Klant mist nazorg
Klanten weten onvoldoende wat ze verzekerd hebben. Ze missen nazorg en ze willen bij de communicatie kunnen kiezen tussen digitaal en papier. Dat zijn enkele van de conclusies uit het klantenpanel dat Monuta onlangs organiseerde in de zandkamer in Den Bosch.
VVP was erbij.Klik hier voor het hele artikel.
Reactie toevoegen
Vooral jongeren kijken nauwelijks om naar uitvaartpolis
De helft van de Nederlanders met een uitvaartverzekering heeft geen idee waarvoor ze precies verzekerd zijn en tweederde controleert dit zelden of nooit. Vooral...
Beleggingsopbrengsten kleuren resultaat Monuta zwart
Monuta zag de omzet in 2017 groeien met 14 procent naar 330 miljoen euro. Het nettoresultaat steeg van 7,8 naar 32,6 miljoen euro, voornamelijk door hogere beleggingsopbrengsten....
Klanten weten onvoldoende wat ze verzekerd hebben. Ze missen nazorg en ze willen bij de communicatie kunnen kiezen tussen digitaal en papier. Dat zijn enkele van...
"Klantgerichtheid verzekeraars steeds beter"
Keurmerkhouders verbeteren de dienstverlening aan de klant continu, zo blijkt uit het thema-onderzoek Kwaliteitsverbetering van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. Directeur...
Advieskosten uitvaartverzekering: vaste fee wint terrein
Het overgrote deel van alle intermediairs brengt een eenmalig vaste fee in rekening voor hun advies over de financiering van uitvaartkosten. Dat blijkt uit de jaarlijkse...
Quinten Fraai nieuwe directievoorzitter Monuta
Quinten Fraai (51) wordt per 1 februari 2018 benoemd als nieuwe directievoorzitter van Monuta. Hij volgt Gert-Hein de Heer op die in 2012 aantrad als directievoorzitter. Fraai...
Monuta-volmacht voor Centraal Volmachtbedrijf
Monuta heeft een volmacht verleend aan het Centraal Volmachtbedrijf. Samen met Patrick van der Fluit (VDF Verzekeringen uit ’s-Hertogenbosch) en Huub Scharenborg...
Monuta Helpt nieuwe naam Monuta Charity Fund
Monuta Helpt is de nieuwe naam van het Monuta Charity Fund. Sinds 1999 ondersteunt Monuta via het fonds veel initiatieven. Het belangrijkste doel van Monuta Helpt...
Nederlanders leggen uitvaartwensen niet vast
Zeventig procent van de Nederlanders heeft de eigen uitvaartwensen niet vastgelegd. En drie op de tien Nederlanders hebben vrienden of kennissen die ze liever niet...
Open brief CFD en Odin aan Dela, Monuta en Yarden
"Wij denken dat de voorlichting aan consumenten veel beter kan en dat de samenwerking met het onafhankelijke intermediair een betere plek verdient op jullie...