Fma-jury succesvol op molblog

FMA jury 2012

De jury van de Financial Marketing Award is op zoek naar financiële marketing die de wereld mooier maakt. Dit doen ze onder meer succesvol op molblog. De eerste column van juryvoorzitter Kim Cramer is momenteel ruim 31.000 keer bekeken en column nr. 2  van jurylid Rens van Tilburg bijna 26.000 keer.

De finaleronde van de Financial Marketing Award wordt gespeeld tijdens de Nationale Dag Financiële Marketing, de enige vakdag voor financieel marketeers. Op dit moment bepaalt de jury de longlist. Inzendingen zijn nog mogelijk naar vvp@nijgh.nl. Op 9 november maakt de jury de drie genomineerden bekend. De jury bestaat uit:  voorzitter Kim Cramer (BR-ND), Cornelie van Bergenhenegouwen (Stichting Toetsing Verzekeraars), Rens van Tilburg (Sustainable Finance Lab en Stichting Onderzoek Multinationale Ondernemingen) en Krijn Schuurman (InterimIC en IPAN). De vier juryleden hebben FMA-spotters ingeschakeld. Dit zijn professionals in verschillende disciplines die met de juryleden op zoek gaan naar de meest indrukwekkende initiatieven. De FMA-spotters zijn: Jeroen Timmers (Giving is All we Have), Marieke van Zuien (BNP Paribas Cardif), Marleen Janssen Groesbeek (Platform Pure Winst), Helen Toxopeus (Economy Transformers), Erik Mauritz (RBS) en Bouwe Taverne.

Dit jaar gaat een totaal vernieuwde jury vooral op zoek naar succesvolle marketinginitiatieven die bijdragen aan een betere (financiële) wereld. Ook de columns van de jury op molblog gaan hierover. Klik HIER voor de column van Kim Cramer en HIER voor die van Rens van Tilburg.

Baanbrekende social media innovaties in de Financiële sector

Drie baanbrekende social media innovaties staan op 1 december 2011 tijdens de Nationale Dag Financiële Marketing in de spotlights van de 'pecha kucha' contest...