quote

"Nu bijpraten met @Financien over meten kwaliteit advies en mate onafhankelijkheid" Onderzoeker Fred de Jong woensdag in tweet

stelling

"Dijsselbloem krijgt terecht Nationale Compliance Award 2014"

VVP

VVP

Het enige magazine voor financiële dienstverleners dat tweewekelijks verschijnt is VVP.
Het laatste nieuws, de ontwikkelingen in de markt en praktische ondersteuning voor het assurantie-intermediair treft u dan ook het eerst aan in VVP. Veel praktische informatie wordt aangereikt in rubrieken als "Marketing". In de rubrieken "Vijfklank" en "Opinie" kunnen onze abonnees lezen over discussies en controversiële meningen van verschillende prominenten in de financiële dienstverlening.
 

De redactie van VVP tracht het professionele assurantie-intermediair van dienst te zijn met een gevarieerd scala aan betrouwbare en objectieve vakinformatie. Uit onderzoek is gebleken dat VVP onder meer hoog gewaardeerd wordt vanwege zijn inhoud, actualiteit, onafhankelijkheid en betrouwbaarheid. Maar met name ook omdat VVP zich specifiek richt op het intermediair.
 

Wanneer ook u VVP wilt ontvangen dan kunt u zich via aanmeldingsformulier inschrijven voor een abonnement. Voor het assurantie-intermediair geldt een sterk gereduceerd abonnementstarief.
Financieel intermediair dat beschikt over een Wft-vergunning komt in aanmerking voor een ATP-abonnement. Het ATP-tarief bedraagt € 45,50 exclusief BTW. De normale abonnementsprijs van VVP bedraagt € 150,- exclusief BTW.

Klik hier voor meer informatie over het VVP abonnement
 

Colofon:
VVP,  vakblad voor financieel adviseurs


Uitgegeven door:
Nijgh Periodieken BV
Stationsplein 2, 3112 HJ Schiedam
Postbus 122, 3100 AC Schiedam
www.nijgh.nl (menuoptie klantenservice)

 

Uitgever: Rinus Vissers

Formule: Nieuws- en achtergrondmagazine specifiek gericht op het intermediair.
VVP heeft als doel het intermediair te helpen ondernemen.
Verschijningsfrequentie: tweewekelijks
Verschijning: dinsdag
Internet: www.vvponline.nl
E-mail: vvp@nijgh.nl

Twitter: www.twitter.com/vvpvandaag

Mobiel: www.vvponline.mobi


Hoofdredacteur: Willem Vreeswijk (010-4274191)

Redacteuren: Lennart Kik (010-4274161)
Toon Berendsen (010-4274185)
Redactie-secretariaat: Dora Pompe (010-4274160)

Persberichten: persbericht@vvponline.nl

Vaste medewerkers

Advertentieverkoop: Petra Hesselink (010-4274153)
Irshaad Raghoebar (010-4274150)
fax: 010-4731300
e-mail: adv.vvp@nijgh.nl


Media-order: Carola Sjoukes (010-4274109)

Abonnementenservice: Tini van Schijndel (010-4274108)

Marketing: (010-4274182)


Abonnementsprijs binnenland: € 150,-*

ATP abonnement: € 45,50*

Abonnementsprijs België: € 150,-

Los nummer: € 8,50*

www.vvponline.nl/abonneren

 

* prijzen zijn exclusief BTW

overig nieuws

  • OOMEN (DSW) WEIGERT ROUVOET TE BELLEN (6 reacties)

    Of het nog goed komt tussen DSW-topman Chris Oomen en ZN-voorzitter André Rouvoet? Op www.ftm.nl laat Oomen merken behoorlijk klaar te zijn met Rouvoet en Zorgverzekeraars Nederland.

  • 10 FEBRUARI: VVP DAG VAN HET TOPADVIES (5 reacties)

    Speciaal voor de financiële adviestop van Nederland, dat is de VVP Dag van het Topadvies op dinsdagmiddag 10 februari.

