Uitkomsten trendonderzoek intermediair op event Klantgerichtheid
"Het trendonderzoek laat onomwonden zien dat klantgerichtheid kansen biedt", aldus onderzoeker Fred de Jong! Hij presenteert de uitkomsten van het trendonderzoek 2018 inzake klantgerichtheid van het intermediair op 29 mei in Nijkerk.
De uitkomsten van het onderzoek staan centraal tijdens het congres Klantgerichtheid Intermediair, dat wordt georganiseerd door Adviesbureau Fred de Jong, MCH Consultancy, Sparkling CRM en VVP. Verschillende experts belichten verschillende aspecten van intermediaire klantgerichtheid zoals deze naar voren komen in het trendonderzoek.Sprekers zijn onder meer Armand Baas Becking (Dela), Enno Wiertsema (Adfiz), Wim Vonk (SparklingCRM), Cas Verhage (NH1816), Jeanette Hadderingh (Nibe SVV), Nanet Beumer (Kandoor), Björn Bierhaalder (MCH) en Susan Visser (Sjoerd4u). Zij bieden de congresdeelnemers praktische handvatten voor het verder optimaliseren van de klantgerichtheid van advieskantoren. Tijdens een informatiemarkt is er veel ruimte voor zowel plenaire interactie met de zaal als ook contact met collega’s en branchegenoten. De deelnemers ontvangen deze dag tevens een VVP-special met tips en tools om nog klantgerichter te werken..
Meer informatie en inschrijvingen, klik hier.
Reactie toevoegen
(Sonja Stalfoort, PuurKlant, in Ken je vak! VVP 5-2023) Einstein zei het al: “Alles is energie”. Om een organisatie op vol vermogen te laten draaien...
(Mieke Dadema, soepel.org, in Ken je vak! VVP 5-2023) Ineens wist ik het niet meer. Ben ik nou verzekerd tegen brand of voor brand? Eigenlijk klopt het allebei...
(Sonja Stalfoort van Puur Klant in katern Ken je Vak! in VVP 4, 2023) De klant centraal, authentiek, betrokken, klantgericht, op maat. De kans is groot dat een...
(Mieke Dadema van Soepel.org in katern Ken je Vak! in VVP 4, 2023. In mijn vorige column had ik een prijsvraag uitgeschreven. Altijd een goed middel om te kijken...
De intermediairverzekeraars Nh1816 en Scildon organiseerden onlangs een bijeenkomst voor een geselecteerde groep financieel adviseurs met als thema ‘loyaliteit’....
(Sonja Stalfoort, PuurKlant, in Ken je vak! VVP 06-2022) Hoe weet je nu of je vandaag de juiste beslissingen neemt voor morgen? Het antwoord is heel simpel: door...
VvAA haalt niveau 2 van de Gouden Oor Erkenning
VvAA heeft de Gouden Oor Erkenning niveau 2 uitgereikt gekregen. VvAA heeft nu drie jaar de Gouden Oor Erkenning voor de onderdelen Verzekeringen, Legal en Ledenservice....
Contact steeds belangrijker voor zakelijke klant schadeverzekeraar
Het contact met de verzekeraar blijkt voor zakelijke klanten in toenemende mate bepalend voor het oordeel over hun schadeverzekeraar. Voor 33 procent van de klanten...
(Sonja Stalfoort, PuurKlant, in Ken je vak! VVP 4-2022) Hoe kunnen we een klantgerichte houding verwachten als we niet in klanttaal communiceren? Wat is klanttaal...
Jähnig + Ter Braak wint VVP Advies Award 2022
Jähnig + Ter Braak is de winnaar van de Advies Award 2022, de jaarlijkse prijs van VVP voor het meest klantgerichte advieskantoor. “Wij bouwen met onze...