Uitkomsten trendonderzoek intermediair op event Klantgerichtheid

Klantfocus 2018 event

"Het trendonderzoek laat onomwonden zien dat klantgerichtheid kansen biedt", aldus onderzoeker Fred de Jong! Hij presenteert de uitkomsten van het trendonderzoek 2018 inzake klantgerichtheid van het intermediair op 29 mei in Nijkerk.

De uitkomsten van het onderzoek staan centraal tijdens het congres Klantgerichtheid Intermediair, dat wordt georganiseerd door Adviesbureau Fred de Jong, MCH Consultancy, Sparkling CRM en VVP. Verschillende experts belichten verschillende aspecten van intermediaire klantgerichtheid zoals deze naar voren komen in het trendonderzoek.Sprekers zijn onder meer Armand Baas Becking (Dela), Enno Wiertsema (Adfiz), Wim Vonk (SparklingCRM), Cas Verhage (NH1816), Jeanette Hadderingh (Nibe SVV), Nanet Beumer (Kandoor), Björn Bierhaalder (MCH) en Susan Visser (Sjoerd4u). Zij bieden de congresdeelnemers praktische handvatten voor het verder optimaliseren van de klantgerichtheid van advieskantoren. Tijdens een informatiemarkt is er veel ruimte voor zowel plenaire interactie met de zaal als ook contact met collega’s en branchegenoten. De deelnemers ontvangen deze dag tevens een VVP-special met tips en tools om nog klantgerichter te werken..

Meer informatie en inschrijvingen, klik hier.

Reactie toevoegen

 
DSW als eerste verzekeraar in Top 10 Klantvriendelijkste Bedrijven

DSW als eerste verzekeraar in Top 10 Klantvriendelijkste Bedrijven

Zorgverzekeraar DSW heeft als eerste verzekeringsmaatschappij de Top 10 gehaald van Klantvriendelijkste Bedrijven van 2019. DSW werd zesde. Op de eerste plaats kwam...

DSW: Net Promoter Score van +48

DSW: Net Promoter Score van +48

Met de Net Promotor Score (NPS) wordt aangegeven in hoeverre klanten bereid zijn een bedrijf aan te bevelen. In het onderzoek ten behoeve van de prijs Klantvriendelijkste...

Omarm de stalker in je

Omarm de stalker in je

Omarm de stalker in je, schrijft het door veel financieel adviseurs geroemde Coolblue op een pagina of haar website waarop is te zien hoe zij social media inzet....

Pitches VVP Advies Award 2019

Pitches VVP Advies Award 2019

De zes genomineerden voor de VVP Advies Award 2019 pitchten hun klantgerichte aanpak woensdagmiddag ten overstaan van de jury. De A(dvies)-factor, zoveel werd wel...

Extra nieuwsbrief klantgerichtheid

Extra nieuwsbrief klantgerichtheid

In deze extra nieuwsbrief van VVP nuttige tips klantgerichtheid voor financieel adviseurs, onder meer uit eerder onderzoek door Fred de Jong ter gelegenheid van...

Zorg voor volledig klantbeeld!

Zorg voor volledig klantbeeld!

Klantgerichtheid bestaat uit hele basale waarheden. Als de klant een adviseur van vlees en bloed wil, moet die adviseur zich ook wel af en toe bij de klant laten...

Maak het niet te moeilijk!

Maak het niet te moeilijk!

Er zijn hele bibliotheken gewijd aan klantgerichtheid. Maar waar gaat het in de basis om? Dat werd mooi verwoord door financieel adviseur Sytze Faber (net geridderd!)...

Maak duidelijk dat u vakman of vakvrouw bent!

Maak duidelijk dat u vakman of vakvrouw bent!

Uiteraard is het van belang dat de klant u kent, hij kiest immers voor uw persoonlijke benadering. Maar het is ook belangrijk dat de klant goed weet wat u precies...

Maak de klantreis!

Maak de klantreis!

Customer journey of klantreis is een dure term, helemaal als u er een consultant bij inhuurt! Maar heeft u wel eens meegekeken op de werkvloer hoe uw klanten eigenlijk...

Gewoon verwonderen

Gewoon verwonderen

Veel adviseurs zeggen te willen zijn zoals Coolblue. Maar wat is het geheim van Coolblue eigenlijk? Misschien zit het wel hierin: gewoon verwonderen. Coolblue: “Gewoon...