Overzicht Business Supporters

Business Support VVP 2020

In de bewaareditie Business Support biedt VVP een overzicht van de advies ondersteuning van de kennispartners die meedoen aan deze special.

Allianz Benelux

Allianz Group is een wereldleider in verzekeringen en financiële dienstverlening. Met ruim 85 miljoen klanten in meer dan 70 landen en meer dan 140.000 medewerkers. Ons doel is de meest betrouwbare financiële dienstverlener te zijn. We helpen onze klanten de juiste keuzes te maken. Zodat ze hun leven kunnen inrichten zoals ze dat zelf willen. We moedigen iedereen aan om zijn ambities te realiseren en niet bang te zijn om een stap verder te gaan. Allianz is the home for those who dare.

In Nederland is Allianz sterk in schadeverzekeringen, levensverzekeringen en inkomensverzekeringen. Van autoverzekering tot arbeidsongeschiktheidsverzekering, en van overlijdensrisicoverzekering tot ondernemerspensioen. Allianz Nederland heeft 1,3 miljoen klanten, 1.000 medewerkers en Allianz werkt in Nederland samen met ruim 2.500 verzekerings- en financieel adviseurs en met ruim 40 volmachtkantoren.

In Nederland moedigen we onze klanten aan hun ambities te volgen. Niet alleen op privé-vlak maar zeker ook op zakelijk gebied. Wij weten dat bij succesvol ondernemen risico’s om de hoek komen kijken. En wij bieden de kennis en kunde om daarmee om te gaan.

Allianz streeft naar intensieve partnerships, waarbij wij het intermediair zo veel mogelijk op maat willen ondersteunen in zijn informatie- en marketingbehoefte en willen voorzien van kwalitatief sterke producten en diensten.

Arag

ARAG helpt u graag om het advies over rechtsbijstand makkelijker te maken. Daarom hebben wij het ARAG Marketing Portaal geïntroduceerd. Het doel van het ARAG Marketing Portaal is om verzekeringsadviseurs een plek te bieden waar zij informatie over rechtsbijstand kunnen downloaden. Informatie die kan helpen om rechtsbijstand onder de aandacht te brengen bij klanten, om het nut van een rechtsbijstandsverzekering makkelijker uit te leggen. En informatie die gebruikt kan worden voor eigen marketingactiviteiten.

In de bibliotheek op het Marketing Portaal vindt u o.a. verkoopbrieven en uitgebreide juridische informatie over diverse onderwerpen. Denk aan informatie over geluidsoverlast, een conflict met de buren over de erfgrens en nog veel meer. Daarnaast delen we op het Marketing Portaal ook regelmatig klantverhalen. Deze geven heel duidelijk weer waar je als werknemer, werkgever, consument, ondernemer, buurman of buurvrouw (of in welke hoedanigheid dan ook) allemaal mee te maken kan krijgen. Alle informatie op het portaal helpt u om rechtsbijstand makkelijker aan te bieden aan uw klanten en dus een volledig verzekeringspakket te verkopen.

ARAG biedt naast informatie over de rechtsbijstandverzekering ook verschillende gratis trainingen aan. Deze zijn eveneens op het Marketing Portaal te vinden en u kunt uzelf daar ook direct inschrijven. In de ARAG Academy zijn er trainingen voor zowel adviseurs, acceptanten als schadebehandelaren. De trainingen gaan over het adviseren van rechtsbijstand, productkennis, fraude en wegbeheerdersaansprakelijkheid.

De informatie op het Marketing Portaal is gratis en klant-en-klaar om te delen met uw klanten in uw eigen nieuwsbrieven, op uw website of tijdens het adviesgesprek met uw klant. De trainingen die ARAG aanbiedt in de ARAG Academy zijn eveneens gratis.

