Uitkomsten trendonderzoek intermediair op event Klantgerichtheid

Klantfocus 2018 event

"Het trendonderzoek laat onomwonden zien dat klantgerichtheid kansen biedt", aldus onderzoeker Fred de Jong! Hij presenteert de uitkomsten van het trendonderzoek 2018 inzake klantgerichtheid van het intermediair op 29 mei in Nijkerk.

De uitkomsten van het onderzoek staan centraal tijdens het congres Klantgerichtheid Intermediair, dat wordt georganiseerd door Adviesbureau Fred de Jong, MCH Consultancy, Sparkling CRM en VVP. Verschillende experts belichten verschillende aspecten van intermediaire klantgerichtheid zoals deze naar voren komen in het trendonderzoek.Sprekers zijn onder meer Armand Baas Becking (Dela), Enno Wiertsema (Adfiz), Wim Vonk (SparklingCRM), Cas Verhage (NH1816), Jeanette Hadderingh (Nibe SVV), Nanet Beumer (Kandoor), Björn Bierhaalder (MCH) en Susan Visser (Sjoerd4u). Zij bieden de congresdeelnemers praktische handvatten voor het verder optimaliseren van de klantgerichtheid van advieskantoren. Tijdens een informatiemarkt is er veel ruimte voor zowel plenaire interactie met de zaal als ook contact met collega’s en branchegenoten. De deelnemers ontvangen deze dag tevens een VVP-special met tips en tools om nog klantgerichter te werken..

Meer informatie en inschrijvingen, klik hier.

Reactie toevoegen

 
De emotionele bankrekening

De emotionele bankrekening

(Sonja Stalfoort, PuurKlant, in Ken je vak! in VVP 1-2024) Waar mensen samenkomen, is sprake van een emotionele bankrekening. Net als op een normale bankrekening...

Ken je vak! Klantgerichtheid: de emotionele bankrekening

Ken je vak! Klantgerichtheid: de emotionele bankrekening

(Sonja Stalfoort, PuurKlant, in Ken je vak! in VVP 1-2024) Waar mensen samenkomen, is sprake van een emotionele bankrekening. Net als op een normale bankrekening...

Passie met een vleugje humor

Passie met een vleugje humor

(Klantgerichtheid in de praktijk, VVP 1-2024) “We streven er altijd naar om elke klant het gevoel te geven dat hij op dat moment onze enige klant is. Dit...

Van adviseur naar partner

Van adviseur naar partner

(Klantgerichtheid in de praktijk, VVP 1-2024) “Wij laten zien dat het niet alleen draait om advies geven, maar dat je het echte onderscheid kunt maken door...

Laat klanten geen nummer zijn

Laat klanten geen nummer zijn

(Klantgerichtheid in de praktijk, VVP 1-2024) “Klanten zijn geen nummer, we geven ze altijd alle aandacht. En dat geldt zeker voor hen die wat meer hulp...

Mooie grote woorden

Mooie grote woorden

(Mieke Dadema, Soepel, in Ken je vak! in VVP 1-2024) Veel mensen denken dat ik niet van ingewikkelde woorden hou, dat het altijd maar makkelijk moet. Dat is niet...

Wat is hier het klantinzicht?

Wat is hier het klantinzicht?

(Sonja Stalfoort, PuurKlant, in Ken je vak! VVP 6-2023) Dit is de belangrijkste vraag voor iedereen die zich bezighoudt met klantverbeteringen of vernieuwingen....

Verbond organiseert event 'De menselijke maat, een must!'

Verbond organiseert event 'De menselijke maat, een must!'

Het Verbond van Verzekeraars organiseert 30 januari het event ‘De menselijke maat: een must!’, waarin wordt ingegaan op de vraag hoe als verzekeraar...

Zonder woorden

Zonder woorden

(Mieke Dadema, Soepel.org, in Ken je vak! VVP 6-2023) Hoe kan ik de verzekeringsstukjes in kleine stapjes aanbieden, met een handleiding die zo is opgebouwd dat...

Klantreis banken legt het af die tegen die van verzekeraars

Klantreis banken legt het af die tegen die van verzekeraars

In een studie van Sia Partners naar de klantreis bij Auto en Inboedel leggen de grote banken het af tegen verzekeraars. Paul Geerts, Associate Partner van Sia Partners:...