quote

"Waarom stelt niemand de vraag wat de zin is van examens?" Ab Flipse op twitter

stelling

"Initiatief als Cifid is niet nodig als iedereen gewoon zijn werk goed doet"

NFF

New Financial Forum

Bouw mee aan een gezonde en gerespecteerde financiële sector
Word ambassadeur van het New Financial Forum

 

Doel:
Het New Financial Forum bundelt krachten, ideeën en best practices van positief ingestelde
mensen (ambassadeurs van de nieuwe financiële wereld) die een concrete en wezenlijke
bijdrage willen leveren aan een gezonde en gerespecteerde financiële sector. Dit doen we
met een exclusieve webportal, een exclusief magazine en exclusieve inspirerende en
praktijkgerichte netwerkbijeenkomsten. Het New Financial Forum is een initiatief van Willem
Vreeswijk (VVP Weekblad voor financiële dienstverleners) en Ivo Valkenburg (Spirit in
Finance).


Doelstelling 1: het zichtbaar maken van de positieve beweging

In de financiële sector gebeurt heel veel tegelijkertijd. De focus van politiek, toezichthouders,
media, consumentenorganisaties ligt op de onderkant van de markt, op ‘wat er fout’ gaat. Het
New Financial Forum bundelt echter de krachten en innovaties van de bovenkant van de
markt. Het laat op die manier zien waar de financiële sector óók voor staat. Een innovatieve
dienstverlenende sector die de belangen van de klant, de medewerkers en de samenleving
dient. Wie op zoek is naar innovaties, goede praktijkvoorbeelden, uitstekende ideeën, kan
niet om het New Financial Forum heen.


Doelstelling 2: onderlinge versterking
Ambassadeurs van het New Financial Forum kunnen op het platform onderling best
practices en ideeën uitwisselen en elkaar feed back geven. Tevens krijgen ze toegang tot
discussieplatforms, voorbeelden van best practices, krijgen ze voor henzelf en voor relaties
een exclusief magazine van de nieuwe financiële wereld en krijgen ze exclusief toegang tot
netwerkbijeenkomsten. Ambassadeurs leveren niet alleen een bijdrage aan een mooiere
financiële sector, maar krijgen ook tal van mogelijkheden aangereikt om hun eigen
bedrijfsvoering te optimaliseren.


Doelstelling 3: herstel van reputatie en trots
De financiële sector is een van de meest invloedrijke sectoren in de wereld met een enorme
impact op het welzijn van mensen. Een prachtig vak dat door veel mensen met passie, liefde
en kennis van zaken wordt uitgeoefend. Helaas heeft het imago van de sector de laatste
jaren enorme klappen opgelopen. Door met elkaar de positieve beweging handen en voeten
te geven, door innovaties, bewezen succesvolle business cases en ijzersterke ideeën te
bundelen, kunnen ambassadeurs gezamenlijk een concrete bijdrage leveren aan een betere
reputatie van de sector en kunnen ze ervoor zorgen dat financiële dienstverleners weer trots
en met opgeheven hoofd hun vak kunnen uitoefenen.


Doelgroep:

Iedereen in de financiële sector die gelooft in en een bijdrage wil leveren aan een gezonde
en gerespecteerde bedrijfstak.

Kijk voor meer informatie op www.newfinancialforum.nl

overig nieuws

  • AUTOPOLIS DIRECT BIJ ALLIANZ AF TE SLUITEN (3 reacties)

    Allianz Nederland biedt vanaf 3 november de mogelijkheid om online een autopolis af te sluiten. Ook kan men kiezen om hier een adviseur bij te betrekken.

  • INDEPENDER: VEEL VERSCHIL IN PREMIES RECHTSBIJSTANDPOLISSEN

    Volgens Independer lopen de premies van rechtsbijstandverzekeringen flink uiteen. De premies van de duurste polis is tot drie keer zo hoog als die voor de goedkoopste. Dit blijkt uit een analyse van meer dan 15.000 vergelijkingen van rechtsbijstandverzekeringen.

  • DELTA LLOYD INTRODUCEERT PENSIOEN CONTINU PLAN

    Delta Lloyd introduceert 3 november het Pensioen Continu Plan. Hiermee wordt volgens de verzekeraars de pensioenterugval per 1 januari 2015 voor werknemers met een inkomen van meer dan 100.000 euro geminimaliseerd.

  • DELTA LLOYD HAAKT AAN BIJ PENSIOEN3DAAGSE

    Tijdens een talkshow en een workshop, georganiseerd door de Delta Lloyd Foundation en vrouwennetwerkorganisatie Women Inc, heeft Delta Lloyd een groot aantal vrouwen bijgepraat over hun pensioen. Het 'I love pensioen' evenement maakt deel uit van de Pensioen3daagse die nog tot en met 31 oktober duurt.

  • ARGENTA NOEMT BERICHTGEVING FLEXFRONT ONJUIST (3 reacties)

    Argenta noemt de beëindiging van de samenwerking door FlexFront 'een eenzijdige beslissing' en wijst op onjuistheden en verkeerde interpretaties in de berichtgeving van FlexFront. FlexFront wil het gesprek aangaan.

  • NDFM: JA MAAR, WAT ALS HET WÉL KAN

    Verandering komt altijd van binnenuit. Dat geldt ook voor financiële marketeers. Als je diep van binnen kijkt, wat wil je dan veranderen? Op welke daden zou je trots (willen) zijn? En wat houdt je tegen om aan het roer van uw eigen professionele leven te gaan staan?

  • FLEXFRONT RUILT ARGENTA IN VOOR MUNT (2 reacties)

    FlexFront ziet zich met ingang van 5 november 2014 genoodzaakt te stoppen met de distributie van het Argenta-arrangement. Argenta wil immers vanaf 2015 geen zaken doen met het intermediair. Als alternatief biedt FlexFront Munt Hypotheken.

  • BENEVIA VAN START MET MIJNVERZEKERINGEN.NL

    BeneVia heeft haar nieuwe klantenportaal MijnVerzekeringen.nl gelanceerd.

  • NIEUW VERZEKERINGSASSORTIMENT VOOR PGGM-LEDEN

    Deze week introducren PGGM&CO en VvAA een geheel nieuw verzekeringsassortiment voor PGGM-leden.

  • ASR SLUIT AAN OP APLAZA EN MEETINGPOINT

    Na de aansluiting van ASR zijn de particuliere pakketpolissen van vijf verzekeraars ontsloten via Aplaza en Meetingpoint. De producten van Aegon, Avéro Achmea, Delta Lloyd en Reaal waren al te vergelijken, offreren, aan te vragen en te administreren via het digitale transactieforum.

Meer nieuws...

New Financial Forum

Klantbelang centraal met waardecreatie en vertrouwen

De laatste jaren is de financiële dienstverlening drastisch veranderd en de ontwikkelingen in de financiële branche gaan door. Toenemende regeldruk en online zijn niet meer te stoppen. Voor de uitdagingen van de toekomst is een cultuurverandering nodig en een nieuwe mindset. Hiervoor is een gedragsverandering noodzakelijk. Het achterhalen van de werkelijke beleving van uw klant is daarbij van belang om vervolgens een passende dienstverlening aan te bieden. Laat uw klant ervaren en voel...   Lees meer »

Drs. Serge Evers - Vanuit liefde en respect elkaar inspireren en samen nieuwe waarde voor klanten creëren.