a.s.r. hypotheken

Als intermediairmaatschappij werkt a.s.r. continu aan het verbeteren van haar dienstverlening aan adviseurs. Een adviseur die belt, krijgt altijd een hypotheekspecialist van a.s.r. aan de lijn. De servicebeloften die a.s.r. hypotheken in 2018 introduceerde, garanderen een vlotte afhandeling van hypotheekaanvraag. Daarnaast probeert a.s.r. hypotheken continu het aanvraagproces verder te digitaliseren, om zo het gemak en de snelheid voor zowel klant als adviseur te vergroten. a.s.r. hypotheken legt haar ideeën regelmatig voor aan een divers adviespanel bestaande uit tientallen onafhankelijke adviseurs. Enkele voorbeelden van hoe a.s.r. de dienstverlening digitaliseert en vergemakkelijkt:

  • Een klant kan zich bij a.s.r. identificeren met behulp van iDin. De adviseur hoeft het ID-bewijs dan niet op te vragen en te tekenen voor gezien.
  • Voor woningen tot 90% marktwaarde is geen taxatierapport nodig. Daarvoor maakt a.s.r. gebruik van modeltaxaties van Calcasa.
  • Bij oversluiten is tot 90% MW geen werkgeversverklaring nodig en bij zuivere oversluiting met NGH ook geen inkomenstoets of onderpandtoets.
  • Als enige hypotheekverstrekker biedt a.s.r.op het renteaanbod standaard de optie om € 9.000 Verduurzamingshypotheek aan te vragen. De klant hoeft dit alleen maar aan te kruisen om zo budget te reserveren voor energiebesparende maatregelen.
  • De voorwaarden als het renteaanbod geschreven in begrijpelijke taal en aangevuld met korte animatievideo’s die de klant nogmaals uitleg geven over complexe onderwerpen.
  • Een adviseur heeft via E-Accello op elk moment inzage in de voortgang van de aanvraag.
  • Tot slot ondersteunt a.s.r. hypotheken ondersteunt adviseurs met kennissessies en webinars, zoals de kennissessie over starters op de woningmarkt, die vanwege de coronamaatregelen als webinar wordt aangeboden.

a.s.r. Schade

a.s.r. biedt haar adviseurs een digitaal platform (Cockpit) waarin zij met één inlog alle verzekeringen van a.s.r., De Amersfoortse en Ardanta kan offreren, aanvragen, melden van een schade en beheren. Ook kunnen we via deze weg eenvoudig de adviseur voorzien van relevante informatie en services, zoals het bieden van informatie m.b.t. schadepreventie gericht op adviseur en eindklant.

Daarnaast hebben adviseurs een vast aanspreekpunt binnen a.s.r. schade (desk accountmanager en accountmanager), waardoor het contact laagdrempelig en persoonlijk is.

a.s.r. biedt voor het merendeel van onze producten de digitale documenten zo gestructureerd aan dat een adviseur deze (via Aplaza) automatisch kan verwerken in zijn administratiepakket. Dit werkt tijdbesparend.

Avéro Achmea

Avéro Achmea gelooft in de kracht van advies. Ondernemers staan voor ingewikkelde keuzes die een grote impact kunnen hebben. Een vakkundig advies van een onafhankelijke specialist is in deze situaties onmisbaar. Avéro Achmea werkt met twee distributiekanalen, namelijk volmacht en provinciaal. Ook zijn wij actief in co-assurantie. We helpen adviseurs graag om duurzaam succesvol te ondernemen. En ondersteunen met onze kennis, expertise, middelen en advies.

Samenwerken met Avéro Achmea betekent onder meer:

  • Persoonlijke ondersteuning van onze accountmanagers en binnendiensten
  • Toekomstgerichte trainingen - advies van onze consultants van Voorzie
  • Toegang tot interessante informatie en bijeenkomsten
  • Nieuwe ontwikkelingen in co-productie
  • Toegang tot nieuwe diensten

De adviseurs waarmee wij samenwerken, hebben een aanstelling bij ons. De intensiteit van onze samenwerking vormt de basis van ons bedieningsmodel.

Eind van het jaar introduceren wij ons nieuwe digitale platform. Dit platform zijn we samen met intermediairs aan het vormgeven. Het is een platform van waaruit alle transactionele handelingen kunnen worden gedaan.

Daarnaast bieden we verschillende diensten aan. Deze diensten ondersteunen intermediairs in hun rol als ondernemer. Denk aan de Groeiversneller en verschillende op maat consultancy trajecten. Deze ondernemersdiensten kunnen intermediairs ook aanbieden aan hun relaties.

