Blogs

Groter is niet beter

Groter is niet beter

(door Levent Türkmen, SUREbusiness) Hoe kan het dat in de bestuurskamers van Nationale-Nederlanden Lard Friese de champagne ontkurkt om de overname van Vivat...

Zonder ‘branddriehoek’ geen reactie (blog Lindenhaeghe)

Zonder ‘branddriehoek’ geen reactie (blog Lindenhaeghe)

(door Esther Vuijsters, Lindenhaeghe) In al het ‘soft skills’-geweld waarmee we tegenwoordig om de oren geslagen worden, zouden we bijna vergeten dat...

Inspirerend! Boeiend! Vernieuwend! Duh.

Inspirerend! Boeiend! Vernieuwend! Duh.

(door Esther Vuijsters, Lindenhaeghe) In de tijd dat ik zelf nog als financieel adviseur werkte, werd ik wel eens moe van al die workshops, masterclasses en bijeenkomsten...

Wij doen (niet) aan filterbubbels

Wij doen (niet) aan filterbubbels

(door Esther Vuijsters, Lindenhaeghe) Het zou zomaar het woord van 2019 kunnen worden: de filterbubbel. Het woord stamt weliswaar al uit 2011 - toen verscheen het...

“Laat jezelf niet buitenspel zetten!”

“Laat jezelf niet buitenspel zetten!”

 (door Paul de Heer, Delphis Marketing) Tussen quotes, inderdaad. Want deze uitspraak is niet van mij, maar van Jeroen Oversteegen van de Nationale Hypotheekbond....

Hufterigheid in verkeer terugdringen

Hufterigheid in verkeer terugdringen

(door Jurjen Oosterbaan) 678. Dat is het aantal mensen dat in 2018 bij een verkeersongeval om het leven kwam. Een veelvoud van dit aantal mensen raakte zwaar gewond....

Dat geeft niet...

Dat geeft niet...

Dat geeft niet…(door Esther Vuijsters, Lindenhaeghe) Het is toch elk jaar weer een gedoe, zo’n nieuwe PE-periode. Voor de financieel adviseurs, de opleiders...

Handschoen samen oppakken

Handschoen samen oppakken

(door Luuk de Vos, Directeur Verkoop Inkomen & Zorg bij ASR) In zijn column op www.adfiz.nl van 1 april roept Enno Wiertsema, directeur Adfiz, verzekeraars op...

Agent Disclaimer heeft zijn bonnenboekje paraat

Agent Disclaimer heeft zijn bonnenboekje paraat

(door Esther Vuijsters, Lindenhaeghe) Het heeft even geduurd, maar het ei is gelegd: de wijzigingen rond het vakbekwaamheidsbouwwerk zijn definitief. Alle adviseurs...

Gratis bestaat niet

Gratis bestaat niet

(door Mark de Rijke, directeur De Hypotheekshop) In haar column op 26 januari in het FD spreekt econoom en publicist Erica Verdegaal haar verbazing uit over...

Quote van de dag

Zit je gruwelijk te passen en meten om een financiering dicht te krijgen, zakt de rente naar 2,49... 12.000 euro minder lenen, leg dat maar eens helder uit. Komen weer twee uurtjes bij.

@pswinkelsadvies in tweet

Stelling

Actief beheren van mijn klanten inmiddels belangrijker dan nieuwe omzet

Recente editie
Recente editie

Consumenten verstaan iets anders onder klantgerichtheid dan adviseurs. Om hun pole position te behouden dienen adviseurs minder in productoplossingen te gaan denken en zich meer te richten op het wegnemen van zorgen bij consumenten. Een belangrijke conclusie uit het ‘Trendonderzoek klantgerichtheid verzilveren 2019’ onder zowel adviseurs als consumenten van Fred de Jong in samenwerking met Björn Bierhaalder (MCH Consultancy) en Susan Visser (Zeker Susan). In VVP 4 van 9 juli is er volop aandacht aan dit voor adviseurs belangrijke onderzoek dat in opdracht van VVP, DELA en Scildon werd gedaan ten behoeve van de Dag van het Topadvies. VVP 4 staat dan ook weer boordevol tips, best practices en inspiratie voor adviseurs om hun pole position nu en in de toekomst nog beter te verzilveren.

Bekijk de inhoud
Special Automatisering
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
Events

Dive In 2019

24 september 2019 - 24 september 2019

Lees meer

VVP Vakevent Inkomen

25 september 2019 - 25 september 2019

Lees meer

Positive Finance Day 2019: Gewoon... Doen!

31 oktober 2019 - 31 oktober 2019

Lees meer

Digital Awareness

4 oktober 2019 - 4 oktober 2019

Lees meer
VVP Special Klantgerichtheid
Special Automatisering