Vvp lanceert special 'De Waarde van Advies'

Cover special De Waarde van Advies

VVP heeft een special 'De Waarde van Advies' uitgebracht met inzichten en inspiratie voor financieel adviseurs.

De special is tot stand gekomen in samenwerking met Avéro Achmea en is gisteren gepresenteerd op het symposium De Waarde van Advies in Zeist. De special verschijnt in een gedrukte oplage van 7.900 exemplaren en als e-zine. Klik HIER om naar het e-zine te gaan. Behalve inspirerende bijdragen van onder meer Ozewald Wanrooij (Neutralis), Jack Hommel (Avéro Achmea), Jurjen Oosterbaan Martinius (Bureau D&O) en Eric Lacroix (Offermans Joosten Groep) bevat de special een best practice over de werkwijze van Maurice van den Hemel (All-insure) en een inkijkje in de adviesrelatie tussen bandenspecialist Jan Heuver en zijn adviseur Jasper Vrieling. Fred de Jong schreef een samenvatting van zijn onderzoek naar de waarde van financieel advies. Henri Drost en Silvia Janssen schreven artikelen met direct toepasbare tools en checklists op het gebied van 'communicatie vanuit klantbelang' resp. 'zorgplicht in de verkoop'.

Wil de consument de waarde van advies meer gaan ervaren, dan zal de adviseur beter moeten laten zien wat het advies oplevert. En dat gaat verder dan inzicht geven in dienstverlening en beloning, zo komt naar voren in het rondetafelgesprek met Coen van Ham (Kettlitz Wulfse), Jack Hommel, Fred de Jong, Theodor Kockelkoren (AFM) en docent/auteur Wouter de Vries.

De redactie van VVP verzoekt u vriendelijk om de link naar deze special aan zoveel mogelijk collega's door te sturen!

Reactie toevoegen

 
Lees meer over
VVP ondernemerspanel: vraagbaak voor adviseurs

VVP ondernemerspanel: vraagbaak voor adviseurs

Stel als financieel adviseur vragen aan het VVP Ondernemerspanel! Het panel bestaat uit zes topondernemers die gespecialiseerd zijn in HR en personeelsbeleid, financieel...

Kandoor

Kandoor

VVP bestaat 75 jaar en daar zijn we vanzelfsprekend trots op. Al 75 jaar lang geloven we onvoorwaardelijk in de kracht en de toegevoegde waarde van het intermediair...

Niet premie doch coulance is hoofdzaak

Niet premie doch coulance is hoofdzaak

Acquisitie, het is een vies woord geworden. Het advies is vandaag de dag het product en dat advies moet vooral professioneel, integer en kundig worden gegeven....

Volgende nieuwsbrief verschijnt maandag 13 augustus

Volgende nieuwsbrief verschijnt maandag 13 augustus

Dit is de laatste nieuwsbrief van deze week. De volgende nieuwsbrief verschijnt maandag 13 augustus. Daarna komt de nieuwsbrief weer iedere dag. Volgende week vrijdag...

Volgende nieuwsbrief van VVP

Volgende nieuwsbrief van VVP

De volgende nieuwsbrief van VVP verschijnt maandag 6 augustus 2018.

Doe mee met lezersonderzoek VVP (gratis kaarten te winnen!)

Doe mee met lezersonderzoek VVP (gratis kaarten te winnen!)

VVP nodigt lezers van het magazine uit mee te doen aan een lezersonderzoek. Wie meedoet, maakt kans op twee gratis toegangskaarten voor een VVP Event dit najaar...