Door het delen van onze kennis via onder andere evenementen, webinars, de afleveringen van de Kennisbank en het delen van interessante artikelen ondersteunen wij het intermediair met toekomstgericht adviseren.

Ons brede scala aan opleidingen richt zich specifiek op de adviesbranche. Met de opleidingen Business continuity management , de Premaster Risicomanagement en Risicoadviseur, breidt u uw businessmodel uit. Met de training Leanmanagement en de premaster digitale transformatie verbetert u uw processen. En met onze Disktraining krijgt u inzicht in communicatiestijlen en de samenwerking binnen teams.

Onze consultants van Voorzie helpen het intermediair om toekomstgericht en proactief te ondernemen zodat zij voorop kunnen (blijven) lopen.

BNP Paribas Cardif

Het bespreken van het risico op arbeidsongeschiktheid in het hypotheekadvies kost doorgaans veel uitleg en dus tijd. Er is een ontelbaar aantal scenario’s en u wilt zo snel mogelijk de hypotheek voor het droomhuis van uw klant regelen. BNP Paribas Cardif is al meer dan twintig jaar expert op het gebied van hypotheekbescherming; zeker als het gaat om arbeidsongeschiktheid.

Zij zijn ervan overtuigd dat een goed advies niet tijdrovend hoeft te zijn. Om u te helpen met het risico van arbeidsongeschiktheid en de mogelijkheden om dit risico te beperken en uit te leggen aan uw klant, heeft BNP Paribas Cardif een aantal hulpmiddelen ontwikkeld. Deze kunt u gebruiken om het risico van arbeidsongeschiktheid begrijpelijk bij uw klant onder de aandacht te brengen.

Bijvoorbeeld de video of infographics over arbeidsongeschiktheid. Deze hebben een neutrale uitstraling, zodat u ze onafhankelijk kunt gebruiken in uw advies. De infographics kunnen u helpen uw klant meer bewust te maken van het risico op arbeidsongeschiktheid. Bijvoorbeeld hoe vaak het voorkomt en wat de meest voorkomende oorzaken zijn. In de video ziet uw klant in twee minuten wat arbeidsongeschiktheid voor gevolgen kan hebben en welke oplossingen er beschikbaar zijn om het risico af te dekken. Bijvoorbeeld (be)sparen, Nationale Hypotheek Garantie of een verzekeringsoplossing, zoals een woonlastenverzekering of een aflosverzekering.

Bezoek www.bnpparibascardif.nl/arbeidsongeschiktheid voor meer informatie over arbeidsongeschiktheid. Hier vindt u ook bovengenoemde infographics en de video.

De Goudse

Inventariseer ondernemersrisico’s en nog veel meer met Boris!

Een risico-inventarisatietool waarmee de adviseur zijn ondernemende relaties inzicht geeft in hun risico’s, de maatregelen die ze al hebben genomen om die te beperken en de maatregelen die ze nog kunnen nemen. Dat is Boris, een tool die exclusief – en kosteloos – beschikbaar is voor Erkend MKB-adviseurs die samenwerken met De Goudse en kiezen voor professioneel risicomanagement.

Boris staat voor bedrijfs- en ondernemers ris ico’s. De tool kan labelneutraal worden ingezet, geeft ook tips en stelt de adviseur in staat om eenvoudig een compleet en professioneel inventarisatierapport te maken.

  • De juiste vragen. Met name voor mkb-relaties is deze tool een handig hulpmiddel. Boris helpt bij het stellen van de juiste vragen en zorgt ervoor dat alle belangrijke onderwerpen aan bod komen. Zoals brand, inbraak, de opslag van goederen, bedrijfseigendom, inkoop en verkoop. Maar ook: cybercrime, mobiliteit, veiligheid, verzuim en arbeidsongeschiktheid van personeel.
  • Professionele rapportage. Na afloop van de inventarisatie wordt in een professionele rapportage per risicogebied helder in beeld gebracht welke risico’s er zijn, welke maatregelen de ondernemer al heeft genomen en welke maatregelen nog aan te bevelen zijn.
  • Beter advies. Het voordeel van deze manier van werken is dat de adviseur zijn klant en diens bedrijf nóg beter leert kennen en zo een beter advies kan uitbrengen, waarin preventie een belangrijk aandeel heeft. De ondernemer krijgt gestructureerd inzicht in de risico’s die hij met zijn bedrijf loopt en wordt zo geholpen om de juiste keuzes te maken, bijvoorbeeld om het risico te accepteren, preventieve maatregelen te nemen en/of een verzekering af te sluiten.

