De klant beschikt

klant3

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online.

Ruim twintig jaar ben ik verzekerd voor zaken als auto, huis en inboedel. ABI Adviesgroep is de partij die deze zaken allemaal keurig voor mij uitzoekt en aanvraagt. Elk jaar evalueert ABI Adviesgroep met mij of alle verzekeringen nog actueel zijn en wellicht een aanpassing nodig hebben. De adviseur is vriendelijk en behulpzaam en kan mij helder adviseren. Snelle acties, duidelijke informatie via mail en telefoon en een vertrouwd gevoel zorgen ervoor, dat ik zolang bij dezelfde firma blijf.

Over ABI Adviesgroep uit Haarlem (gemiddeld 9,7 op Advieskeuze.nl, gebaseerd op 118 reviews, waarvan 88 over hypotheken en 20 over verzekeringen).

 

Zeer snelle afwikkeling van schadeclaim. zondag ingediend, woensdag of donderdag erna opgelost en overgegaan tot uitkeren. TOP!

Over Zicht risico-en verzekeringsadviseurs uit Den Bosch (gemiddeld een 8,5 op Opiness, gebaseerd op 432 reviews).

 

Duidelijke informatievoorziening. Goed bereikbaar, zowel via de mail als telefonisch. Heeft veel moeite gestoken in contact met hypotheekverstrekker bij problematiek met hypotheekaanvraag.

Over SNS Enschede (gemiddeld 10 op Advieskeuze.nl, gebaseerd op 7 hypotheekreviews).

 

Bij het gehele aankoopproces en het kiezen van de juiste hypotheek zijn wij ontzettend goed geholpen door de adviseur. We zijn beide niet thuis in de wereld van hypotheken en verzekeren. De adviseur heeft alle administratieve rompslomp uit handen genomen!

Over Cournot Adviseurs uit Zevenbergen (gemiddeld 8,2 op Independer.nl, gebaseerd op 235 waarnemingen: 177 reviews en 58 kwaliteitschecks).

 

Hier moet je niet zijn voor persoonlijk advies, dit is gewoon een drama. Als starter moet je juist gewezen worden op de gevaren en mogelijkheden, niets van dit alles, ze vragen gewoon een hypotheek aan die ik niet wilde. Gelukkig kon het nog gewijzigd worden. Nu men het geld binnen heeft, reageren ze helemaal niet meer. Erg jammer.

Over Lauteslager Financieel Adviseurs uit Utrecht (gemiddeld 7,5 op Independer.nl, gebaseerd op 6 waarnemingen: 4 reviews en 2 kwaliteitschecks).

 

Wij geven vijf sterren als score. De reden hiervoor is, dat we zo goed geholpen zijn door de adviseur. Wat de vraag ook was, hij hielp ons meteen. Hij heeft alles voor ons geregeld, dingen waar wij als kopers niet bij na dachten. Altijd eerlijk en betrouwbaar. Tot op de laatste dag heeft hij alles tot in de puntjes geregeld. Wij zijn hem ontzettend dankbaar voor de hulp en zullen in de toekomst zeker weer bij hem komen!

Over Financieel Advies Buro Martin Hollink uit Enschede (gemiddeld een 9,9 op Advieskeuze.nl, gebaseerd op 54 hypotheekreviews).

 

Fijne gesprekken op een rustige, duidelijke manier waarbij ik alle vragen kon stellen die in me opkwamen. Ook heel handig om mee te sparren en alle scenario’s mee door te nemen. De adviseur was een zeer prettige gesprekspartner en dacht goed met ons mee. Zo wisten we van tevoren heel goed waar we aan toe waren (en waar we in hemelsnaam aan begonnen…blijft spannend een eerste huis!). Voor een gedegen en grondig hypotheekadvies met een duidelijke uitleg en zeer prettige communicatie, of dat nou per mail of telefonisch was, kan ik deze partij alleen maar aanraden!

Over NBG uit Eindhoven (gemiddeld een 9,2 op Advieskeuze.nl, gebaseerd op 985 reviews, waarvan 972 over hypotheken, 4 over lenen, 2 over pensioen, 2 over vermogen, 2 over verzekeringen en 3 over financiële planningen).

Reactie toevoegen

 
Editie
Kalkman: "het gaat nog steeds niet om de klant"

Kalkman: "het gaat nog steeds niet om de klant"

"Het gaat nog steeds om systemen, regels en de aandeelhouders, niet om klanten." Dat vindt Antoinette Kalkman van Nationale Waarborg in Elsevier. Het tijdschrijft:...

"klant belangrijker vinden dan eigen winstmarge"

"klant belangrijker vinden dan eigen winstmarge"

"Het vertrouwen zal pas terugkeren als de financiële sector duidelijk maakt de klant belangrijker te vinden dan de eigen winstmarge." Aldus econoom...

Financiële klant vertrouwt vooral familie en adviseur

Financiële klant vertrouwt vooral familie en adviseur

De financiële consument heeft het meeste vertrouwen in zijn familie als het gaat om financieel advies. Financieel adviseurs zijn een goede tweede. Dat is te...

"klant wil meer informatie van verzekeraar ontvangen"

"klant wil meer informatie van verzekeraar ontvangen"

In Nederland ligt het vertrouwen in de verzekeraars lager dan wereldwijd het geval is. Volgens EY moeten verzekeraars meer met hun klanten communiceren. In Nederland...

"adviseur moet meer uitgaan van klant"

"adviseur moet meer uitgaan van klant"

"Naar mijn mening zouden adviseurs als de wiedeweerga moeten gaan experimenteren met de vele nieuwe communicatiemiddelen die er zijn." Aldus consultant...

Klant wil vooral dienstbaarheid

Klant wil vooral dienstbaarheid

Oprechte aandacht, empathie, eerlijkheid. Ofwel dienstbaarheid. Dat is wat klanten willen van een financieel dienstverlener. Dit bleek tijdens de elfde New Financial...

Wat wil de klant

Wat wil de klant

New Financial Forum/VVP organiseert op dinsdagmiddag 14 oktober de inspiratiebijeenkomst 'Wat wil de klant?'. Deelnemers gaan in gesprek met échte klanten....

New Financial inspiration: wat wil de klant

New Financial inspiration: wat wil de klant

New Financial Forum/VVP organiseert op dinsdagmiddag 14 oktober de inspiratiebijeenkomst 'Wat wil de klant?'. Deelnemers gaan in gesprek met échte klanten....