fairzekering

Gerelateerde artikelen
VOOROP polis beloont veilig rijgedrag

VOOROP polis beloont veilig rijgedrag

In samenwerking met Nationale-Nederlanden heeft RISK Verzekeringen de VOOROP verzekering gelanceerd. De nieuwe autoverzekering is ontwikkeld op basis van de techniek van 'Pay How You Drive'. Automobilisten met een bewust en veilig rijgedrag worden beloond met een lagere verzekeringspremie. Pay How You Drive is vorig jaar in pilotvorm geïntroduceerd...

Fairzekering publiekswinnaar Financial Marketing Award

Fairzekering publiekswinnaar Financial Marketing Award

Fairzekering, BrightNL en Pensioencafé zijn op de Nationale Dag Financiële Marketing uitgeroepen tot de winnaars van de Financial Marketing Award 2014. Fairzekering won de publieksprijs. Hans Gerritsen nam de prijs in ontvangst van juryvoorzitter Kim Cramer (BR-ND). De jury koos tevens de winnaar uit de categorie 'ridders of amazones, die...

Brightnl, fairzekering en Pensioencafé genomineerd voor Marketing Award

Brightnl, fairzekering en Pensioencafé genomineerd voor Marketing Award

De jury van de Financial Marketing Award heeft uit een shortlist van acht cases er drie genomineerd: Fairzekering, BrightNL en Pensioencafé. De award wordt op 12 november uitgereikt tijdens de Nationale Dag Financiële Marketing, de vakdag voor financieel marketeers georganiseerd door VVP, NIMA en De Baak. Opdracht van de jury: zoek initiatieven binnen de financiële wereld waar de samenleving...

Fairzekering beloont goed rijgedrag

Fairzekering beloont goed rijgedrag

Het nieuwe initiatief fairzekering beloont veilig rijgedrag. De initiatiefnemers: "We meten met een gepatenteerde, eenvoudig aan te brengen stekker, de Chipin, het rijgedrag van de klant. Die ontvangt daarvan online updates en kan zijn gedrag direct aanpassen. Op basis van de maandscores wordt de premiekorting bepaald (deze kan oplopen tot 35 procent). Bij klanten die permanent onveilig rijgedrag...