Fma-jury krijgt cadeau van de afm

Merel van Vroonhboven en Madelon Engels

AFM-voorzitter Merel van Vroonhoven blijft in dialoog met de jury van Financial Marketing Awards om verandering in de sector verder vorm te geven. Dit zei Van Vroonhoven tijdens de uitreiking van de Award door juryvoorzitter Madelon Engels.

De Award voor de Ridder of Amazone gaat naar iemand in de financiële sector die zich persoonlijk heeft ingezet voor een duurzame financiële sector. Volgens juryvoorzitter Engels heeft Van Vroonhoven zich onderscheiden door zich persoonlijk in te zetten voor een meer menselijke financiële sector, een sector met een hart voor klant, medewerkers en samenleving en zoekt ze actief de dialoog met financiële dienstverleners.

Van Vroonhoven kon niet op tijd aanwezig zijn voor de uitreiking van de Awards op de Nationale Dag Financiële Marketing van 10 november. Juryvoorzitter Madelon Engels reikte de prijs alsnog persoonlijk uit op 11 november in het kantoor van de AFM in Amsterdam. Engels: “En tot onze grote verrassing kreeg de jury een cadeau van Merel van Vroonhoven terug. Zij wil de komende tijd graag met de jury in dialoog blijven om met onze persoonlijke inzichten deze verandering mede te helpen vormgeven. Een hele mooie katalysator voor onze juryambities voor het komende jaar! Heb al wat juryleden gesproken en ze doen allemaal graag weer mee.”
 

Reactie toevoegen

 

Reacties

Michel Scheiuit - 12 november 2015

Het lijkt Hilversum wel. Kruisbestuiving tussen BN'ers. Die elkaar een veer... Zit 'het volk' hierop te wachten?

Meer over
AFM-boete van 20.000 euro voor Young & Parker

AFM-boete van 20.000 euro voor Young & Parker

De AFM heeft een boete van 20.000 euro opgelegd aan Young & Parker International. Dit omdat het financieel adviesbureau niet voldoet aan informatieverzoeken...

Hypotheekaanbieders geven onvoldoende duidelijkheid over risico-opslag

Hypotheekaanbieders geven onvoldoende duidelijkheid over risico-opslag

De AFM vindt het belangrijk dat hypotheekklanten op de hoogte zijn van de risico-opslag die de aanbieder hanteert en dat die automatisch wordt aangepast als dat...

Kredietaanbieders blijven zich bezondigen aan overkreditering

Kredietaanbieders blijven zich bezondigen aan overkreditering

De AFM heeft onvoldoende verbetering gezien in het tegengaan van overkreditering en sluit maatregelen daarom niet uit. De toezichthouder blijft aanbieders aansporen...

Communicatietips voor adviseurs: klanten vinden en binden

Communicatietips voor adviseurs: klanten vinden en binden

Klanten vinden en vervolgens binden, is de uitdaging voor iedere ondernemer, zeker binnen de (financiële) dienstverlening. "Wat we verkopen is immers niet tastbaar....

Kansen social media voor advieskantoren

Kansen social media voor advieskantoren

Van social strategie naar een praktische (door)start van social media kanalen als twitter, facebook,linkedin en instagram. Karin van Geelen (oprichter Yellow Communications)...

Helder communiceren over meerwaarde advisering en beloning

Helder communiceren over meerwaarde advisering en beloning

Hoe communiceer je helder over je meerwaarde van je advisering en je beloning. Adviseur Natasja Naron pakt dit op een hele bijzondere manier heel succesvol aan....