Klant mist nazorg

Klant mist nazorg

Klanten weten onvoldoende wat ze verzekerd hebben. Ze missen nazorg en ze willen bij de communicatie kunnen kiezen tussen digitaal en papier. Dat zijn enkele van de conclusies uit het klantenpanel dat Monuta onlangs organiseerde in de zandkamer in Den Bosch.

VVP was erbij.Klik hier voor het hele artikel.

Reactie toevoegen

 
Meer over
Campagne Monuta in teken van mooie herinneringen

Campagne Monuta in teken van mooie herinneringen

Mooie herinneringen staan centraal in de nieuwe campagne van Monuta, die samen met N=5 is ontwikkeld. Monuta wil met haar campagnes Nederland bewuster maken van...

Monuta wijzigt voorwaarden gratis kinderverzekering

Monuta wijzigt voorwaarden gratis kinderverzekering

Monuta heeft de voorwaarden rondom de gratis kinderverzekeringen verruimd. Voor deze verzekering geldt sinds 2012 een wachttijd van drie maanden. "We kregen regelmatig...

Loyson voorzitter RvC Monuta

Loyson voorzitter RvC Monuta

Franswillem Briët treedt na acht jaar af als commissaris en voorzitter van de RvC van Monuta. Pieter Loyson zal vanaf 24 september toetreden als commissaris...

Vooral jongeren kijken nauwelijks om naar uitvaartpolis

Vooral jongeren kijken nauwelijks om naar uitvaartpolis

De helft van de Nederlanders met een uitvaartverzekering heeft geen idee waarvoor ze precies verzekerd zijn en tweederde controleert dit zelden of nooit. Vooral...

Beleggingsopbrengsten kleuren resultaat Monuta zwart

Beleggingsopbrengsten kleuren resultaat Monuta zwart

Monuta zag de omzet in 2017 groeien met 14 procent naar 330 miljoen euro. Het nettoresultaat steeg van 7,8 naar 32,6 miljoen euro, voornamelijk door hogere beleggingsopbrengsten....

Klant mist nazorg

Klant mist nazorg

Klanten weten onvoldoende wat ze verzekerd hebben. Ze missen nazorg en ze willen bij de communicatie kunnen kiezen tussen digitaal en papier. Dat zijn enkele van...