VVP Event Communicatie: AFM geeft inzicht in toezicht op communicatie

Rudy van Leeuwen

Met welk oog kijkt de toezichthouder naar de communicatie van uw advieskantoor aan uw klanten? Welke concrete communicatietips biedt toezichthouder AFM voor adviseurs? Rudy van Leeuwen en Elisabeth Ferf van de AFM geven op 28 november inzichten en tips over het toezicht op communicatie op het VVP Kennisevent Communicatie.

Het VVP Kennisevent Communicatie biedt heldere tips en tools om voor de klant relevante en noodzakelijke informatie eenvoudig en helder uit te leggen. Mogelijke doelen: werving nieuwe klanten, behoud bestaande klanten en meer vertrouwen in het advieskantoor. Naast de AFM geven Jurjen Oosterbaan (Bureau DFO) en braintrainer Rick de Jong inzichten en tips over dit onderwerp. De deelnemers aan deze dag kunnen bovendien twee van de vier praktijkgerichte workshop bijwonen.

  • Communicatie buiten de lijnen door Silvia Janssen (Onkar Compliance)
  • Kansen en risico's social media voor advieskantoren door Karin van Geelen (Yellow Communications)
  • Heldere communicatie over de meerwaarde van je advisering en je beloning door Natasja Naron (Gabriël Financiële Bescherming)
  • Klanten vinden en binden  door Maurice van den Hemel (Gewoon Lekker Leven)

VVP organiseert het Kennisevent Communicatie samen met BNP Paribas Cardif, De Goudse Verzekeringen en Nh1816 Verzekeringen. Het Event vindt plaats in het VNAB kennis- en ontmoetingscentrum, Rotterdam.

Meer informatie en inschrijvingen, klik HIER.

 

Reactie toevoegen

 
Meer over
AFM-boete van 20.000 euro voor Young & Parker

AFM-boete van 20.000 euro voor Young & Parker

De AFM heeft een boete van 20.000 euro opgelegd aan Young & Parker International. Dit omdat het financieel adviesbureau niet voldoet aan informatieverzoeken...

Hypotheekaanbieders geven onvoldoende duidelijkheid over risico-opslag

Hypotheekaanbieders geven onvoldoende duidelijkheid over risico-opslag

De AFM vindt het belangrijk dat hypotheekklanten op de hoogte zijn van de risico-opslag die de aanbieder hanteert en dat die automatisch wordt aangepast als dat...

Kredietaanbieders blijven zich bezondigen aan overkreditering

Kredietaanbieders blijven zich bezondigen aan overkreditering

De AFM heeft onvoldoende verbetering gezien in het tegengaan van overkreditering en sluit maatregelen daarom niet uit. De toezichthouder blijft aanbieders aansporen...

Communicatietips voor adviseurs: klanten vinden en binden

Communicatietips voor adviseurs: klanten vinden en binden

Klanten vinden en vervolgens binden, is de uitdaging voor iedere ondernemer, zeker binnen de (financiële) dienstverlening. "Wat we verkopen is immers niet tastbaar....

Kansen social media voor advieskantoren

Kansen social media voor advieskantoren

Van social strategie naar een praktische (door)start van social media kanalen als twitter, facebook,linkedin en instagram. Karin van Geelen (oprichter Yellow Communications)...

Helder communiceren over meerwaarde advisering en beloning

Helder communiceren over meerwaarde advisering en beloning

Hoe communiceer je helder over je meerwaarde van je advisering en je beloning. Adviseur Natasja Naron pakt dit op een hele bijzondere manier heel succesvol aan....