NH1816: geen meerwaarde in Mijnverzekeringenopeenrij.nl

Cas Verhage 2015

Net als ASR eerder zegt nu ook NH1816 geen meerwaarde te zien in de site Mijnverzekeringenopeenrij.nl.

Commercieel directeur Cas Verhage: "Een project dat wij al jaren op de voet volgen maar waarin wij vooralsnog geen meerwaarde voor onze verzekerden, onze dienstverlening en de samenwerking met de adviseur zien. Nh1816 vindt dat voor verzekeringsadvies aan particulieren een (decentrale) regierol is weggelegd voor de financieel adviseur. Bij dit initiatief komt deze rol onvoldoende tot zijn recht.”

Volgens het genoemde onderzoek zou slechts 16 procent van de Nederlanders zijn polissen digitaal bewaren. Nh1816 ervaart een ander beeld. "Via e-mail, de VerzekeringApp en Mijn Polissen krijgen onze verzekerden al jaren digitaal inzicht in hun polissen waarbij men bovendien in direct contact staat met de financieel adviseur en niet de verzekeraar. Wij hebben daarom besloten niet deel te nemen aan Mijnverzekeringenopeenrij.nl."

Reactie toevoegen

 

Reacties

Ruan de Haas - O.N.E.it financiële regie 6 april 2018

Beste Cas, ik hoop wel dat de vaart erin blijft dat gegevens wel digitaal beschikbaar komen (uitvoerbaar/deelbaar) voor cliënten zodat deze gedeeld kunnen worden met wie de cliënt maar wil. Voor veel cliënten zou het erg fijn zijn wanneer zij de verschillende polissen en andere financiële producten met een muisklik in hun eigen omgevingen kunnen 'slurpen' met actuele informatie. Ik denk hierbij in het bijzonder aan een omgeving zoals MijnGeldZaken. Als je wilt zien en ervaren hoe wij dit doen met onze cliënten, dan nodig ik jou van harte uit om daar eens naar te komen kijken. Groet, Ruan PS ja wij gebruiken ook het extranet van NH1816, naar tevredenheid!

Meer over
Nh1816 sluit 'all time high' aan nieuwe verzekeringen

Nh1816 sluit 'all time high' aan nieuwe verzekeringen

Nh1816 sloot vorig jaar een 'all time high' (53 miljoen euro) aan nieuwe verzekeringen, vertelde commercieel directeur tijdens de eerste Meet & Greet met adviseurs...

VVP Event Communicatie: creëer verbinding

VVP Event Communicatie: creëer verbinding

  Communiceren is niet zo moeilijk, écht communiceren wel. Dat werd duidelijk op het VVP Event Communicatie. Waar het werkelijk om gaat, is het creëren...

Local hero: Hansen Aaldering Financieel Advies

Local hero: Hansen Aaldering Financieel Advies

In de rubriek Local Hero stelt VVP samen met NH1816 het lokale advies kantoor centraal. Het belang van deze lokale helden voor de samenleving kan niet genoeg worden...

Wat vertelt mijn klant?

Wat vertelt mijn klant?

Werving van nieuwe klanten of behoud van bestaande klanten, wat je doel ook is, goede communicatie draagt hieraan bij. Maar wat is goede communicatie? Wat ons...

VVP-event Communicatie: kwaliteit in plaats van kwantiteit

VVP-event Communicatie: kwaliteit in plaats van kwantiteit

Kwaliteit in plaats van kwantiteit. Dat moeten adviseurs anno nu bieden willen ze succesvol zijn op de Social Media. Aldus Karin van Geelen (Yellow Communications)...

Local Hero

Local Hero

In de rubriek Local Hero stelt VVP samen met Nh1816 het lokale advieskantoor centraal. Het belang van deze lokale helden voor de samenleving kan niet genoeg worden...