Dienstverlening

Uit dit dossier

Software die de klant wél centraal stelt

Software die de klant wél centraal stelt

“Belangrijkste uitdaging is om als financieel regisseur het contact met klanten zo optimaal en zo efficiënt mogelijk in te vullen. CRM-oplossingen zijn...

De juiste verhouding tussen prijs en kwaliteit

De juiste verhouding tussen prijs en kwaliteit

Voor de buitenwacht leek het als een grotere verrassing te komen dan voor de groep zelf: de aankondiging dat oprichter Jan Veldsink terugtreedt als directeur en...

Advies kost geld, onnozelheid kost meer

Advies kost geld, onnozelheid kost meer

“ik denk dat er nog wel meer kantoren gaan afvallen. Provisie bij schadeverzekeringen verdwijnt, dat houden we niet tegen.” aldus Frank Boute, directeur-eigenaar...

Verzekeraars, kies voor de klant

Verzekeraars, kies voor de klant

Normaal ben ik niet zo van het klagen. Zie persoonlijk veel meer in het beoordelen van situaties, om er vervolgens iets positiefs mee doen en er een uitdaging...

Moeilijk doen terwijl ‘t goed kan

Moeilijk doen terwijl ‘t goed kan

(door Christel van Bommel, Polis Advocaten) Als compliance-adviseur kom ik vaak bij financieel dienstverleners over de vloer. Om ze te adviseren over het inrichten...

Local hero Edwin van de Panne

Local hero Edwin van de Panne

In de rubriek Local Hero stelt VVP samen met NH1816 het lokale advieskantoor centraal. Het belang van deze lokale helden voor de samenleving kan niet genoeg worden...

Hypothøken als een keuken

Hypothøken als een keuken

Heeft u wel eens een nieuwe keuken gekocht? Ik wel, twee keer. Een bijzondere ervaring in veel opzichten. Want waar ga je te rade? De meubelboulevards zitten vol...

Quote van de dag

Hoe ver gaat de natrekplicht? Moet ik iedere klant eerst aan een kruisverhoor onderwerpen?

Hypotheekadviseur anoniem op kop-munt.nl in artikel over verzwijgen studieschuld

Stelling

Tijd dat rechter zich buigt over nazorgkwestie ('financieel adviseur moet wijzen op premiedaling')

Recente editie
Recente editie

In VVP 3 aflevering drie van 'De Adviescampagne' met FVP ("Vermogen ontdoen van de rode kleur van Ferrari") en financieel adviseur Dirk Kooiman (websites voor collectieve onlinemarketing waaronder enhoenuverder.nl). Verder onder meer in dit nummer:een rondetafel met drie assurantieondernemers die hun kantoor verkochten (waaronder Michael Mackaaij), Astrid van de Bovekamp over het belang van medewerkers die de A(dvies)-factor weten te verzilveren, Ockto, Adfiz over actief klantbeheer en een verslag van het VVP Event Bijzondere Risico's.

 

 

 

  

Bekijk de inhoud
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
Events

Inspiratiesessie Future Proof

26 juni 2019 - 26 juni 2019

Lees meer

Digital Awareness

4 oktober 2019 - 4 oktober 2019

Lees meer

Vijfde dag van het topadvies: how to be wow!

11 juni 2019 - 11 juni 2019

Lees meer