quote

"Mafklappers. is vaak net zoveel werk als een nieuwe hypotheek" Albert van der Poll over kritiek Consumentenbond op kosten hypotheekwijziging

stelling

"Hypotheekverstrekkers gaan veel te halsstarrig om met BKR-registraties"

nieuws

VVP LANCEERT SPECIAL 'DE WAARDE VAN ADVIES'

VVP heeft een special 'De Waarde van Advies' uitgebracht met inzichten en inspiratie voor financieel adviseurs.


4 juni 2013

De special is tot stand gekomen in samenwerking met Avéro Achmea en is gisteren gepresenteerd op het symposium De Waarde van Advies in Zeist. De special verschijnt in een gedrukte oplage van 7.900 exemplaren en als e-zine. Klik HIER om naar het e-zine te gaan. Behalve inspirerende bijdragen van onder meer Ozewald Wanrooij (Neutralis), Jack Hommel (Avéro Achmea), Jurjen Oosterbaan Martinius (Bureau D&O) en Eric Lacroix (Offermans Joosten Groep) bevat de special een best practice over de werkwijze van Maurice van den Hemel (All-insure) en een inkijkje in de adviesrelatie tussen bandenspecialist Jan Heuver en zijn adviseur Jasper Vrieling. Fred de Jong schreef een samenvatting van zijn onderzoek naar de waarde van financieel advies. Henri Drost en Silvia Janssen schreven artikelen met direct toepasbare tools en checklists op het gebied van 'communicatie vanuit klantbelang' resp. 'zorgplicht in de verkoop'.

Wil de consument de waarde van advies meer gaan ervaren, dan zal de adviseur beter moeten laten zien wat het advies oplevert. En dat gaat verder dan inzicht geven in dienstverlening en beloning, zo komt naar voren in het rondetafelgesprek met Coen van Ham (Kettlitz Wulfse), Jack Hommel, Fred de Jong, Theodor Kockelkoren (AFM) en docent/auteur Wouter de Vries.

De redactie van VVP verzoekt u vriendelijk om de link naar deze special aan zoveel mogelijk collega's door te sturen!

reacties

Er zijn nog geen reacties...

reactie toevoegen

 
UW NAAM EN BEDRIJFSNAAM BIJ UW REACTIE
Als vakblad kiezen wij ervoor om de dialoog met open vizier aan te gaan en met respect voor iedereen die aan deze dialoog wil meedoen. In dit kader wordt bij een reactie je naam en bedrijfsnaam vermeld.
 
 
  • Bijdragen die geen betrekking hebben op het onderwerp (zogeheten ‘off-topic’ bijdragen) kunnen door de redactie worden verwijderd.
  • Bijdragen die naar interpretatie van de redactie beledigend of bedreigend zijn voor personen, groepen of volkeren, worden geweerd.
  • Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals privé- en/of emailadressen, namen, telefoonnummers) is niet toegestaan.
  • Persoonlijke gegevens geplaatst op het forum, zoals telefoonnumers of (e-mail)adressen worden zoveel mogelijk van de site geweerd o.m. omwille van de privacybescherming.
  • Teksten, advertenties en internetlinks van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst.
  • In een bijdrage opgenomen URL's zijn toegestaan zolang de websites waarnaar zij verwijzen niet commercieel, beledigend of aanstootgevend van aard zijn.
  • Bijdragen die lange, gekopieerde stukken tekst van andere websites bevatten, worden geweerd.
  • Bijdragen waarop auteursrechten rusten en/of die zonder toestemming openbaar worden gemaakt, worden geweerd.
  • De redactie behoudt zich het recht voor om lange stukken tekst in te korten.
  • Het gebruik van kapitalen is niet toegestaan, net als het overdreven gebruik van vet, cursief of onderstreepte tekst.
  • De redactie behoudt zich het recht voor om een discussie te sluiten of een reactie te verwijderen, zonder dat dit vooraf wordt aangekondigd.
  • Ziet u een bijdrage staan die naar uw mening niet aan de spelregels voldoet? Ga dan niet zelf met de poster in discussie, maar meld het de redactie via het contactformulier.

overig nieuws

Meer nieuws...