Marketing van (n)u

Uit dit dossier

Geen verhaal geen gezicht

Geen verhaal geen gezicht

Verhalen, we zijn er gek op. Of het nou een film van Tarantino, een boek van Reve, een verhaal dat de slager vertelt tijdens het aanschaffen van je vegetarische...

Moet ik dit nu doen?

Moet ik dit nu doen?

Normaliter schrijf ik in deze rubriek over marketing. Echter een van de basisvoorwaarden voor marketing is ‘tijd’ en daar schort het nog wel eens aan...

Leren van visboer Tarik

Leren van visboer Tarik

Bij mij in de Amsterdamse buurt in Haarlem zit een vistentje waar ik al jaren kom. Sinds een jaar of drie is er een nieuwe eigenaar, Tarik is zijn naam. Het eerste...

Ambassadeurs halen klanten binnen

Ambassadeurs halen klanten binnen

Mond-tot-mondmarketing is dé manier voor assurantiekantoren om hun omzet te verhogen en een grotere naamsbekendheid te krijgen. Tenminste, dat is mijn overtuiging....

Waar zit de aan-knop van de gunfactor?

Waar zit de aan-knop van de gunfactor?

Wanneer heeft u voor het laatst gezegd ‘ik ga deze week eens even ontzettend aan mijn gunfactor werken’? Waarschijnlijk nog nooit. Ikzelf ook niet....

Marketing voorwaarde voor structurele groei

Marketing voorwaarde voor structurele groei

Natuurlijk.. Een marketeer die marketing aanprijst. Preken voor eigen parochie. Wij van wc-eend. Ik weet het. Een ietwat prikkelende titel, maar voor een ‘toekomstproof’...

‘Kleine vis’ beschikt  over grote gunfactor

‘Kleine vis’ beschikt over grote gunfactor

Betrouwbaar, wie is het niet? Bedrijven in de financiële sector zijn het zeker. Als je honderd adviseurs vraagt of ze betrouwbaar zijn, zullen ze alle bevestigend...

Overpeinzingen onder de luifel

Overpeinzingen onder de luifel

Net terug van een vakantie in eigen land. Het mooie van vakantie vind ik dat het je de gelegenheid biedt om van een afstandje je dagelijkse beslommeringen te bekijken....

Haakjes genoeg voor advies over cybercrime

Haakjes genoeg voor advies over cybercrime

Stel u bent fietsenmaker. U kan prima rondkomen van uw inkomsten. Die da-len misschien een beetje door de opkomst van online aanbieders, maar met uw service weet...

Van losse post naar  totaalrelatie

Van losse post naar totaalrelatie

Wist u dat mensen in de middeleeuwen in hun hele leven net zoveel communicatie-uitingen op zich afkregen als wij tegenwoordig op één dag? Ik weet...

Quote van de dag
Het beëindigen van relaties komt helaas steeds vaker voor. Tussenpersonen kunnen met hun expertise echt een grote rol spelen. Goede voorlichting over de hypothecaire gevolgen van een relatiebreuk is belangrijk.

Het beëindigen van relaties komt helaas steeds vaker voor. Tussenpersonen kunnen met hun expertise echt een grote rol spelen. Goede voorlichting over de hypothecaire gevolgen van een relatiebreuk is belangrijk.

Ellen Hensbergen, directeur Munt Hypotheken

Stelling

Maandupdates van het Adfiz Prestatie Onderzoek zijn een goede zaak: ik doe mee

Recente editie
Recente editie

Consumenten verstaan iets anders onder klantgerichtheid dan adviseurs. Om hun pole position te behouden dienen adviseurs minder in productoplossingen te gaan denken en zich meer te richten op het wegnemen van zorgen bij consumenten. Een belangrijke conclusie uit het ‘Trendonderzoek klantgerichtheid verzilveren 2019’ onder zowel adviseurs als consumenten van Fred de Jong in samenwerking met Björn Bierhaalder (MCH Consultancy) en Susan Visser (Zeker Susan). In VVP 4 van 9 juli is er volop aandacht aan dit voor adviseurs belangrijke onderzoek dat in opdracht van VVP, DELA en Scildon werd gedaan ten behoeve van de Dag van het Topadvies. VVP 4 staat dan ook weer boordevol tips, best practices en inspiratie voor adviseurs om hun pole position nu en in de toekomst nog beter te verzilveren.

Bekijk de inhoud
Special Automatisering
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
Events

Normal is over, de documentaire

10 oktober 2019 - 10 oktober 2019

Lees meer

Dive In 2019

24 september 2019 - 24 september 2019

Lees meer

VVP Vakevent Inkomen

25 september 2019 - 25 september 2019

Lees meer

Positive Finance Day 2019: Gewoon... Doen!

31 oktober 2019 - 31 oktober 2019

Lees meer

Digital Awareness

4 oktober 2019 - 4 oktober 2019

Lees meer
VVP Special Klantgerichtheid
Special Automatisering