quote

"Het woekerpolisdossier is volledig uit de hand gelopen. Er is veel te laat ingegrepen" Arnoud Boot in NRC

stelling

"Woekerpolisdossier zal nooit een bevredigende oplossing voor alle partijen kennen"

VVP

VVP

Het enige magazine voor financiële dienstverleners dat tweewekelijks verschijnt is VVP.
Het laatste nieuws, de ontwikkelingen in de markt en praktische ondersteuning voor het assurantie-intermediair treft u dan ook het eerst aan in VVP. Veel praktische informatie wordt aangereikt in rubrieken als "Marketing". In de rubrieken "Vijfklank" en "Opinie" kunnen onze abonnees lezen over discussies en controversiële meningen van verschillende prominenten in de financiële dienstverlening.
 

De redactie van VVP tracht het professionele assurantie-intermediair van dienst te zijn met een gevarieerd scala aan betrouwbare en objectieve vakinformatie. Uit onderzoek is gebleken dat VVP onder meer hoog gewaardeerd wordt vanwege zijn inhoud, actualiteit, onafhankelijkheid en betrouwbaarheid. Maar met name ook omdat VVP zich specifiek richt op het intermediair.
 

Wanneer ook u VVP wilt ontvangen dan kunt u zich via aanmeldingsformulier inschrijven voor een abonnement. Voor het assurantie-intermediair geldt een sterk gereduceerd abonnementstarief.
Financieel intermediair dat beschikt over een Wft-vergunning komt in aanmerking voor een ATP-abonnement. Het ATP-tarief bedraagt € 44,50 exclusief BTW. De normale abonnementsprijs van VVP bedraagt € 147,- exclusief BTW.

Klik hier voor meer informatie over het VVP abonnement
 

Colofon:
VVP,  vakblad voor financieel adviseurs


Uitgegeven door:
Nijgh Periodieken BV
Stationsplein 2, 3112 HJ Schiedam
Postbus 122, 3100 AC Schiedam
www.nijgh.nl (menuoptie klantenservice)

 

Uitgever: Rinus Vissers

Formule: Nieuws- en achtergrondmagazine specifiek gericht op het intermediair.
VVP heeft als doel het intermediair te helpen ondernemen.
Verschijningsfrequentie: tweewekelijks
Verschijning: dinsdag
Internet: www.vvponline.nl
E-mail: vvp@nijgh.nl

Twitter: www.twitter.com/vvpvandaag

Mobiel: www.vvponline.mobi


Hoofdredacteur: Willem Vreeswijk (010-4274191)

Redacteuren: Lennart Kik (010-4274161)
Toon Berendsen (010-4274185)
Redactie-secretariaat: Dora Pompe (010-4274160)

Persberichten: persbericht@vvponline.nl

Vaste medewerkers

Advertentieverkoop: Petra Hesselink (010-4274153)
Irshaad Raghoebar (010-4274150)
fax: 010-4731300
e-mail: adv.vvp@nijgh.nl


Media-order: Carola Sjoukes (010-4274109)

Abonnementenservice: Tini van Schijndel (010-4274108)

Marketing: (010-4274182)


Abonnementsprijs binnenland: € 143.50,-*

ATP abonnement: € 43,-*

Abonnementsprijs België: € 143.50,-

Los nummer: € 8,50*

www.vvponline.nl/abonneren

 

* prijzen zijn exclusief BTW

overig nieuws

  • AFM-VOORZITTER: SPIJT VAN WOEKERPOLIS (6 reacties)

    "We hebben als bedrijf onvoldoende stil gestaan bij wat de producten doen voor de klanten." Aldus voorzitter Merel van Vroonhoven van de AFM in 'Buitenhof' over de woekerpolissen die mede onder haar verantwoordelijkheid als toenmalige NN-bestuurder zijn verkocht.

  • BETALEN VIA FACEBOOK MET KNAB APP

    Met de Knab App via Facebook of sms geld worden overgemaakt. Volgens Knab is Knab Social uitgebreid getest door Tweakers-panel.

