Dienstverlening

Uit dit dossier

Software die de klant wél centraal stelt

Software die de klant wél centraal stelt

“Belangrijkste uitdaging is om als financieel regisseur het contact met klanten zo optimaal en zo efficiënt mogelijk in te vullen. CRM-oplossingen zijn...

De juiste verhouding tussen prijs en kwaliteit

De juiste verhouding tussen prijs en kwaliteit

Voor de buitenwacht leek het als een grotere verrassing te komen dan voor de groep zelf: de aankondiging dat oprichter Jan Veldsink terugtreedt als directeur en...

Advies kost geld, onnozelheid kost meer

Advies kost geld, onnozelheid kost meer

“ik denk dat er nog wel meer kantoren gaan afvallen. Provisie bij schadeverzekeringen verdwijnt, dat houden we niet tegen.” aldus Frank Boute, directeur-eigenaar...

Verzekeraars, kies voor de klant

Verzekeraars, kies voor de klant

Normaal ben ik niet zo van het klagen. Zie persoonlijk veel meer in het beoordelen van situaties, om er vervolgens iets positiefs mee doen en er een uitdaging...

Moeilijk doen terwijl ‘t goed kan

Moeilijk doen terwijl ‘t goed kan

(door Christel van Bommel, Polis Advocaten) Als compliance-adviseur kom ik vaak bij financieel dienstverleners over de vloer. Om ze te adviseren over het inrichten...

Local hero Edwin van de Panne

Local hero Edwin van de Panne

In de rubriek Local Hero stelt VVP samen met NH1816 het lokale advieskantoor centraal. Het belang van deze lokale helden voor de samenleving kan niet genoeg worden...

Hypothøken als een keuken

Hypothøken als een keuken

Heeft u wel eens een nieuwe keuken gekocht? Ik wel, twee keer. Een bijzondere ervaring in veel opzichten. Want waar ga je te rade? De meubelboulevards zitten vol...

Quote van de dag

Voorbeeldgedrag door directieleden en leidinggevenden is erg belangrijk voor een sterke meldingscultuur. Zij moeten het maatschappelijk belang ervan steeds weer benadrukken, ook – of juist – als de publieke aandacht even wat minder is.

Céline Christensen, manager gedrag en cultuur bij de AFM, in blog op www.afm.nl

Stelling

Actieve transparantie leidt tot lagere provisies

Recente editie
Recente editie

In VVP 2 aflevering twee van 'De Adviescampagne' met Scildon ("Met verhalen kunnen we duidelijk maken dat er echt veel te kiezen valt") en Rien Eyzenga, Assupport ("Samen zorgen voor positieve publiciteit"). Verder onder meer in nummer 2: de reeks Uit de adviespraktijk met Frank Boute, Marco Kok en Henri Veldsink, Assurantieland, overnameland?! (VVP Ondernemerspanel, Edwin Bosma), een kijkje in de overnamekeuken van Sucsez Groep, Jungo en natuurlijk de onvolprezen 'Ken je vak!'-pagina's, nu ook met een bijdrage van Angelo Wiegmans, specialist Inkomen.

 

  

Bekijk de inhoud
Twee gratis proefnummers

Ontdek VVP en meld u hier aan

Aanvragen
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
Events

Vijfde dag van het topadvies: how to be wow!

11 juni 2019 - 11 juni 2019

Lees meer