quote

"In onze branche zijn we soms te lief en te meegaand met de klant" Roland van Kemenade in VVP 3

stelling

"Consumenten hoeven niet meer dan 500 euro kwijt te zijn aan een goed hypotheekadvies"

VVP

VVP

Met ingang van 2016 is VVP een praktisch inspiratiemagazine met een nieuwe uitstraling en boordevol onafhankelijke informatie puur gericht op het adviesvak. De nieuwe praktijkgerichte en inspirerende VVP verschijnt acht keer per jaar en bevat tal van inzichten en tips van ondernemers van binnen en buiten de adviessector en volop ruimte voor echte inspirators. De redactie volgt onder meer een jaar lang een aantal ervaren adviseurs die hun successen, valkuilen en dilemma’s met u delen. Verder bieden we portretten van lokale advieshelden, stellen we gerichte ondernemersvragen aan topadviseurs, bieden we inzicht in de concrete kantoorvisie van succesvolle ondernemers en gaan we in op de mogelijkheden van social media, de trending topics en innovaties waar u in uw ondernemerspraktijk baat bij kan hebben. Het VVP Ondernemerspanel, dat sinds 2015 actief is, bestaat uit een aantal vakexperts die hun kennis delen en met u de diepte ingaan over uw eigen ondernemersvraagstukken.

 

Daarnaast verschijnen er themakaternen en kenniskaternen gericht op het ondernemerschap en de adviespraktijk. Naast de reguliere uitgaven brengen we bovendien een aantal ondernemersgerichte specials uit.


Wanneer ook u VVP wilt ontvangen dan kunt u zich via aanmeldingsformulier inschrijven voor een abonnement. Voor het assurantie-intermediair geldt een sterk gereduceerd abonnementstarief.
Financieel intermediair dat beschikt over een Wft-vergunning komt in aanmerking voor een ATP-abonnement. Het ATP-tarief bedraagt € 47,- exclusief BTW. De normale abonnementsprijs van VVP bedraagt € 155,- exclusief BTW.

Klik hier voor meer informatie over het VVP abonnement
 

Colofon:
VVP,  vakblad voor financieel adviseurs


Uitgegeven door:
Nijgh Periodieken BV
Stationsplein 2, 3112 HJ Schiedam
Postbus 122, 3100 AC Schiedam
www.nijgh.nl (menuoptie klantenservice)

 

Uitgever: Rinus Vissers

Formule: Inspiratie- en achtergrondmagazine specifiek gericht op onafhankelijke financieel adviseurs.
VVP heeft als missie ‘adviseurs helpen adviseren’. Wij geloven in het toenemend maatschappelijk belang van onafhankelijk advies in Nederland.
Internet: www.vvponline.nl
E-mail: vvp@nijgh.nl

Twitter: www.twitter.com/vvpvandaag

Mobiel: www.vvponline.mobi


Hoofdredacteur: Willem Vreeswijk (010-4274191)

Redacteuren: Lennart Kik (010-4274161)
Toon Berendsen (010-4274185)
Redactie-secretariaat: Dora Pompe (010-4274160)

Persberichten: persbericht@vvponline.nl

 

Vaste medewerkers

Advertentieverkoop: Petra Hesselink (010-4274153)
fax: 010-4739911
e-mail: adv.vvp@nijgh.nl

 

Media-order: Carola Sjoukes (010-4274109)

Abonnementenservice: Tini van Schijndel (010-4274108)

Marketing: (010-4274182)


Abonnementsprijs binnenland: € 155,-*

ATP abonnement: € 47,-*

Abonnementsprijs België: € 155,-

Los nummer: € 8,50*

www.vvponline.nl/abonneren

 

* prijzen zijn exclusief BTW

overig nieuws

  • AANVRAAG EIGENRISICODRAGERSCHAP UITERLIJK 1 OKTOBER INDIENEN

    Een aanvraag om per 1 januari 2017 eigenrisicodrager te worden, moet uiterlijk op 1 oktober 2016 zijn ingediend. Aldus minister Asscher van Sociale Zaken en Werkgelegenheid in een brief aan de Tweede Kamer.

  • "LENING WAAROP NIET OF NAUWELIJKS WORDT AFGELOST ONWENSELIJK"

    "Het afsluiten van een lening waarbij alleen rente wordt betaald en niet of nauwelijks wordt afgelost, vinden we met elkaar in deze tijd onwenselijk; banken bieden dit dan ook niet (meer) aan." Aldus de reactie van de NVB op een item zaterdag in 'Kassa'.

