Klant mist nazorg

Klant mist nazorg

Klanten weten onvoldoende wat ze verzekerd hebben. Ze missen nazorg en ze willen bij de communicatie kunnen kiezen tussen digitaal en papier. Dat zijn enkele van de conclusies uit het klantenpanel dat Monuta onlangs organiseerde in de zandkamer in Den Bosch.

VVP was erbij.Klik hier voor het hele artikel.

Reactie toevoegen

 
Lees meer over
Monuta wijzigt voorwaarden gratis kinderverzekering

Monuta wijzigt voorwaarden gratis kinderverzekering

Monuta gaat de voorwaarden rondom de gratis kinderverzekeringen aanpassen. Wordt bij een nieuwe uitvaartverzekering een gratis kinderverzekering aangevraagd, dan...

Loyson voorzitter RvC Monuta

Loyson voorzitter RvC Monuta

Franswillem Briët treedt na acht jaar af als commissaris en voorzitter van de RvC van Monuta. Pieter Loyson zal vanaf 24 september toetreden als commissaris...

Vooral jongeren kijken nauwelijks om naar uitvaartpolis

Vooral jongeren kijken nauwelijks om naar uitvaartpolis

De helft van de Nederlanders met een uitvaartverzekering heeft geen idee waarvoor ze precies verzekerd zijn en tweederde controleert dit zelden of nooit. Vooral...

Beleggingsopbrengsten kleuren resultaat Monuta zwart

Beleggingsopbrengsten kleuren resultaat Monuta zwart

Monuta zag de omzet in 2017 groeien met 14 procent naar 330 miljoen euro. Het nettoresultaat steeg van 7,8 naar 32,6 miljoen euro, voornamelijk door hogere beleggingsopbrengsten....

Klant mist nazorg

Klant mist nazorg

Klanten weten onvoldoende wat ze verzekerd hebben. Ze missen nazorg en ze willen bij de communicatie kunnen kiezen tussen digitaal en papier. Dat zijn enkele van...

"Klantgerichtheid verzekeraars steeds beter"

"Klantgerichtheid verzekeraars steeds beter"

Keurmerkhouders verbeteren de dienstverlening aan de klant continu, zo blijkt uit het thema-onderzoek Kwaliteitsverbetering van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. Directeur...