Nieuwe geldverstrekker Colibri kiest voor omni-channel

Eva Noordhoek, Colibri 2018

De nieuwe geldverstrekker Colibri Hypotheken uit Maarssen is van start gegaan met de uitrol van haar propositie via 25 geselecteerde advieskantoren. De geldverstrekker kiest voor een omni-channel strategie, maar begint in de adviesmarkt.

Colibri Hypotheken richt zich aanvankelijk op starters met een hypotheekwens, die boven de NHG-grens ligt. In het vierde kwartaal van 2018 breidt de nieuwe geldverstrekker het aanbod uit voor de doelgroep doorstromers en oversluiters.

Eva Noordhoek, verantwoordelijk voor de merkstrategie: “Onze funding komt van Aegon en onze focus ligt met name op de langere rentevast periodes. Onze meest concurrerende tarieven presenteren we op 20 en 30 jaar rentevast. Daarnaast zijn we in vergevorderd stadium voor andere fundingmandaten waarmee we ook op andere rentevast periodes interessant kunnen zijn.”

Colibri laat de keuze voor direct of advies aan de klant. “Op elk moment in de klantreis kan de behoefte aan inhoudelijk advies ontstaan. De consument wordt tijdens dit bewustwordingsproces ook geholpen door een online aanvraagcoach. Daar waar de behoefte is, is er ook meer tijd én aandacht voor de kwaliteit van advies.”

 

Reactie toevoegen

 
Meer over
CMIS Franchise: samenwerking met Colibri

CMIS Franchise: samenwerking met Colibri

De drie formules van CMIS Franchise – De Hypotheekshop, Huis & Hypotheek en Hypokeur – bieden sinds kort ook Colibri Hypotheken aan. Mark de Rijke,...

Samenwerking Colibri en De Energiebespaarders

Samenwerking Colibri en De Energiebespaarders

Colibri Hypotheken maakt het klanten makkelijk het eventuele energiebespaarbudget in te vullen door samen te werken met De Energiebespaarders. Dit is het grootste...

Colibri Hypotheken 27ste partnersite van Advieskeuze.nl

Colibri Hypotheken 27ste partnersite van Advieskeuze.nl

Colibri Hypotheken is de 27ste partnersite met een adviseurzoeker van Advieskeuze.nl. De uit-kliks naar de website van advieskantoren en de leads zijn gratis en...