Letselschade

Uit dit dossier

Wet vergoeding Affectieschade in de praktijk

Wet vergoeding Affectieschade in de praktijk

Wat betekent het nu de Wet vergoeding Affectieschade in werking is getreden? Nu we onder bepaalde voorwaarden financiële compensatie kunnen eisen aan een beperkte...

Van welles nietes naar win-win

Van welles nietes naar win-win

Op Tweede Kerstdag 2016 stapt een 67-jarige hobbyboer op de fiets om met zijn acht maanden oude hond zijn dagelijkse rondje te doen. Hij houdt de hond keurig aangelijnd...

Aankloppen... niemand geeft thuis

Aankloppen... niemand geeft thuis

In juni 2013 voerde het schoolreisje van Verena, 12 jaar, naar een speeltuin. Aan het einde van de middag namen de leerkrachten en hulpouders alvast plaats op het...

Geen Duitse of Belgische maar Nederlandse aanpak

Geen Duitse of Belgische maar Nederlandse aanpak

Een zaak met een buitenlandse component is per definitie ingewikkelder. Als er binnen één casus sprake is van drie landen dan betreft het oprecht...

Toegekend schadebedrag uiteindelijk vijfmaal hoger

Toegekend schadebedrag uiteindelijk vijfmaal hoger

Het blijft een lastige aandoening: een whiplash. Medisch is dit vaak moeilijk of niet vast te stellen, terwijl een slachtoffer er kortere tijd of zelfs permanent...

Quote van de dag

De gemiddelde leeftijd van een PE-kandidaat in de afgelopen PE-periode lag op 45 jaar en de gemiddelde leeftijd waarop iemand een Wft-examen doet, lag nog flink lager: 33 jaar. Neem het gemiddelde van die twee en je komt tot een verrassende (maar voorzichtige) conclusie: de financiële sector, vooral het adviserende deel, verjongt.

Lindenhaeghe in nieuwsbrief

Stelling

Ik heb er geen moeite mee mijn provisie als bedrag te tonen

Recente editie
Recente editie

Adviseurs staan voor de uitdaging het klantcontact te waarborgen, blijkt uit de rondetafel Uit de adviespraktijk in VVP 6. De AFM meent dat de adviseur een voorsprong heeft op de Googles en Lemonades. Adviseur Wilfred Mooij roept verzekeraars op om hun verantwoordelijkheid te nemen en samen met de adviseur te zoeken naar passende oplossingen voor de klant in plaats van de deur dicht te gooien. En natuurlijk ook in VVP 6 weer het superpraktijkgerichte katern 'Ken je vak!'.

Bekijk de inhoud
Special Slimmer Adviseren
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
VVP Special Klantgerichtheid
Special Automatisering