quote

"Kostentransparantie bij beleggingsfondsen is na jarenlange discussie een wassen neus die steeds langer wordt" Paul van Dijk (MoneyView) in VVP 18

stelling

"Woekerpolisdossier zal nooit een bevredigende oplossing voor alle partijen kennen"

VVP

VVP

Het enige magazine voor financiële dienstverleners dat tweewekelijks verschijnt is VVP.
Het laatste nieuws, de ontwikkelingen in de markt en praktische ondersteuning voor het assurantie-intermediair treft u dan ook het eerst aan in VVP. Veel praktische informatie wordt aangereikt in rubrieken als "Marketing". In de rubrieken "Vijfklank" en "Opinie" kunnen onze abonnees lezen over discussies en controversiële meningen van verschillende prominenten in de financiële dienstverlening.
 

De redactie van VVP tracht het professionele assurantie-intermediair van dienst te zijn met een gevarieerd scala aan betrouwbare en objectieve vakinformatie. Uit onderzoek is gebleken dat VVP onder meer hoog gewaardeerd wordt vanwege zijn inhoud, actualiteit, onafhankelijkheid en betrouwbaarheid. Maar met name ook omdat VVP zich specifiek richt op het intermediair.
 

Wanneer ook u VVP wilt ontvangen dan kunt u zich via aanmeldingsformulier inschrijven voor een abonnement. Voor het assurantie-intermediair geldt een sterk gereduceerd abonnementstarief.
Financieel intermediair dat beschikt over een Wft-vergunning komt in aanmerking voor een ATP-abonnement. Het ATP-tarief bedraagt € 44,50 exclusief BTW. De normale abonnementsprijs van VVP bedraagt € 147,- exclusief BTW.

Klik hier voor meer informatie over het VVP abonnement
 

Colofon:
VVP,  vakblad voor financieel adviseurs


Uitgegeven door:
Nijgh Periodieken BV
Stationsplein 2, 3112 HJ Schiedam
Postbus 122, 3100 AC Schiedam
www.nijgh.nl (menuoptie klantenservice)

 

Uitgever: Rinus Vissers

Formule: Nieuws- en achtergrondmagazine specifiek gericht op het intermediair.
VVP heeft als doel het intermediair te helpen ondernemen.
Verschijningsfrequentie: tweewekelijks
Verschijning: dinsdag
Internet: www.vvponline.nl
E-mail: vvp@nijgh.nl

Twitter: www.twitter.com/vvpvandaag

Mobiel: www.vvponline.mobi


Hoofdredacteur: Willem Vreeswijk (010-4274191)

Redacteuren: Lennart Kik (010-4274161)
Toon Berendsen (010-4274185)
Redactie-secretariaat: Dora Pompe (010-4274160)

Persberichten: persbericht@vvponline.nl

Vaste medewerkers

Advertentieverkoop: Petra Hesselink (010-4274153)
Irshaad Raghoebar (010-4274150)
fax: 010-4731300
e-mail: adv.vvp@nijgh.nl


Media-order: Carola Sjoukes (010-4274109)

Abonnementenservice: Tini van Schijndel (010-4274108)

Marketing: (010-4274182)


Abonnementsprijs binnenland: € 143.50,-*

ATP abonnement: € 43,-*

Abonnementsprijs België: € 143.50,-

Los nummer: € 8,50*

www.vvponline.nl/abonneren

 

* prijzen zijn exclusief BTW

overig nieuws

  • OPROEP CONSUMENTENBOND VOOR LAGERE ZORGPREMIE (1 reactie)

    De Consumentenbond roept zorgverzekeraars op de premie in 2015 te korten met een verrekening per verzekerde van de winst over 2013, de berekening van deze korting op een heldere manier aan de verzekerden uit te leggen én een helder plan te presenteren waaruit blijkt wat er met de overreserves gaat gebeuren.

  • AFM WAARSCHUWT VOOR OBLIGATIES MET HOOG RISICO

    De AFM waarschuwt voor obligaties met een hoog risico. “Obligaties worden nog vaak gezien als minder risicovol dan aandelen. Maar sommige beleggingen in obligaties kennen meer risico dan op het eerste gezicht het geval lijkt te zijn”, schrijft AFM-woordvoerder Imre de Roo in haar column op telegraaf.nl.

  • GROOTBANKEN HOUDEN PERSONEELSKORTING IN STAND (1 reactie)

    Terwijl Nationale-Nederlanden haar personeel al geen korting meer geeft op nieuwe hypotheken en ASR aankondigt dit vanaf 2015 niet meer te doen, houden de grootbanken (ING, Rabo en ABN Amro) de personeelskorting in stand. Dit blijkt uit een rondgang van het FD langs de financiële instellingen.

  • COMPLIMENTENINSTITUUT WIL VERTROUWEN IN SECTOR HELPEN HERSTELLEN (1 reactie)

    Het Complimenteninstituut Financiële Dienstverlening wil inzichtelijk gaan maken dat er ook heel veel goeds gebeurt in de financiële sector. Met als doel: het vertrouwen van consumenten herstellen door positieve verhalen uit de financiële sector te delen.

  • NN: GIRLS JUST WANNA HAVE FUNDS

    How2spendit.nl en Nationale-Nederlanden organiseren op 28 oktober, dag één van de landelijke Pensioen3daagse, het Girls just wanna have funds event in het Nationale-Nederlanden DE Café in Rotterdam.

  • SPANNING DOOR PEPLUS-EXAMEN LOOPT OP (5 reacties)

    Lindenhaeghe raadt financieel adviseurs aan zich te focussen op de PEplus-examens voor de beroepskwalificaties die ze echt nodig hebben in hun actuele beroepspraktijk.  

  • CDFD WIL VOLMACHT OOK IN VAKBEKWAAMHEIDSGEBOUW

    Het CDFD adviseert de vakbekwaamheid van Gevolmachtigde Agenten ook te regelen in het nieuwe deskundigheidsgebouw. Dit staat in een conceptadvies, waar de markt tot 21 november op kan reageren. 

  • "WOEKERPOLISHOUDER KOM ZELF IN ACTIE"

    IEXGeld.nl roept woekerpolishouders op niet te wachten tot ze door hun verzekeraar worden geactiveerd, maar zelf in actie te komen.

  • "SCHAF PENSIOENFONDSPLICHT AF" (1 reactie)

    Schaf de pensioenfondsplicht af. Aldus algemeen directeur Arno Dolders van Legal & General op de vier actualiteitenbijeenkomsten die de verzekeraar hield met als centraal thema 'Financieel inzicht noodzaak voor consument'. 

  • SCHOUTEN NEEMT TRAP VOOR DANIEL DEN HOED

    Schouten Zekerheid doet volgende week woensdag mee aan de Trappenrace voor de Daniel den Hoed Stichting. 

Meer nieuws...

New Financial Forum

KLANT WIL VOORAL DIENSTBAARHEID

Oprechte aandacht, empathie, eerlijkheid. Ofwel dienstbaarheid. Dat is wat klanten willen van een financieel dienstverlener. Dit bleek tijdens de elfde New Financial Inspiration (NFI) van het New Financial Forum, dinsdag bij gastheer a.s.r. in Utrecht.   Met dank aan adviseurs Chris de Bruin en Ozewald Wanrooij betraden zes particuliere klanten het podium: Monika en Willy Uitslag, Els Los en Laurens Bos, Wilma Kemp en Erik Bette. Al snel werd duidelijk dat de klanten grote waardering hebb...   Lees meer »

Toon Berendsen - Consument moet nieuwe financiële wereld beleven