Verzekeren als een baas

De Amersfoortse logo (alleen de a)

‘Verzekeren als een baas’, is de nieuwe campagne van De Amersfoortse.

 

 

Het ondernemersmerk van a.s.r. is maandag gestart met een campagne die zich "gekscherend richt op de ‘bazen’ van Nederland én hun werknemers. Met de slogan ‘Verzekeren als een baas’ worden zowel ondernemers als werknemers opgeroepen om naar de website van De Amersfoortse te gaan. Aan de hand van een quiz kunnen zij dan testen hoe ‘baas’ de bazen in kwestie eigenlijk zijn. De quiz beoordeelt onder meer of de bazen goed genoeg zijn voorbereid als zijzelf of hun werknemers arbeidsongeschikt raken, of dat werknemers op tijd gebruik kunnen maken van bijvoorbeeld fysiotherapie of psychotherapie, zodat zij kunnen blijven doorgaan."

De campagne heeft als doel de naamsbekendheid van De Amersfoortse verder te vergroten en de Doorgaanverzekering onder de aandacht te brengen. De campagne zal te horen zijn op de radio en zichtbaar zijn op billboards, online bannering en social media.
De campagne loopt tot en met oktober.

Reactie toevoegen

 
Meer over
Amersfoortse koppelt salarissoftware en administratie collectief inkomen

Amersfoortse koppelt salarissoftware en administratie collectief inkomen

De Amersfoortse heeft naar eigen zeggen als eerste inkomensverzekeraar een koppeling ontwikkeld tussen de salarissoftwarepakketten van werkgevers en het administratiesysteem...

Amersfoortse introduceert Langer mee AOV

Amersfoortse introduceert Langer mee AOV

De Amersfoortse (onderdeel ASR) heeft voor ondernemers met een zwaar beroep de Langer mee AOV geïntroduceerd. De Langer mee AOV biedt ondernemers met een zwaar...

Adviseurs meer waardering voor samenwerking met verzekeraars

Adviseurs meer waardering voor samenwerking met verzekeraars

De winnaars van het Adfiz Prestatie Onderzoek 2017, uitgevoerd door Tevreden.nl zijn: Scildon (2x), TAF (2x), de Goudse, Nh1816 en RegioBank. Over de hele linie...

Nieuwe re-integratieaanpak kankerpatiënten

Nieuwe re-integratieaanpak kankerpatiënten

De Amersfoortse, ArboNed, Re-turn, ABN Anri Social Impact Fund en Start Foundation gaan de komende twee jaar 140 werknemers die kanker hebben (gehad) met een nieuwe...

Amersfoortse: tijdgebrek frustreert ondernemers

Amersfoortse: tijdgebrek frustreert ondernemers

 Tijdgebrek frustreert ondernemers, zo blijkt uit onderzoek van de Amersfoortse. Te weinig tijd voor innovatie, te weinig tijd voor klanten, te weinig aandacht...

Centraal volmachtbedrijf maakt vliegende start met 10 verzekeraars

Centraal volmachtbedrijf maakt vliegende start met 10 verzekeraars

Tien verzekeraars hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend met het Centraal Volmachtbedrijf, mede-opgericht door Patrick Heuts (Heuts Assuradeuren uit Nuth)...

‘De Amersfoortse kiest voor topadvies’

‘De Amersfoortse kiest voor topadvies’

Ondanks de opkomst van de directe kanalen blijft De Amersfoortse het belang en de waarde benadrukken van goed advies. Directeur Intermediaire Distributie Inkomen...

White paper inkomen van De Amersfoortse

White paper inkomen van De Amersfoortse

In een white paper heeft De Amersfoortse de veranderingen in Ziektewet en WGA op een rij gezet. Een van de boodschappen in het document: de rol van de adviseur is...

Crowdfunding initiatief amersfoortse succesvol van start

Crowdfunding initiatief amersfoortse succesvol van start

Doorgaan.nl, het crowdfunding initiatief van De Amersfoortse, heeft in drie maanden tijd zeven ondernemers volledig gefinancierd.   Het initiatief van De Amersfoortse...

Nn Group start corporate campagne

Nn Group start corporate campagne

NN Group is een campagne gestart om zichzelf neer te zetten bij een breder publiek.   In NN Group zijn de verzekeringsbedrijven in Europa en Japan en de investment...