quote

"Onafhankelijk advies biedt nog altijd de beste kans op de beste deal" Onderzoeker Fred de Jong op delamet-elkaar.nl

stelling

"Ik stel het niet langer uit en doe mijn PEplus nog in 2014"

nieuws

SOS INTERNATONAAL VAN START MET 'SMARTMELDEN'

SOS International heeft 'Smartmelden' geïntroduceerd. Hiermee kunnen mensen autopech of -schade doorgeven zonder de alarmcentrale te hoeven bellen.


28 juni 2012

Met het zogenaamde Smartmelden kan een gestrande automobilist ervoor kiezen gebeld te worden en tegelijkertijd alle relevante gegevens door te sturen aan de alarmcentrale. SOS International is de eerste alarmcentrale in Nederland die op deze manier hulp gaat verlenen. Basis is de nieuwste versie van de Smartphone app: SOS op Reis. Met de app hebben verzekerden de keuze om bij autopech of autoschade zelf de alarmcentrale te bellen (Bellen) of gebeld te worden (Bel Mij).

De app stuurt informatie door als: de locatie van de gestrande auto, het kenteken, oorzaak pech of schade, verzekeringsgegevens, naam bestuurder, e-mail adres bestuurder en mobiele telefoonnummer bestuurder.Binnen enkele minuten wordt de gestrande automobilist gebeld met de mededeling dat de melding is ontvangen en hulpverlening is opgestart.

Verschillende verzekeraars die de mobiliteitshulpverlening bij SOS International hebben ondergebracht ondersteunen Smartmelden. Dit zijn onder meer: Reaal Verzekeringen,Ohra, Delta Lloyd,VvAA,SOM Verzekeringen enOffermans Joosten Groep.

reacties

Er zijn nog geen reacties...

reactie toevoegen

 
NIEUW: UW NAAM EN BEDRIJFSNAAM BIJ UW REACTIE
Juist in dit bijzondere jaar vindt VVP het belangrijk dat de dialoog over allerlei belangrijke zaken gaande blijft. Daarbij is ook jouw inbreng ook van grote waarde. Als vakblad kiezen wij ervoor om de dialoog met open vizier aan te gaan en met respect voor iedereen die aan deze dialoog wil meedoen. In dit kader is onze website aangepast en wordt bij een reactie je naam en bedrijfsnaam vermeld.
 
 
  • Bijdragen die geen betrekking hebben op het onderwerp (zogeheten ‘off-topic’ bijdragen) kunnen door de redactie worden verwijderd.
  • Bijdragen die naar interpretatie van de redactie beledigend of bedreigend zijn voor personen, groepen of volkeren, worden geweerd.
  • Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals privé- en/of emailadressen, namen, telefoonnummers) is niet toegestaan.
  • Persoonlijke gegevens geplaatst op het forum, zoals telefoonnumers of (e-mail)adressen worden zoveel mogelijk van de site geweerd o.m. omwille van de privacybescherming.
  • Teksten, advertenties en internetlinks van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst.
  • In een bijdrage opgenomen URL's zijn toegestaan zolang de websites waarnaar zij verwijzen niet commercieel, beledigend of aanstootgevend van aard zijn.
  • Bijdragen die lange, gekopieerde stukken tekst van andere websites bevatten, worden geweerd.
  • Bijdragen waarop auteursrechten rusten en/of die zonder toestemming openbaar worden gemaakt, worden geweerd.
  • De redactie behoudt zich het recht voor om lange stukken tekst in te korten.
  • Het gebruik van kapitalen is niet toegestaan, net als het overdreven gebruik van vet, cursief of onderstreepte tekst.
  • De redactie behoudt zich het recht voor om een discussie te sluiten of een reactie te verwijderen, zonder dat dit vooraf wordt aangekondigd.
  • Ziet u een bijdrage staan die naar uw mening niet aan de spelregels voldoet? Ga dan niet zelf met de poster in discussie, maar meld het de redactie via het contactformulier.

overig nieuws

Meer nieuws...

New Financial Forum

Eigen Schuld, Dikke Bult!

  Over Klantbeleving, Klant centraal stellen en verantwoordelijkheid   Als je denkt een poliswaarde te hebben van ca € 72.000 en Reaal laat weten dat dit maar ca € 34.000 is, komt dat, op z’n zachtst gezegd, erg rauw op je dak. Dit is helaas wat mij recent is overkomen. De laatste jaren rendeerde mijn beleggingspolis bij Reaal best wel goed. Omdat we voor onze verbouwing extra financiële middelen nodig hadden leek het ons een goed idee om de polis gedeeltelij...   Lees meer »

Christiaan Schipper - Zodra de aanbieders de splitsing tussen advies en bemiddeling erkennen gaat de weg open voor echt onafhankelijke advisering en kan de consument altijd het voor hem beste product verkrijgen