Boris is exclusief beschikbaar voor adviseurs die als Erkend MKB-adviseur samenwerken met De Goudse.

De Nationale Hypotheekbond

De Nationale Hypotheekbond komt op voor de belangen van de woonconsument en ondersteunt hiertoe financieel adviseurs. Via slimme software, rekentools, trainingen en praktische hulpmiddelen zijn advieskantoren beter en efficiënter in staat hun klanten te helpen. Of het nu gaat om een nieuwe hypotheek, besparing op hun huidige lening, een voordelige(r) verzekering of persoonlijk advies via de webcam… Wij maken het u graag gemakkelijk. Dan kunt u doen waar ú goed in bent: uw relaties perfect adviseren.

Als onderdeel van de Holland Financial Business Group, biedt de Nationale Hypotheekbond onder andere de volgende producten en diensten.

PortefeuilleSignalen: Eén softwareplatform voor zowel relatiebeheer (CRM) en berekeningen als voor ‘signalen’ die de adviseur wijzen op kansen in zijn portefeuille. ‘Big data’ worden kant-en-klare takenlijsten of complete campagnes voor het beheren en benaderen van relaties. Volledig Wft-proof, met automatische dataverwerking van geldverstrekkers, slimme koppelingen met adviessoftware, actuele woningwaardes en een portal waarmee relaties de adviseur steeds op de hoogte kunnen houden van hun financiële en persoonlijke gegevens.

Dutch Media Lab: Toe aan een website die werkt? Waarmee de consument ú vindt en u hén bindt? Dutch Media Lab bouwt moderne websites speciaal voor het financieel advieskantoor. Vlot opgeleverd, betaalbaar, effectief en schaalbaar.

ActievBeheer: ActievBeheer ondersteunt een breed palet van financieel dienstverleners. Van lokale intermediairs en hypotheekadviseurs, tot de back offices van verzekeraars en geldverstrekkers. U krijgt advies van experts met ervaring binnen de financiële markt en het efficiënt inrichten van beheerprocessen. Onze medewerkers kennen uw markt en hebben plezier in hun werk. Ze brengen uw boodschap helder en met zorg over. Consumenten waarderen dat. Zo (re)activeren wij uw contacten en helpen we waardevolle relaties uitbouwen.

Erasmus School of Accounting & Assurance

Erasmus School of Accounting & Assurance (ESAA), onderdeel van de Erasmus Universiteit Rotterdam, gaat op 1 september 2020 van start met de nieuwe opleiding ‘Betekenisvol Financieel Adviseren | Executive Program’. Programmadirecteur is Natasja Naron van Gabriël Financiële Bescherming.

Als financieel adviseur zit u in het oog van de storm. De financiële wereld verandert razendsnel, op dit moment zelfs extra hevig door de coronapandemie. Wilt u als financieel dienstverlener van grotere waarde zijn in het financiële leven van uw relaties op momenten die er echt toe doen? Streeft u ernaar de maatschappelijke betekenis van uw dienstverlening verder te vergroten en uw organisatie ‘future proof’ te maken? Wilt u onder professionele begeleiding en samen met gelijkgestemden leren hoe betekenisvoller te adviseren? Schrijf u dan nu in voor het Executive Program Betekenisvol Financieel Adviseren aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Het programma sluit goed aan als u een universitair of HBO+ werk- en denkniveau hebt en vanuit een beleidsbepalende rol, ondernemerschapsrol of adviserende rol wilt bijdragen aan een nieuw waardemodel in de financiële dienstverlening. De opleiding is extra interessant voor adviseurs die zich in een transitieproces bevinden.

