Klant

Klant mist nazorg

Klant mist nazorg

Klanten weten onvoldoende wat ze verzekerd hebben. Ze missen nazorg en ze willen bij de communicatie kunnen kiezen tussen digitaal en papier. Dat zijn enkele van...

Voor elke klant het juiste kanaal

Voor elke klant het juiste kanaal

Of het nu om execution only, online geautomatiseerd advies of een adviseur gaat, elke klant heeft recht op het juiste kanaal. Dat wil zeggen dat het voor klanten...

Ver voorbij de standaardoplossing

Ver voorbij de standaardoplossing

In een wereld waarin efficiëntie, standaardisatie en digitalisering leidende begrippen zijn, is het de kunst om als adviseur klantgericht te blijven. Hoe...

De klant beschikt

De klant beschikt

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een greep uit tienduizenden reviews online. Opvallend: wie heel goed zoekt, vindt op advieskeuze wel eens een...

Drive om iets moois te creëren

Drive om iets moois te creëren

Loop het kantoor van Kok Advies in Amstelveen binnen en het wordt meteen duidelijk waar deze financieel adviseur voor staat: de klant en alleen maar de klant....

Mensen financieel zelfredzaam maken

Mensen financieel zelfredzaam maken

Medewerkers van a.s.r. Zetten zich in voor projecten op het gebied van financiële zelfredzaamheid. Bijvoorbeeld als financieel vrijwilliger thuis, door les...

De klant beschikt

De klant beschikt

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. Ruim twintig jaar ben ik verzekerd voor zaken als...

De klant beschikt

De klant beschikt

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. Alles vanaf dag 1 helder en duidelijk. Zelfs als...

De klant beschikt

De klant beschikt

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. De adviseur komt zeer deskundig over en handelt ook...

Gekozen   voor de klant

Gekozen voor de klant

Welke rol speelt business support in het advieskantoor? VVP vraagt het een aantal financieel adviseurs. René Niesten is mede-eigenaar van Niesten Adviesgroep...

Reis naar extreme klantgerichtheid

Reis naar extreme klantgerichtheid

“We hebben niet het zoveelste veranderboek willen schrijven, maar wilden vooral laten zien hoe je als organisatie daadwerkelijk kan veranderen, met alle...

De klant beschikt

De klant beschikt

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. Vriendelijk, duidelijk en gezellig :) Over Daleman...

De klant beschikt

De klant beschikt

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. Wij hebben al geruime tijd plannen met betrekking...

Over schade en  chande

Over schade en chande

Ook ik ben klant. Onder meer bij u. Beroepshalve houd ik mij veel bezig ben met financiële producten en diensten. Maar in mijn eigen huishouden ben ik, net...

De klant beschikt

De klant beschikt

Hoe oordeelt de klant over zijn adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. De adviseur heeft veel werk moeten verrichten om alles rond...

De klant beschikt

De klant beschikt

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. Niets dan lof over de adviseur en zijn team. De bereidheid...

Kies voor de klant

Kies voor de klant

“Ik geloof in verandering. Neem de Britse bevolking die niet meer bij de EU wil horen na een referendum. Of het de juiste weg is weet ik niet. Maar het zet...

Met en voor de klant

Met en voor de klant

“Je kunt mij niet harder op de ziel trappen dan door de klant niet te willen helpen. Sta altijd met en voor de klant.” aldus Hans van der Linden, directeur...

Een blije klant als grootste   beloning

Een blije klant als grootste beloning

“Een echte visionaire ondernemer ben ik niet. Wij vinden het gewoon prachtig om mensen met onze adviezen verder te helpen. Een blije klant is onze grootste...

De klant beschikt

De klant beschikt

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. De adviseur heeft uitgebreid de tijd genomen om te...

Digitale valkuil

Digitale valkuil

De dienstverlening van grote concerns in Nederland is de laatste twintig jaar aanzienlijk verbeterd. Wie tegenwoordig een vraag of een probleem heeft, wordt doorgaans...

Verras!

Verras!

Klant centraal, klantbelang centraal, klantfocus centraal? De klant zet je niet zomaar centraal, de klant is een mens als jij en ik. Als je je oprecht kunt inleven...

‘ Dankbaar dat klanten hun verhalen delen en dat wij ze mogen helpen ’

‘ Dankbaar dat klanten hun verhalen delen en dat wij ze mogen helpen ’

“Voor ons zijn klanten in de eerste plaats mensen. Mensen met een verhaal. Wij vinden het prachtig dat mensen hun verhalen met ons delen en dat wij hen mogen...

Klant meer bij adviesvak betrekken

Klant meer bij adviesvak betrekken

“Tweehonderd procent eens”, zegt Marco Gregoor, directeur en mede-eigenaar van Heilbron Assurantiën, in een reactie op de stelling dat klanten...

Van financiële planning naar een creatieve flow... Huh?

Van financiële planning naar een creatieve flow... Huh?

Sigfrid van Driel richtte twintig jaar geleden Impessive Arts op. Recentelijk ging hij sparren met adviseur Maurice van den Hemel uit Wemeldinge. De aanpak van...

Quote van de dag
Een lastige opgave als een directe aanbieder de nazorg ‘gratis’ via zijn product biedt, terwijl het intermediair een prijs in rekening moet brengen. Geen gelijk speelveld, dus over een oplossing moet worden gesproken

Een lastige opgave als een directe aanbieder de nazorg ‘gratis’ via zijn product biedt, terwijl het intermediair een prijs in rekening moet brengen. Geen gelijk speelveld, dus over een oplossing moet worden gesproken

Colinda Rosenbrand, directeur OvFD, in VVP 3

Stelling

FNV Finance heeft gelijk: goede zaak om met banken en verzekeraars een beloningspact af te sluiten om excessen tegen te gaan

Recente editie
Recente editie

In Vakblad VVP3 onder meer aandacht voor: Ondernemer en oud-eigenaar van Assurantiehuis Adviesgroep Berend Tooms die wijst op de noodzaak van samenwerking. "Kijk om je heen: andere adviseurs zijn niet je concurrenten, het zijn je collega’s." Fred de Jong, van het gelijknamig adviesbureau, vindt dat provisietransparantie juist kansen oplevert en Michaël Deinema (TPRA) legt uit waarom gepensioneerden unfair worden behandeld. Verder: een uitgebreid verslag van VVP Event Bijzondere Risico's.

Bekijk de inhoud
Events

Klantgerichtheid van het intermediair

29 mei 2018

Lees meer

Dag van het Topadvies 2018

20 juni 2018

Lees meer

VVP Event Inkomen 2018

19 september 2018

Lees meer
Agenda

Duivelse dilemmatraining

14 juni 2018 - 14 juni 2018

Lees meer

Collectief leiderschap in de praktijk

13:00 - 17:00

Lees meer

Volmachtdata: goud waard!

18 april 2018

Lees meer
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!