Dienstverlening

Uit dit dossier

Software die de klant wél centraal stelt

Software die de klant wél centraal stelt

“Belangrijkste uitdaging is om als financieel regisseur het contact met klanten zo optimaal en zo efficiënt mogelijk in te vullen. CRM-oplossingen zijn...

De juiste verhouding tussen prijs en kwaliteit

De juiste verhouding tussen prijs en kwaliteit

Voor de buitenwacht leek het als een grotere verrassing te komen dan voor de groep zelf: de aankondiging dat oprichter Jan Veldsink terugtreedt als directeur en...

Advies kost geld, onnozelheid kost meer

Advies kost geld, onnozelheid kost meer

“ik denk dat er nog wel meer kantoren gaan afvallen. Provisie bij schadeverzekeringen verdwijnt, dat houden we niet tegen.” aldus Frank Boute, directeur-eigenaar...

Verzekeraars, kies voor de klant

Verzekeraars, kies voor de klant

Normaal ben ik niet zo van het klagen. Zie persoonlijk veel meer in het beoordelen van situaties, om er vervolgens iets positiefs mee doen en er een uitdaging...

Moeilijk doen terwijl ‘t goed kan

Moeilijk doen terwijl ‘t goed kan

(door Christel van Bommel, Polis Advocaten) Als compliance-adviseur kom ik vaak bij financieel dienstverleners over de vloer. Om ze te adviseren over het inrichten...

Local hero Edwin van de Panne

Local hero Edwin van de Panne

In de rubriek Local Hero stelt VVP samen met NH1816 het lokale advieskantoor centraal. Het belang van deze lokale helden voor de samenleving kan niet genoeg worden...

Hypothøken als een keuken

Hypothøken als een keuken

Heeft u wel eens een nieuwe keuken gekocht? Ik wel, twee keer. Een bijzondere ervaring in veel opzichten. Want waar ga je te rade? De meubelboulevards zitten vol...

Events

De vierde industriële revolutie: mensen en werk

19 november 2019 - 19 november 2019

Lees meer

De waarde van financieel advies

13 december 2019 - 13 december 2019

Lees meer
Quote van de dag
Het blijft me trouwens verbazen, dat ik met een aantal lastige hypotheekdossiers achter de rug kennelijk beter weet wat er kan, dan de bank. Hoe vaak ik al niet eerst een paar keer 'kan niet' heb gehoord en dan na intensief doorzagen 'oh, kan toch'... (Niet verder vertellen.)

Het blijft me trouwens verbazen, dat ik met een aantal lastige hypotheekdossiers achter de rug kennelijk beter weet wat er kan, dan de bank. Hoe vaak ik al niet eerst een paar keer 'kan niet' heb gehoord en dan na intensief doorzagen 'oh, kan toch'... (Niet verder vertellen.)

Adviseur Maarten Koster op twitter

Stelling

Ik vind de verlaging van de maximumsnelheid op de snelweg naar 100 prima

Recente editie
Recente editie

Wandelend over het Pieterpad peilt Peter Wormskamp in VVP 5 verder de staat van financieel adviserend Nederland. Richard Meinders (SVC Groep en VVP Ondernemerspanel) vraagt of zorgplicht een kopzorg is of juist een vanzelfsprekendheid. MoneyView (Onafhankelijk Financieel Spreekuur) en Fred de Jong (de beroepseer wordt in kaart gebracht en beschreven in een boek) doen een duit in het zakje van De Adviescampagne, waarmee VVP het aanzien van de financieel adviseur wil vergroten. In VVP 5 ook een verslag van het VVP Event Inkomen en natuurlijk nog veel meer praktijkinformatie in onder meer het onderdeel 'Ken je vak!'.

Bekijk de inhoud
Special Automatisering
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
VVP Special Klantgerichtheid
Special Automatisering