Vvp lanceert special 'De Waarde van Advies'

Cover special De Waarde van Advies 2014

VVP heeft een nieuwe special 'De Waarde van Advies' uitgebracht met inzichten en inspiratie voor financieel adviseurs. Ook in 2013 verscheen een special over dit onderwerp.

De special is tot stand gekomen in samenwerking met Avéro Achmea en is gisteren gepresenteerd op het symposium De Waarde van Advies in Maarssen. De special verschijnt in een gedrukte oplage van 7.500 exemplaren en als e-zine. Klik HIER om naar het e-zine te gaan. Behalve inspirerende bijdragen van onder meer Jack Hommel (Avéro Achmea), Silvia Janssen (Oostdam & Partners), Jonne Scholten (Avéro Achmea), Rutger Westenburg (Westenburg Assurantiën) en Fred de Jong biedt de special een inkijkje in de adviesrelatie tussen heet-waterkranenfabrikant Walter Peteri (Quooker) en zijn adviseur Wim Span (Vanbreda Risk & Benefits). Henk Volberda (hoogleraar Erasmus Universiteit Rotterdam) vertelt over zijn onderzoek 'Naar nieuwe businessmodellen voor financieel advies: hoe odernemerschap bijdraagt aan waarde-creatie'. Een van zijn conclusies: adviseurs die ondernemend zijn en nieuwe businessmodellen realiseren, presteren significant beter dan degenen die daar niet aan doen.

De redactie van VVP verzoekt u vriendelijk om de link naar deze special aan zoveel mogelijk collega's door te sturen!