Nima neemt zitting in Financial Marketing Award

Arjen Bijlsma NIMA

Arjen Bijlsma, Director Business Development NIMA, is toegetreden tot de jury van de Financial Marketing Award (FMA).

Bijlsma heeft jarenlange ervaring in de financiële sector en werkte onder meer bij ING, AXA, Gmac en Roland Rechtsbijstand. De jury van de FMA, bestaande uit juryvoorzitter Kim Cramer (BR-ND), Rens van Tilburg (Sustainable Finance Lab), Krijn Schuurman (InterimIC) en Cornelie van Bergenhenegouwen (Commissie van Advies Stv) is verheugd dat Bijlsma is toegetreden tot de jury.

De Financial Marketing Award 2013 wordt uitgereikt tijdens de negentiende Nationale Dag Financiële Marketing van 3 december 2013. Missie van deze enige vakdag voor financiële marketeers is een bijdrage leveren aan de verdere professionalisering van het marketingvak in de financiële sector. De FMA ondersteunt deze missie door excellente praktijkvoorbeelden uit de financiële sector in de schijnwerpers te zetten. Eerdere winnaars zijn onder meer de Hypotheekshop, ASN Bank, InShared en Onderling.nl. Dit jaar is de jury op zoek naar de parels in de financiële wereld. Aan welk fantastisch initiatief binnen de financiële wereld heeft de maatschappij écht iets gehad? Waar werden mensen duurzaam mee geholpen en waar werd de wereld een beetje mooier van? De jury van de Financial Marketing Award wordt in de zoektocht naar de parels geholpen door FMA-spotters Marieke van Zuien (BNP Paribas Cardif), Helen Toxopeus (Economy Transformers), Marleen Janssen Groesbeek (Platform Pure Winst), Jelle Bartels (FP Advance) en Ivo Valkenburg. Klik HIER voor meer informatie.

De komende maanden gaan de jury en de spotters samen met de markt op zoek naar excellente praktijkvoorbeelden, dat wil zeggen: initiatieven en/of mensen die actief bijdragen om een verandering in de financiële sector te bewerkstelligen. Het gaat daarbij om drie categorieën: het initiatief dat zich in de praktijk bewezen heeft, het vooruitstrevende initiatief met een geweldige potentie en de ridder of amazone die het afgelopen jaar hét verschil heeft gemaakt. Denk mee met de jury. Ken je een initiatief of persoon die voor een Award in aanmerking komt, geef deze dan voor 1 november 2013 door aan vvp@nijgh.nl.

Reactie toevoegen

 
Fma-jury succesvol op molblog

Fma-jury succesvol op molblog

De jury van de Financial Marketing Award is op zoek naar financiële marketing die de wereld mooier maakt. Dit doen ze onder meer succesvol op molblog. De eerste...

Nominaties Financial Marketing Award 2011 bekend

Nominaties Financial Marketing Award 2011 bekend

ABN Amro, SNS Bank en Triodos Bank zijn genomineerd voor de Financial Marketing Award 2011. De finaleronde vindt plaats tijdens de Nationale Dag Financiële...

Onderscheidend vermogen centraal op zeventiende ndfm

Onderscheidend vermogen centraal op zeventiende ndfm

VVP organiseert op 1 december de zeventiende Nationale Dag Financiële Marketing, de enige vakdag voor financieel marketeers. Centrale boodschap is: durf anders...

Baanbrekende social media innovaties in de Financiële sector

Baanbrekende social media innovaties in de Financiële sector

Drie baanbrekende social media innovaties staan op 1 december 2011 tijdens de Nationale Dag Financiële Marketing in de spotlights van de 'pecha kucha' contest...

Roland nederland: van de Kuil volgt bijlsma op

Roland nederland: van de Kuil volgt bijlsma op

Bij Roland Nederland heeft Claudia van de Kuil als Sales Manager de verantwoording gekregen voor zowel de commerciële als de operationele gang van zaken.  ...