Local hero: Hansen Aaldering Financieel Advies

Hansen Aaldering Financieel Advies

In de rubriek Local Hero stelt VVP samen met NH1816 het lokale advies kantoor centraal. Het belang van deze lokale helden voor de samenleving kan niet genoeg worden benadrukt.

We danken een deel van onze bedrijfsnaam aan het echtpaar Hansen, dat het kantoor in 1991 oprichtte. Hansen Aaldering is een begrip geworden in de regio, dus we gaan niet aan de naam sleutelen. Callcenters vragen soms naar de heer Hansen in plaats van Jansen. Geven we aan dat de heer Hansen momenteel niet beschikbaar is. Geintje. Droge humor moet je in deze streek een beetje kunnen waarderen. En nuchterheid. ‘Superboeren’ past ons beiden in elk geval prima, als supporters van De Graafschap. Als je dat bent, moet je wel kunnen incasseren en met pieken en dalen kunnen omgaan, net zoals in het bedrijfsleven.

Inmiddels beschikken we over vestigingen in Didam en Beek. We werken voor zo’n zevenduizend klanten, ook ’s avonds en in het weekend. Je bent er voor je klanten, vinden we, dus deze tijd investeren wij graag. De klanten kiezen de contactvorm, en wij praten het liefst bij hen thuis of op kantoor, maar we gaan digitale verzoeken niet uit de weg. Integendeel, voor beheer en nazorg is de digitale manier van werken een mooi hulpmiddel. Je ziet elkaar, je kunt efficiënt informatie delen en je spaart reistijd uit. De combinatie persoonlijk-digitaal heeft dan ook de toekomst. Enerzijds zijn we naar een papierloos kantoor getransformeerd. Zo komt bij het tekenen van offertes geen pen en papier aan te pas, dat gaat digitaal. Alle nieuwe communicatiemiddelen zorgen er eveneens voor dat we direct beschikbaar zijn.

Aan de andere kant koesteren we het persoonlijke. Kennismakingen en adviesgesprekken vinden altijd faceto-face plaats. We blijven mensen ook op onze kantoren uitnodigen. Oktober was onze Spaarmaand , dan komen ouders met hun kinderen letterlijk de spaarvarkens omkeren. Mensen zijn binnen en ontdekken dat we particulieren en ondernemers bij talloze andere financiële zaken ondersteunen. Dat werkt heel goed. Onze brede dienstverlening zien we trouwens als een groot voordeel. Het is de voornaamste reden dat we niets van de crisis hebben gemerkt. Een mooie tip vinden we de ‘Financiële APK’. Wij bespreken graag met mensen of ze nog financieel gezond zijn en wat er eventueel beter en voordeliger kan. Voor schadeverzekeringen is dat kosteloos. Als het gaat om complexe producten werken wij op basis van een uurtarief of een vaste fee.

Een aantal jaren geleden mochten we samen met Nh1816 Make-A-Wish steunen. Een ernstig ziek meisje had de wens haar naam op de arm van haar vader te tatoeëren. We hebben geld ingezameld en op 7 december 2014 was het zover, ze legde onder begeleiding van een vakkundige tatoeëerder haar naam voor eeuwig vast. Een heel bijzonder goed doel, dat waarschijnlijk navolging gaat krijgen. We gaan kijken of we in de komende jaren weer zo’n prachtproject kunnen ondersteunen in samenwerking met Nh1816.

Jurgen Jansen (links) en Alwin Aaldering bij de Mariakerk in Didam

Foto: marco vellinga fotografie

...

Adviseur Jurgen Jansen (41) en Alwin Aaldering(48)

Kantoor Hansen Aaldering Financieel Advies, Didam (Gelderland)

Opgericht 1991 Aantal medewerkers 15

Klanttevredenheidsscore onder klanten Nh1816 9 bij afsluiten nieuwe verzekeringen, 9,1 bij schadeafhandeling

 

Reactie toevoegen

 
Editie
Meer over
Local Hero René Knoops, Raadhuis

Local Hero René Knoops, Raadhuis

In de Rubriek Local Hero stelt VVP samen met Nh1816 het lokale advieskantoor centraal. Het belang van deze lokale helden voor de samenleving kan niet genoeg worden...

All time high aan nieuwe verzekeringen bij Nh1816

All time high aan nieuwe verzekeringen bij Nh1816

Nh1816 heeft nooit zoveel nieuwe verzekeringen verkocht als in 2018. Er werd voor ruim 53 miljoen euro aan nieuwe verzekeringen gesloten. Het positief technisch...

Nh1816 sluit 'all time high' aan nieuwe verzekeringen

Nh1816 sluit 'all time high' aan nieuwe verzekeringen

Nh1816 sloot vorig jaar een 'all time high' (53 miljoen euro) aan nieuwe verzekeringen, vertelde commercieel directeur tijdens de eerste Meet & Greet met adviseurs...

VVP Event Communicatie: creëer verbinding

VVP Event Communicatie: creëer verbinding

  Communiceren is niet zo moeilijk, écht communiceren wel. Dat werd duidelijk op het VVP Event Communicatie. Waar het werkelijk om gaat, is het creëren...

Wat vertelt mijn klant?

Wat vertelt mijn klant?

Werving van nieuwe klanten of behoud van bestaande klanten, wat je doel ook is, goede communicatie draagt hieraan bij. Maar wat is goede communicatie? Wat ons...

VVP-event Communicatie: kwaliteit in plaats van kwantiteit

VVP-event Communicatie: kwaliteit in plaats van kwantiteit

Kwaliteit in plaats van kwantiteit. Dat moeten adviseurs anno nu bieden willen ze succesvol zijn op de Social Media. Aldus Karin van Geelen (Yellow Communications)...