste...

Nominaties Financial Marketing Award 2011 bekend

Nominaties Financial Marketing Award 2011 bekend

ABN Amro, SNS Bank en Triodos Bank zijn genomineerd voor de Financial Marketing Award 2011. De finaleronde vindt plaats tijdens de Nationale Dag Financiële...

Onderscheidend vermogen centraal op zeventiende ndfm

Onderscheidend vermogen centraal op zeventiende ndfm

VVP organiseert op 1 december de zeventiende Nationale Dag Financiële Marketing, de enige vakdag voor financieel marketeers. Centrale boodschap is: durf anders...

Baanbrekende social media innovaties in de Financiële sector

Baanbrekende social media innovaties in de Financiële sector

Drie baanbrekende social media innovaties staan op 1 december 2011 tijdens de Nationale Dag Financiële Marketing in de spotlights van de 'pecha kucha' contest...