Blogs

Tijd voor vrije toegang tot verzekeraars

Tijd voor vrije toegang tot verzekeraars

(door Henri Drost, Oostdam & Partners)Vrij verkeer van goederen en diensten. Een begrip dat ons direct doet denken aan de Europese markt. Die markt krijgt er...

KoffieKracht

KoffieKracht

Bij Dazure zijn wij echte koffiedrinkers. Sommige collega’s maken prachtige cappuccino’s met een dikke laag opgeklopte melk en anderen drinken graag...

Cyberschade in het MKB; de échte verhalen

Cyberschade in het MKB; de échte verhalen

Er is al ontzettend veel geschreven over cyberrisico’s en -verzekeringen. De statistieken over het aantal slachtoffers en de miljarden euro’s aan schade...

Nu CDFD en overheid nog

Nu CDFD en overheid nog

Door Esther Vuijsters, Lindenhaeghe Het mooie van het werken bij een opleider mét opleidingslocatie op het hoofdkantoor, is dat je nog eens een cursist spreekt....

Relevant en betrokken op het juiste moment

Relevant en betrokken op het juiste moment

Door Esther Vuijsters (Lindenhaeghe) Het is geen geheim dat veel adviseurs worstelen met het fenomeen ‘nazorg’. Nazorg is in feite de appendix van het...

Provisietransparantie

Provisietransparantie

Door Fred de Jong De AFM heeft in haar reactie op de consultatie van de IDD (Europese Richtlijn Verzekeringsdistributie) voorgesteld om actieve transparantie over...

Gratis advies

Gratis advies

Ik vermoed dat een aantal lezers bij het lezen van deze titel al beginnen te hyperventileren: Advies is niet gratis! U heeft ongelijk. Wacht nog even met reageren...

Vrouw op de maan

Vrouw op de maan

John F. Kennedy vroeg ooit aan een schoonmaker die de vloeren aan het dweilen was op het NASA hoofdkwartier, wat hij daar deed. Hij antwoordde dat hij meehielp om...

Let love rule!

Let love rule!

Door Ewald Bary, directeur Lindenhaeghe Onlangs was ik te gast bij een ‘diehard’ horecaondernemer. Ik was daar niet direct om te eten, maar vooral om...

Zeg klant, waarom kies je mij? Wat doe ik goed?

Zeg klant, waarom kies je mij? Wat doe ik goed?

Door Mike Schilperoort, algemeen directeur Lindenhaeghe De economie trekt aan, de werkloosheid daalt en de stemming is voorzichtig-optimistisch. Tijd om pas op de...

Quote van de dag

We krijgen een periode met extreem warm weer. Dit heeft een relatie met #klimaatverandering. Immers, als het warmer wordt (en dat doet het al), dan krijgen we ook vaker extreme #hitte. Het @KNMI heeft dat jaren geleden al uitvoerig uitgezocht.

Weerman Gerrit Hiemstra in tweet

Stelling

Verleng looptijd alle aflossingsvrije hypotheken naar 75 jaar

Recente editie
Recente editie

Consumenten verstaan iets anders onder klantgerichtheid dan adviseurs. Om hun pole position te behouden dienen adviseurs minder in productoplossingen te gaan denken en zich meer te richten op het wegnemen van zorgen bij consumenten. Een belangrijke conclusie uit het ‘Trendonderzoek klantgerichtheid verzilveren 2019’ onder zowel adviseurs als consumenten van Fred de Jong in samenwerking met Björn Bierhaalder (MCH Consultancy) en Susan Visser (Zeker Susan). In VVP 4 van 9 juli is er volop aandacht aan dit voor adviseurs belangrijke onderzoek dat in opdracht van VVP, DELA en Scildon werd gedaan ten behoeve van de Dag van het Topadvies. VVP 4 staat dan ook weer boordevol tips, best practices en inspiratie voor adviseurs om hun pole position nu en in de toekomst nog beter te verzilveren.

Bekijk de inhoud
Special Automatisering
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
Events

Normal is over, de documentaire

10 oktober 2019 - 10 oktober 2019

Lees meer

Dive In 2019

24 september 2019 - 24 september 2019

Lees meer

VVP Vakevent Inkomen

25 september 2019 - 25 september 2019

Lees meer

Positive Finance Day 2019: Gewoon... Doen!

31 oktober 2019 - 31 oktober 2019

Lees meer

Digital Awareness

4 oktober 2019 - 4 oktober 2019

Lees meer
VVP Special Klantgerichtheid
Special Automatisering