  • VIJF MILJOEN NEDERLANDERS ACTIVEREN MIJNOVERHEID

     Vrijdag heeft de 5 miljoenste Nederlander zijn MijnOverheid account geactiveerd. Oktober vorig jaar stond de teller nog op 1,8 miljoen.

  • KINDEREN WILLEN MEER TRANSPARANTIE BANKEN

    De Raad van Kinderen presenteerde eind vorige week haar adviezen aan de bankensector over de vraag: 'Wat kunnen banken doen om goed contact te hebben met hun klanten?' De adviezen werden opgehangen in een speciale ‘Ideeënboom’.

  • ONDERLINGE 'S-GRAVENHAGE BOEKT ZWARTE CIJFERS

    Onderlinge 's-Gravenhage zag het resultaat na belastingen stijgen van -39,7 miljoen euro naar +57,8 miljoen euro. Dit vanwege beleggingsopbrengsten, vedere afname van de bedrijfskosten en een geringer effect van de lage rente op de technische voorziening.

  • DAK OMARMT THUIS HYPOTHEEK CENTRAAL BEHEER

    Adviseurs van DAK gaan de Thuis Hypotheek van Centraal Beheer aanbieden. Deze samenwerking past in de strategie van Centraal Beheer om steeds meer het onafhankelijk intermediair te omarmen. Eerder maakte Centraal Beheer zelf al gewag van deze samenwerking.

  • FLEVOLANDERS KOPLOPERS IN CONSUMPTIEF KREDIET

    Inwoners van Flevoland vragen gemiddeld ruim anderhalf keer (71%) vaker een persoonlijke lening aan dan het gemiddelde in Nederland. Met 17 procent onder het landelijk gemiddelde doen de Friezen het minst vaak een aanvraag voor een lening. Dit blijkt uit het eerste Nationaal Leenonderzoek dat Geldshop vandaag publiceert. Voor het onderzoek zijn enkele tienduizenden aanvragen geanalyseerd.

  • BELEIDSDEKKINGSGRAAD PENSIOENFONDSEN GEDAALD

    De gemiddelde beleidsdekkingsgraad van pensioenfondsen is in het eerste kwartaal van 2016 gedaald van 104 naar 102 procent. Een jaar eerder, eind maart 2015, bedroeg de gemiddelde beleidsdekkingsgraad van de sector nog 109 procent. De beleidsdekkingsgraad is het 12-maands gemiddelde op basis van dagelijkse marktinformatie. De gemiddelde dekkingsgraad zelf daalde in het eerste kwartaal van 102 naar 96 procent.

  • RABO: RENTESTIJGING AANVAARDBAAR RISICO

    Volgens onderzoek van de Rabobank kunnen huizenbezitters een geleidelijke stijging van de hypotheekrente naar 5 of 6 procent vrij gemakkelijk dragen. Volgens de bank zijn de leennormen inmiddels zo streng dat huishoudens de extra kosten van gemiddeld 140 euro bruto per maand kunnen betalen.

  • KLACHT INDIENEN TEGEN ZORGVERZEKERAAR EENVOUDIGER

    De Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ) heeft haar website herzien. Hierdoor kunnen consumenten eenvoudig en op een laagdrempelige manier een klacht bij de SKGZ indienen als zij het niet eens zijn met de beslissing van de zorgverzekeraar.

Meer nieuws...

New Financial Forum

FinTech; is it the Tech or the People?

What is FinTech? PWC gave it the following definition in their global Fintech report 2016: FinTech is a dynamic segment at the intersection of the financial services and technology sectors where technology-focused start-ups and new market entrants innovate the products and services currently provided by the traditional financial services industry. As such, FinTech is gaining significant momentum and causing disruption to the traditional value chain. In fact, funding of FinTech start...   Lees meer »

Marco Hoekstra - Als de klant het voor het zeggen heeft zijn zaken als respect, begrip, eenvoud en waarde creatie de kern. De succesvolle bedrijven die traditionele business modellen omver hebben weten te duwen combineren een klantgerichte aanpak met slimme software toepassingen in combinatie met een eigen bedrijfscultuur waar medewerkers met passie en ambitie het beste proberen te bereiken voor alle betrokken partijen in de keten.