Dienstverlening

Uit dit dossier

Verzekeraars, kies voor de klant

Verzekeraars, kies voor de klant

Normaal ben ik niet zo van het klagen. Zie persoonlijk veel meer in het beoordelen van situaties, om er vervolgens iets positiefs mee doen en er een uitdaging...

Moeilijk doen terwijl ‘t goed kan

Moeilijk doen terwijl ‘t goed kan

(door Christel van Bommel, Polis Advocaten) Als compliance-adviseur kom ik vaak bij financieel dienstverleners over de vloer. Om ze te adviseren over het inrichten...

Local hero Edwin van de Panne

Local hero Edwin van de Panne

In de rubriek Local Hero stelt VVP samen met NH1816 het lokale advieskantoor centraal. Het belang van deze lokale helden voor de samenleving kan niet genoeg worden...

Hypothøken als een keuken

Hypothøken als een keuken

Heeft u wel eens een nieuwe keuken gekocht? Ik wel, twee keer. Een bijzondere ervaring in veel opzichten. Want waar ga je te rade? De meubelboulevards zitten vol...

Quote van de dag
Blijf vooral veel van je klanten houden

Blijf vooral veel van je klanten houden

Annelies Schoonderbeek (By Annelies) in VVP

Stelling

AFM moet verduidelijken wat nazorg inhoudt

Recente editie
Recente editie

Heilbron is een bedrijf dat voortkomt uit meerdere fusies. En het is nog niet gedaan met de overnames. “Als de consolidatie onder verzekeraars en adviseurs doorgaat, zullen ook wij moeten blijven groeien om een serieuze partij in de markt te blijven”, zegt Dennis Massaar, mede-eigenaar van Heilbron, in vakblad VVP7. AOV-specialist Arnoud Wennekus schrijft over de gevolgen van continue overnames op de AOV-markt en ook Peter Taylor Parkins (Taylor Mates) stort zich op het onderwerp fusies. Ondernemer Ralph van Dam begaf zich langs de afgrond, maar wist zich uiteindelijk staande te houden.

Bekijk de inhoud
Twee gratis proefnummers

Ontdek VVP en meld u hier aan

Aanvragen
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
VVP Event Communicatie: wat vertel ik mijn klant?

VVP Event Communicatie: wat vertel ik mijn klant?

Het VVP Event Communicatie: wat vertel ik mijn klant? vindt plaats op woensdagmiddag 28 november in het VNAB Kenniscentrum in Rotterdam. Dit event biedt heldere...