Nationale-Nederlanden Bank

Dit jaar viert Nationale-Nederlanden haar 175 jarig bestaan. In al die jaren werkte Nationale-Nederlanden nauw samen met onafhankelijke financiële adviseurs. Een samenwerking die we graag willen continueren. De adviseurs zijn professionals die hun klanten aan ons toevertrouwen. Om dit vertrouwen te blijven verdienen streven we continu naar het verbeteren van onze dienstverlening. Heldere en duidelijke communicatie is in een dergelijke relatie erg belangrijk. Je continu de vraag stellen: ‘Hoe kan het beter?’ Een groot gedeelte van de communicatie met de adviseurs die een aanstelling bij Nationale-Nederlanden hebben vindt plaats via het extranet.

Een aantal voorbeelden van zaken die we onlangs hebben verbeterd:

  • Nationale-Nederlanden gaat verder dan AOW+5
  • Lijfrentekapitaal bijstorten op een bestaande lijfrente-rekening.
  • Aanvraagproces Beheerd Beleggen box 3

Het openen van een beleggingsrekening voor klanten door de adviseur hebben we aangepast aan de wensen van de adviseurs. Beheerd Beleggen is voor veel klanten een ideale manier om vermogen op te bouwen. Bij Beheerd Beleggen heeft Nationale-Nederlanden bewust gekozen voor online vermogensbeheer. Het vermogen van de klanten wordt door de specialisten van het Nationale-Nederlanden Investment Office beheerd. De zorgplicht ligt volledig bij Nationale-Nederlanden. De modelportefeuilles binnen Beheerd Beleggen zijn gebouwd op basis van een open architectuur. Dit betekent dat wij beleggingsfondsen in onze portefeuilles hebben van een groot aantal gerenommeerde fondshuizen. De adviseur geeft het financiële advies. De klant vult een vragenlijst in waarmee Nationale-Nederlanden het risicoprofiel van de klant bepaalt. NationaleNederlanden doet de beleggingen. U krijgt als adviseur inzage in de portefeuille, als uw klant u hiervoor toestemming geeft door een beheerrelatie met u aan te gaan.

Nedasco

Een partner die helpt bij onafhankelijk advies en succesvol ondernemen. Doet meer dan alleen verzekeren en werkt aan totaaloplossingen. Nedasco werkt samen met de adviseur aan klantenbinding, omzet en rendement. Samen kijken ze naar wat de groep klanten van een adviseur - en hij als ondernemer - nodig heeft. Nedasco spart met de adviseur en deelt actief kennis met hem. Zo komen ze samen tot het beste advies én de meest efficiënte bedrijfsvoering. Nedasco staat klaar voor de assurantieadviseur met haar vakkundige personeel en tooling.

De tools van Nedasco zijn 24/7 bereikbaar om producten te offreren, aanvragen en muteren. Daarnaast staat het vakkundige personeel op werkdagen klaar voor de adviseur om te sparren en kennis te delen. Nedasco vindt persoonlijk contact en korte lijnen erg belangrijk. De kernwaarden zijn dan ook: Samen, Kennis Delen, Met passie, Voor jou. Dit voert zij door in haar eigen dienstverlening en dat van haar dochterbedrijven ArboNext, Be Suitable en Ensupport.

  • ArboNext: een arbodienst die werkgever en werknemer optimaal begeleidt bij de uitvoering van de Arbowet. ArboNext is bij verzuim de belangrijke schakel voor het MKB om werknemers structureel inzetbaar te houden. ArboNext beschikt over een landelijk netwerk van interventionisten.
  • Be Suitable: een partij die grip krijgt op het verzuim binnen een organisatie. Be Suitable realiseert besparingen door regie op geldstromen binnen de sociale zekerheid. De consultants van Be Suitable, met kennis van sociale wet- en regelgeving, zijn het verlengstuk van HR-adviseurs of directie. Zij zorgen voor een concreet plan van aanpak om verzuimkosten structureel te verlagen.
  • Ensupport: Ensupport neemt werk voor de assurantieadviseur uit handen dat hem kan afleiden. Door het opnemen van telefoontjes, beantwoorden van e-mails en het begeleiden van schademeldingen uit te besteden, krijgt de adviseur zijn focus terug: adviseren en uitbouwen van zijn portefeuille.

