Letselschade

Uit dit dossier

Wet vergoeding Affectieschade in de praktijk

Wet vergoeding Affectieschade in de praktijk

Wat betekent het nu de Wet vergoeding Affectieschade in werking is getreden? Nu we onder bepaalde voorwaarden financiële compensatie kunnen eisen aan een beperkte...

Van welles nietes naar win-win

Van welles nietes naar win-win

Op Tweede Kerstdag 2016 stapt een 67-jarige hobbyboer op de fiets om met zijn acht maanden oude hond zijn dagelijkse rondje te doen. Hij houdt de hond keurig aangelijnd...

Aankloppen... niemand geeft thuis

Aankloppen... niemand geeft thuis

In juni 2013 voerde het schoolreisje van Verena, 12 jaar, naar een speeltuin. Aan het einde van de middag namen de leerkrachten en hulpouders alvast plaats op het...

Geen Duitse of Belgische maar Nederlandse aanpak

Geen Duitse of Belgische maar Nederlandse aanpak

Een zaak met een buitenlandse component is per definitie ingewikkelder. Als er binnen één casus sprake is van drie landen dan betreft het oprecht...

Toegekend schadebedrag uiteindelijk vijfmaal hoger

Toegekend schadebedrag uiteindelijk vijfmaal hoger

Het blijft een lastige aandoening: een whiplash. Medisch is dit vaak moeilijk of niet vast te stellen, terwijl een slachtoffer er kortere tijd of zelfs permanent...

Quote van de dag
Het beëindigen van relaties komt helaas steeds vaker voor. Tussenpersonen kunnen met hun expertise echt een grote rol spelen. Goede voorlichting over de hypothecaire gevolgen van een relatiebreuk is belangrijk.

Het beëindigen van relaties komt helaas steeds vaker voor. Tussenpersonen kunnen met hun expertise echt een grote rol spelen. Goede voorlichting over de hypothecaire gevolgen van een relatiebreuk is belangrijk.

Ellen Hensbergen, directeur Munt Hypotheken

Stelling

Maandupdates van het Adfiz Prestatie Onderzoek zijn een goede zaak: ik doe mee

Recente editie
Recente editie

Consumenten verstaan iets anders onder klantgerichtheid dan adviseurs. Om hun pole position te behouden dienen adviseurs minder in productoplossingen te gaan denken en zich meer te richten op het wegnemen van zorgen bij consumenten. Een belangrijke conclusie uit het ‘Trendonderzoek klantgerichtheid verzilveren 2019’ onder zowel adviseurs als consumenten van Fred de Jong in samenwerking met Björn Bierhaalder (MCH Consultancy) en Susan Visser (Zeker Susan). In VVP 4 van 9 juli is er volop aandacht aan dit voor adviseurs belangrijke onderzoek dat in opdracht van VVP, DELA en Scildon werd gedaan ten behoeve van de Dag van het Topadvies. VVP 4 staat dan ook weer boordevol tips, best practices en inspiratie voor adviseurs om hun pole position nu en in de toekomst nog beter te verzilveren.

Bekijk de inhoud
Special Automatisering
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
Events

Normal is over, de documentaire

10 oktober 2019 - 10 oktober 2019

Lees meer

Dive In 2019

24 september 2019 - 24 september 2019

Lees meer

VVP Vakevent Inkomen

25 september 2019 - 25 september 2019

Lees meer

Positive Finance Day 2019: Gewoon... Doen!

31 oktober 2019 - 31 oktober 2019

Lees meer

Digital Awareness

4 oktober 2019 - 4 oktober 2019

Lees meer
VVP Special Klantgerichtheid
Special Automatisering