  • NDFM: JA MAAR, WAT ALS HET WÉL KAN

    Verandering komt altijd van binnenuit. Dat geldt ook voor financiële marketeers. Als je diep van binnen kijkt, wat wil je dan veranderen? Op welke daden zou je trots (willen) zijn? En wat houdt je tegen om aan het roer van uw eigen professionele leven te gaan staan?

  • VERBOND: "VERZEKEREN HULPVERLENING EBOLA-EPIDEMIE MOGELIJK"

    Het Verbond van Verzekeraars heeft tijdens een spoedoverleg over de aanpak en de bestrijding van de ebola-epidemie tegenover hulporganisaties, het ministerie van Buitenlandse Zaken en de speciale Nederlandse ebola-gezant aangegeven dat er wel degelijk verzekeringsopties zijn voor organisaties die ebola willen bestrijden.

  • CONSUMENTENBOND: "LOKPOLIS STELT TELEUR" (1 reactie)

    De Consumentenbond meent dat aanbieders van levensverzekeringen met winstdeling de consument "volledig op het verkeerde been zetten" door op hun polisbladen de term 'garantierendement' te gebruiken. "De consument verwacht dat dit het minimumrendement is, maar in werkelijkheid gaan hier nog kosten vanaf." De bond roept de AFM op verzekeraars te verplichten om alleen nog te adverteren met het nettogarantierendement, het gegarandeerde rendement na aftrek van kosten.

  • GROTE OVERSTAPBEREIDHEID ONDER ZORGVERZEKERDEN

    Vorig jaar veranderden 1,1 miljoen verzekerden (6,5 procent van het totaal) van zorgverzekeraar. Ook dit jaar is de bereidheid van zorgverzekerden om over te stappen weer groot. Dit blijkt uit marktonderzoek van The Customer Connection in opdracht van een aantal zorgverzekeraars.

  • KWART JONGEREN GEBRUIKT SMARTPHONE ACHTER STUUR

    Twintig procent van de 65-plussers parkeert fout, 25 procent van de jongeren gebruikt smartphone achter het stuur, zo blijkt uit onderzoek van de ANWB..

  • FBTO BIEDT GESPREID BETALEN EIGEN RISICO ACTIEF AAN (2 reacties)

    Dankzij platform Onderling.nl kunnen verzekerden van FBTO het eigen risico van de zorgpolis gespreid betalen.

  • INSHARED WINT INTERNATIONALE INNOVATIE AWARD

    InShared heeft met de digitale schadehulp de Efma Accenture Award in de categorie Digital Distribution gewonnen. 

  • CED KRIJGT ROL CLAIM MANAGER BIJ AARDBEVINGSSCHADE

    CED maakt deel uit van het consortium dat namens de NAM de afwikkeling van de aardbevingsschade in Groningen moet verzorgen. Behalve uit de schadespecialist uit Capelle a/d IJssel bestaat de uitvoeringsorganisatie uit Arcadis, bouwcombinatie OWS en IBM. Binnen het consortium krijgt CED de rol van claim manager.

Meer nieuws...

New Financial Forum

KLANT WIL VOORAL DIENSTBAARHEID

Oprechte aandacht, empathie, eerlijkheid. Ofwel dienstbaarheid. Dat is wat klanten willen van een financieel dienstverlener. Dit bleek tijdens de elfde New Financial Inspiration (NFI) van het New Financial Forum, dinsdag bij gastheer a.s.r. in Utrecht.   Met dank aan adviseurs Chris de Bruin en Ozewald Wanrooij betraden zes particuliere klanten het podium: Monika en Willy Uitslag, Els Los en Laurens Bos, Wilma Kemp en Erik Bette. Al snel werd duidelijk dat de klanten grote waardering hebb...   Lees meer »

Toon Berendsen - Consument moet nieuwe financiële wereld beleven