Nh1816 Verzekeringen

Nh1816 Verzekeringen biedt in het primaire proces een uitstekend Portaal voor o.a. offreren, aanvragen, muteren en schade melden. Voor een optimale klantbediening biedt Nh1816 vervolgens middelen aan in privat label, waarbij de naam, logo en huisstijl van de adviseur in de communicatie wordt gebruikt. Denk aan een polispas, polisdocumenten, e-mail, de VerzekeringApp, een persoonlijke mijn-omgeving en een continu klanttevredenheidsonderzoek.

Om deze persoonlijke manier van communicatie te versterken en financieel adviseurs ondersteuning te bieden in het vinden en binden van klanten heeft Nh1816 het online platform Business Support ontwikkeld. Hier vindt de adviseur middelen en informatie om in eigen huisstijl en naar eigen inzicht te gebruiken voor promotionele activiteiten maar ook voor preventiedoeleinden, ter versterking van loyaliteit en het tonen van lokale maatschappelijke betrokkenheid.

De samenwerking met en ondersteuning van Nh1816 levert tevreden klanten op. De klantwaardering van gemiddeld een 9,1 zegt meer dan duizend woorden. Nh1816 streeft een hoge mate van efficiency, digitalisering en automatisering na waardoor de meeste aandacht uitgaat naar de klant, het advies en hulp bij schade.

Vkg

Voor het afsluiten van verzekeringen en hypotheken kunt u als particulier of ondernemer terecht bij specialisten op dit gebied, de financieel adviseur. Als full serviceprovider ondersteunt VKG zowel de financieel adviseur als verzekeraars. Via ons extranet heeft elk financieel advieskantoor toegang tot een geavanceerd assurantie totaalpakket voor zijn relaties. Vanaf 1 januari 2015 maakt VKG deel uit van a.s.r. Nederland N.V.

VKG heeft een groot landelijk netwerk met een grote diversiteit aan financieel adviseurs. Per provincie hebben wij inzichtelijk welke kantoren hun portefeuille willen uitbreiden of verkopen. Hierdoor kunnen we snel schakelen en inspelen op vraag en aanbod.

Omdat wij geloven in de lokale adviseurs vinden wij het belangrijk om de juiste kantoren binnen een regio aan elkaar te koppelen. Uit ervaring weten wij dat dit gunstig is voor het verloop van de portefeuille en in het belang van de klanten. Uiteraard is het ook mogelijk om een deel van een portefeuille te verkopen of aan te kopen.

Op basis van de verstrekte informatie bespreken we gezamenlijk de mogelijkheden. Nadat wij de geschikte kandidaat hebben gevonden, zorgen wij ervoor dat er contact gelegd kan worden tussen beide partijen. De onderhandelingen kunnen dan beginnen.

Als we een match hebben geregeld, kunnen we ook helpen met waardebepalingen, portefeuilleanalyses en juridische afwikkelingen. Dit doen we uiteraard niet zelf, wij werken hiervoor samen met een netwerkpartner die voor de betreffende partijen zijn diensten en mogelijkheden aanbiedt.

We zijn geen portefeuillemakelaar, we maken de match tussen bedrijven en portefeuilles.

Voogd & Voogd

Voogd & Voogd is dé serviceprovider voor particuliere en zakelijke schadeverzekeringen. Onze kracht zit in de combinatie van knowhow op het gebied van verzekeren en IT.

Onze dienstverlening is erop gericht om onze adviseurs te ontzorgen, zodat zij zich kunnen richten op het adviseren van de klant. Met onze onafhankelijke vergelijkingsmodules is het mogelijk om snel en eenvoudig verzekeringen te vergelijken en af te sluiten, ook online. Onze pakketvergelijker, het VoordeelPakket, maakt het zelfs mogelijk om binnen enkele stappen een compleet verzekeringspakket samen te stellen dat past bij de wensen van de klant. Een gunstige prijs en goede kwaliteit zijn hierbij van belang. De tool toetst binnen no time honderden combinaties van de belangrijkste verzekeraars en houdt rekening met eventuele pakketkorting.

