FlexFront voert actie met dossierprijs van 11 euro

FlexFront actie dossierprijs

FlexFront hanteert tot en met vrijdag een dossierprijs van 11 euro. Dit in de aanloop naar de gekke dag 11 november, de elfde van elfde.

De service provider: "Zijn we bij FlexFront gek geworden? Nee! Zeker niet. 2017 is voor ons een intensief jaar waar achter de schermen veel is gebeurd. Binnenkort voegen we drie geldverstrekkers toe aan het assortiment. Binnenkort introduceren wij een nieuwe dienstverlening die u veel werk uit handen zal nemen en bovendien een nieuwe doelgroep in uw klantgebied kan opleveren. Binnenkort introduceren we u een innovatie die er voor gaat zorgen dat de administratieve verwerking van uw dossiers efficiënter gaat en u uw klant nog beter en sneller kunnen bedienen. Binnenkort introduceren we onze nieuwe prijsstelling voor 2018 waarmee loyaliteit, kwaliteit en samenwerking wordt beloond."

Voorwaarde is dat de getekende bindende overeenkomst voor deze aanvragen uiterlijk retour is ontvangen op vrijdag 29 december. "Voor dossiers die pas in 2018 de bindende overeenkomst ontvangen, hanteren we het normale dossiertarief. Voor vervallen en/of afgewezen dossiers geldt het reguliere tarief."

Reactie toevoegen

 
Serie Actief Klantbeheer (8): actief klantbeheer komt op stoom

Serie Actief Klantbeheer (8): actief klantbeheer komt op stoom

"U kent ze wel, dit soort uitspraken: 'Actief beheer vind ik als adviseur echt heel belangrijk, maar ik kom er niet aan toe.' Of: 'Al jaren wordt er over gekletst,...

FlexFront biedt deelnemers eigen profiel op Hypotheekadvies.nl

FlexFront biedt deelnemers eigen profiel op Hypotheekadvies.nl

FlexFront biedt haar deelnemers een eigen profiel aan op Hypotheekadvies.nl. Michiel van der Linde, Commercieel Directeur van FlexFront: “Een consument begint...

Serie Actief Klantbeheer (2): gedeelde data

Serie Actief Klantbeheer (2): gedeelde data

Actief Klantbeheer gaat nog beter met gedeelde data. Dit betoogt Michiel van der Linde, Commercieel Directeur  FlexFront, in de serie Actief Klantbeheer. "Dat...

Duizendste NTS-taxatie via FlexFront Taxatie Service

Duizendste NTS-taxatie via FlexFront Taxatie Service

FlexFront en Nationale Taxatie Service (NTS) vierden dat zij de duizendste taxatieaanvraag via de Taxatie Service van FlexFront hebben ontvangen. De taxatie werd...

Praktijktips Actief Klantbeheer

Praktijktips Actief Klantbeheer

(Praktijktips Actief Klantbeheer in VVP Special Actief Klantbeheer, oktober 2022) Financiële professionals helpen bij het informeren, initiëren, implementeren...

Michiel van der Linde commercieel directeur FlexFront

Michiel van der Linde commercieel directeur FlexFront

Michiel van der Linde is per 1 november benoemd tot commercieel directeur bij FlexFront. De afgelopen tweeënhalf jaar was hij al werkzaam bij FlexFront als...

(Bank)garantie BNP Paribas Cardif in aanbod FlexFront

(Bank)garantie BNP Paribas Cardif in aanbod FlexFront

Klanten van FlexFront kunnen voortaan een (bank)garantie aanvragen van BNP Paribas Cardif. “Bankgarantie Service is een mooie aanvulling op onze al bestaande...

Merendeel adviseurs nog op startniveau actief klantbeheer

Merendeel adviseurs nog op startniveau actief klantbeheer

(Uit VVP 2-2022) Branche-initiatief Actief Klantbeheer heeft de resultaten gepubliceerd van haar onderzoek naar de staat van actief klantbeheer onder onafhankelijk...

FlexFront lanceert Verduurzaming Service

FlexFront lanceert Verduurzaming Service

FlexFront heeft de Verduurzaming Service gelanceerd. Dankzij de samenwerking met partner Susteen kan de consument voor, tijdens of na het adviesgesprek een zijsprong...

Laatste oproep: doe mee met het onderzoek Actief Klantbeheer

Laatste oproep: doe mee met het onderzoek Actief Klantbeheer

Doet u mee met het onafhankelijk onderzoek naar Actief Klantbeheer onder adviseurs? Het kost u slechts een paar minuten van uw tijd en u bewijst de financiële...