quote

"Onafhankelijk advies biedt nog altijd de beste kans op de beste deal" Onderzoeker Fred de Jong op delamet-elkaar.nl

stelling

"Ik stel het niet langer uit en doe mijn PEplus nog in 2014"

Privacy

Privacy beleid

Nijgh Periodieken B.V., uitgever van VVP, legt gegevens vast voor de behandeling van uw aanvraag en wanneer u in het kader van dienstverlening contact heeft met Nijgh Periodieken.
 

Deze gegevens worden gebruikt om een overeenkomst uit te voeren en om u te informeren over voor u relevante producten en diensten van Nijgh Periodieken B.V. en van andere zorgvuldig geselecteerde organisaties.
 

Indien u geen prijs stelt op deze informatie dan kunt u dit schriftelijk doorgeven aan Nijgh Periodieken B.V., o.v.v. wbp.vvp, postbus 122, 3100 AC Schiedam.

overig nieuws

  • CURATOR IN FAILLISSEMENT SKFD ONDERZOEKT TEGENSTRIJDIG BELANG BESTUURDER

    De curator in het faillissement van de Stichting Keurmerk Financiële Dienstverlening onderzoekt een tegenstrijdig belang dat een van de twee bestuurders zou hebben gehad toen een bepaalde beslissing moest worden genomen.

  • SPECIALE VOORDELIGE VERSIE BELEGGINGSPOLISCHECK

    BeleggingsPolisCheck biedt momenteel een speciale voordelige versie aan van haar software voor hersteladvies woekerpolissen. 

  • GROTE BRANDEN: TOT NU TOE GEMIDDELD JAAR

    De gemiddelde schadelast door grote branden was in het tweede kwartaal door twee ‘klappers’ groter dan in de eerste drie maanden.  

  • BOSBOON EXPERTISE VERWERFT ETAS

    BosBoon Expertise heeft ETAS Expertise overgenomen. 

  • STICHTING GELDBELANGEN WAAKT OVER COLLECTIEF BELANG

    Rob Goedhart is een van de initiatiefnemers van de nieuwe Stichting Geldbelangen. De missie van de stichting: "Het behartigen van de collectieve belangen die consumenten, ZZP-er en MKB hebben bij financiële instellingen als banken, verzekeraars en financieel adviseurs."

  • RADAR START MELDPUNT WOEKERPOLISCOMPENSATIE

    Radar opent een meldpunt voor woekerpolishouders die twijfelen over de hoogte van hun compensatiebedrag. Consumenten die graag inzicht willen krijgen in de wijze waarop verzekeraars hun compensatie berekent kunnen zich melden. 

  • HELFT JONGEREN PAKT SMARTPHONE IN AUTO UIT GEWOONTE (1 reactie)

    Bijna de helft van de bestuurders tussen de 17 en 34 jaar pakt uit gewoonte de smartphone tijdens het autorijden. Dit blijkt uit het onderzoek ‘Smartphonegebruik in de auto’ uitgevoerd door GfK in opdracht van verkeersveiligheidsorganisatie TeamAlert en Allsecur autoverzekeringen. 

  • RABOBANK EN SCHRETLEN INTEGREREN

    Rabobank en Schretlen integreren hun dienstverlening. 

  • WAT WIL DE KLANT?

    New Financial Forum/VVP organiseert op dinsdagmiddag 14 oktober de inspiratiebijeenkomst 'Wat wil de klant?'. Deelnemers gaan in gesprek met échte klanten. Klik HIER om u in te schrijven voor deze middag onder leiding van gastheer Boudewijn van Uden (a.s.r.). 

  • NIEUWE HUISSTIJL DNB

    De Nederlandsche Bank heeft een nieuwe huisstijl met een nieuw logo. Deze nieuwe huisstijl past bij de huidige missie en ambities van DNB. En moet bijdragen aan een grotere herkenbaarheid en zichtbaarheid van de centrale bank en toezichthouder. 

Meer nieuws...

New Financial Forum

Eigen Schuld, Dikke Bult!

  Over Klantbeleving, Klant centraal stellen en verantwoordelijkheid   Als je denkt een poliswaarde te hebben van ca € 72.000 en Reaal laat weten dat dit maar ca € 34.000 is, komt dat, op z’n zachtst gezegd, erg rauw op je dak. Dit is helaas wat mij recent is overkomen. De laatste jaren rendeerde mijn beleggingspolis bij Reaal best wel goed. Omdat we voor onze verbouwing extra financiële middelen nodig hadden leek het ons een goed idee om de polis gedeeltelij...   Lees meer »

Christiaan Schipper - Zodra de aanbieders de splitsing tussen advies en bemiddeling erkennen gaat de weg open voor echt onafhankelijke advisering en kan de consument altijd het voor hem beste product verkrijgen