ndfm2014

Gerelateerde artikelen
Fairzekering publiekswinnaar Financial Marketing Award

Fairzekering publiekswinnaar Financial Marketing Award

Fairzekering, BrightNL en Pensioencafé zijn op de Nationale Dag Financiële Marketing uitgeroepen tot de winnaars van de Financial Marketing Award 2014. Fairzekering won de publieksprijs. Hans Gerritsen nam de prijs in ontvangst van juryvoorzitter Kim Cramer (BR-ND). De jury koos tevens de winnaar uit de categorie 'ridders of amazones, die...

Ndfm: telefoneren met een olifant via een banaan

Ndfm: telefoneren met een olifant via een banaan

Verbindingen vormden het thema van de woensdag gehouden 20e Nationale Dag Financiële Marketing van VVP, Nima en De Baak. Verbindingen met de klant, maar ook verbindingen in het brein. Dagvoorzitter Arko van Brakel, directeur van De Baak, riep bedrijven op terug te keren naar hun waarden. Alleen vanuit die waarden kunnen bedrijven zich werkelijk verbinden met de klant. Van Brakel illustreerde zijn...