Onderzoek naar klantgerichtheid intermediair van start
Het trendonderzoek 2018 naar de klantgericht van het intermediair is van start gegaan. Intermediairs wordt vriendelijk verzocht een korte vragenlijst in te vullen. Het onderzoek wordt uitgevoerd door Adviesbureau Fred de Jong, in samenwerking met SparklingCRM en MCH Consultancy en de reacties worden anoniem verwerkt. Het invullen duurt ongeveer 10 minuten. Adviseurs kunnen na afloop van het onderzoek het rapport met de belangrijkste uitkomsten ontvangen als zij hun e-mail adres invullen.
Tevens organiseren Adviesbureau Fred de Jong, SparklingCRM, MCH Consultancy en vakblad VVP op 29 mei in Vergader- en Congrescentrum De Schakel in Nijkerk een congres over klantgerichtheid in de intermediaire markt. Tijdens dit congres zullen de resultaten worden gepresenteerd. De onderwerpen uit het trendonderzoek worden vervolgens nader belicht door verschillende sprekers, ieder vanuit hun eigen perspectief. Wie meedoet aan het onderzoek, kan zich met korting aanmelden.
Reactie toevoegen
Reacties
arjan cornelisse - VVP 1 maart 2018
Beste Robert en Camiel, Dank voor jullie enthousiaste reactie! Alle ontvangers van de VVP nieuwsbrief ontvangen hiervoor binnenkort een verzoek voor deelname aan het onderzoek. Met vriendelijke groet, Arjan Cornelisse
Camiel Slot - Vrieling Adviesgroep 28 februari 2018
Graag meld ik mij aan voor het onderzoek. Mvg, Camiel Slot
Robert Meijer - SPA assurantien 28 februari 2018
Goedemiddag, Namens SPA assurantien wil ik mij graag aanmelden voor het onderzoek. Met vriendelijke groet Robert Meijer
Meer over
Klantgerichtheid in een digitale samenleving
Financieel advies blijft belangrijk ook, of juist, in een samenleving die steeds verder gedigitaliseerd wordt. Voor het intermediair is het daarom ook belangrijk...