Als innovatieve serviceprovider bieden we adviseurs een uitstekende technische ondersteuning. Via de overzichtelijke Backoffice hebben adviseurs altijd en overal toegang tot de uitgebreide polisadministratie.

...

Met de ProlongatiePolisCheck wordt bij iedere prolongatie gecheckt of er voor de automotive verzekering van klanten een gunstiger alternatief beschikbaar is. De app Polismap, biedt de adviseur de mogelijkheid om zijn klanten uit eigen naam 24/7 toegang te geven tot hun eigen persoonlijke dossier. Denk aan functionaliteiten zoals wijzigingen doorgeven, schades melden, polissen inzien en beheren tot altijd de groene kaart bij de hand hebben en bij schade direct contact leggen met zijn eigen adviseur of met hulpdiensten. Voogd & Voogd biedt ook ondersteuning aan op het gebied van provisieloos werken, (vaardigheids)trainingen en samenwerkingen met Aevitae (zorgverzekeringen), Felison (inkomensverzekeringen) en Dutch Media Lab (voor een veilige en gebruiksvriendelijke website).

Samenwerking met Voogd & Voogd levert het intermediair een hoger rendement op, hogere polisdichtheid en meer efficiency.

Reactie toevoegen

 
Meer over
Digitale transformatie vereist nog meer samenwerking in de keten

Digitale transformatie vereist nog meer samenwerking in de keten

(Kennisartikel Allianz) Klantwensen en klanteisen zijn voortdurend aan verandering onderhevig. Op digitaal vlak vereist dit grote inspanningen van organisaties....

Makkelijker advies over rechtsbijstand

Makkelijker advies over rechtsbijstand

(Kennisartikel ARAG) Klanten leren kennen, en risico’s in kaart brengen en met de klant hierover in gesprek zijn. Het werk van een verzekeringsadviseur is...

Samen schade voorkomen

Samen schade voorkomen

(Kennisartikel a.s.r.) Als verzekerde wil je eigenlijk geen geld ontvangen van je verzekeringsmaatschappij. Dat klinkt misschien raar, maar zo zit het wel. Als...

Ondernemerstips in coronatijd

Ondernemerstips in coronatijd

"Jarenlang is er sprake geweest van hoogconjunctuur en kon iedereen profiteren. De werkloosheid was enorm laag, er werd enorm geïnvesteerd, geproduceerd en...

Verduurzamen in tijden van crisis – het kan

Verduurzamen in tijden van crisis – het kan

(Kennisartikel a.s.r.) De coronacrisis zet de wereld op zijn kop. Veel ondernemers en bedrijven verkeren in zwaar weer. Niemand weet hoe lang de crisis zal aanhouden...

Adviseur Zeger van Twillert: focus op je missie

Adviseur Zeger van Twillert: focus op je missie

“Ict is het belangrijkste gereedschap dat wij als adviseurs in onze organisatie gebruiken. Daarom hebben we al in een vroeg stadium besloten dit uit te besteden....

Is er een beleggingsleven na corona?

Is er een beleggingsleven na corona?

(Kennisartikel Nationale-Nederlanden Bank) Op het moment van schrijven ligt het openbare leven zo goed als stil om het coronavirus te bestrijden. Wat kunnen we...

Han Versantvoort: met Calvo Advies naar ander verdienmodel

Han Versantvoort: met Calvo Advies naar ander verdienmodel

Met meer dan 25 jaar ervaring in de financiële dienstverlening heeft Han Versantvoort alles wel meegemaakt. Vanaf de start van zijn carrière heeft hij...

"Stop met bedrijfje spelen"

"Stop met bedrijfje spelen"

"Wordt jouw organisatie gevormd door het karakter van de mensen? Of wordt het karakter van jouw collega’s gevormd door de organisatie? Ik mag hopen op het...

Business supporters

Business supporters

We leven in een bijzondere en merkwaardige tijd. Hoe goed we het ook allemaal regelen met elkaar, we zijn en blijven afhankelijk van omstandigheden en uiteindelijk...