  • ANDRÉ BRUSSE PLANNER VAN HET JAAR 2015

    Tijdens het PFP Forum in Hilversum is André Brusse uitgeroepen tot Financieel Planner van het Jaar 

  • KEURMERK: COMMUNICATIE-UITINGEN VERZEKERAARS KUNNEN BETER

    Verzekeraars hebben nog een inhaalslag te maken als het gaat om hun communicatie-uitingen richting klant. Dit blijkt uit het halfjaarsoverzicht van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren.

  • MULTIHERSTEL ZELFSTANDIG BINNEN CED

    Per 1 februari 2015 wordt MultiHerstel een zelfstandige divisie binnen de CED groep die actief wordt in zowel Nederland als België. CED zegt hiermee haar marktpositie in schadeherstel de komende jaren verder te willen uitbouwen.

  • LEUKER KUNNEN WE HET NIET MAKEN...

    Joh, wat fideel van de fiscus, we mogen nu aangifte doen tot 1 mei in plaats van 1 april. Maar let op: de Belastingdienst garandeert geen afhandeling van de aangifte voor 1 juli als ze na 1 april binnenkomt. En ze rekent vanaf 1 juli gewoon belastingrente.

  • BELASTINGADVISEURS LATEN STEKEN VALLEN

    Misschien moeten belastingadviseurs ook maar eens aan een PE-examen. In een steekproef belastingaangifte van de Consumentenbond bracht een aantal van de adviseurs het slecht van af.

  • VERBOND VERNIEUWT PRIVACY-DOSSIER

    Het Verbond van Verzekeraars heeft een vernieuwd Privacy-dossier gelanceerd op de Europese Dag van de Privacy (woensdag).

  • COOLEN EXPERTISE KRAAKT "BEHOUDEND NIVRE"

     Coolen Expertise heeft het bestuur van het NIVRE verzocht om hem uit te schrijven als bureau in het register van de Kamer van het NIVRE. "De belangen van de Kamer lopen niet (meer) gelijk met die van een onafhankelijk contra-expertisebureau zoals Coolen Expertise", zegt Klaas Coolen. 

  • RABO: RECORD EXTRA AFLOSSINGEN 2014

     Klanten van de Rabobank hebben in 2014 opnieuw meer afgelost dan het jaar er voor. Mede door de tijdelijke verhoging van de schenkingsvrijstelling was het volume van extra aflossingen 25 procent hoger dan in 2013. 

Meer nieuws...

New Financial Forum

4 trends in 2015 en de mogelijkheden voor financieel adviseurs

Het is weer een nieuw jaar, dus alle mogelijkheden om met een frisse blik er tegenaan te gaan. De financiële sector is van origine meestal niet voorop lopend als het gaat om het omarmen van vernieuwingen. Toch zijn er een aantal trends ingezet waarmee de professioneel adviseur rekening mee mag gaan houden. Uit alle trends hebben we er 4 verzameld en vertaald naar de praktijk van de adviseur.   1. Mijn online vrienden weten het beter (dan jij) Er wordt steeds meer gebruik gemaakt van...   Lees meer »

Jelle Bartels - Vertrouwen is de grootste waarde in de financiele dienstverlening. Vertrouwen begint met zeggen wat je doet en doen wat je zegt: open, duidelijk en transparant. De financieel adviseur gaat een geweldige toekomst tegemoet als hij de financiele doelen van zijn klanten centraal zet, de risico's die niet zelf genomen kunnen worden weet te benoemen en op te lossen en hiervoor een goede beloning ontvangt. Eenmalig advies is geen toegevoegde waarde. Onderhoud en blijven onderhouden wordt key! Ik zet mij in om de financiële adviseur het respect en vertrouwen terug te geven dat het verdient. De weg begint altijd bij hem- of haarzelf.