Tom de Bruyne en Paul Turken op 21ste marketingvakdag

Heartful Marketing

Heartful Marketing is het thema van de 21ste editie van de Nationale Dag Financiële Marketing van De Baak, NIMA en VVP. Tom de Bruyne en Paul Turken geven deze vakdag voor marketingprofessionals inhoud en kleur.

Tom de Bruyne is mede-oprichter SUE Amsterdam, een bureau dat campagnes bouwt, startups ontwikkelt en digitale producten maakt voor nationale en internationale merken. Paul Turken is expert op het snijvlak van marketing/strategie/management. Turken laat onder meer zien dat financiële dienstverleners de essentie van het marketingvak uit het oog zijn verloren. "De essentie is dat beide partijen - leverancier en klant - met meer waarde uit de ruil komen. Hoe geef je de klant vervolgens het gevoel dat hij de beste kant van de deal heeft? Financiële dienstverleners dienen hun klanten een winnaarsgevoel te geven. Hoe geef je je klanten dit gevoel en wat zijn de basisingrediënten om van klanten echte vrienden te maken?" Marketingspecialist Paul Turken geeft de antwoorden.

De vakdag wordt op 10 november georganiseerd op Landgoed De Horst in Driebergen. Noteer deze datum alvast in de agenda. Binnenkort volgt meer informatie.

Reactie toevoegen

 
Fma-jury krijgt cadeau van de afm

Fma-jury krijgt cadeau van de afm

AFM-voorzitter Merel van Vroonhoven blijft in dialoog met de jury van Financial Marketing Awards om verandering in de sector verder vorm te geven. Dit zei Van Vroonhoven...

Heartful marketing begint bij jezelf

Heartful marketing begint bij jezelf

Marketing die klant of beter nog: mens centraal stelt, levert op termijn het meeste op. De NDFM 2015 hielp marketeers om deze heartful marketing verder vorm te geven....

Ndfm: ja maar, wat als het wél kan

Ndfm: ja maar, wat als het wél kan

Verandering komt altijd van binnenuit. Dat geldt ook voor financiële marketeers. Als je diep van binnen kijkt, wat wil je dan veranderen? Op welke daden zou...

Shortlist Financial Marketing Award 2014 bekend

Shortlist Financial Marketing Award 2014 bekend

De jury van de Financial Marketing Award heeft een voorlopige shortlist samengesteld van acht cases die meedingen naar de Financial Marketing Award 2014. Deze award...

Jury fma op zoek naar financiële marketingparels

Jury fma op zoek naar financiële marketingparels

Wie of wat zijn de marketingparels in de financiële wereld van 2013? Aan welk initiatief binnen de financiële wereld heeft de maatschappij écht...

Nima neemt zitting in Financial Marketing Award

Nima neemt zitting in Financial Marketing Award

Arjen Bijlsma, Director Business Development NIMA, is toegetreden tot de jury van de Financial Marketing Award (FMA). Bijlsma heeft jarenlange ervaring in de financiële...

Vier baanbrekende innovaties strijden om fma 2012

Vier baanbrekende innovaties strijden om fma 2012

De jury van de Financial Marketing Award 2012 heeft eyeOpen, Onderling.nl, Seeds en WeHelpen genomineerd voor de Financial Marketing Award 2012. De winnaar wordt...

Fma-jury succesvol op molblog

Fma-jury succesvol op molblog

De jury van de Financial Marketing Award is op zoek naar financiële marketing die de wereld mooier maakt. Dit doen ze onder meer succesvol op molblog. De eerste...

Nominaties Financial Marketing Award 2011 bekend

Nominaties Financial Marketing Award 2011 bekend

ABN Amro, SNS Bank en Triodos Bank zijn genomineerd voor de Financial Marketing Award 2011. De finaleronde vindt plaats tijdens de Nationale Dag Financiële...

Onderscheidend vermogen centraal op zeventiende ndfm

Onderscheidend vermogen centraal op zeventiende ndfm

VVP organiseert op 1 december de zeventiende Nationale Dag Financiële Marketing, de enige vakdag voor financieel marketeers. Centrale boodschap is: durf anders...