Marketing van (n)u

Uit dit dossier

Geen verhaal geen gezicht

Geen verhaal geen gezicht

Verhalen, we zijn er gek op. Of het nou een film van Tarantino, een boek van Reve, een verhaal dat de slager vertelt tijdens het aanschaffen van je vegetarische...

Moet ik dit nu doen?

Moet ik dit nu doen?

Normaliter schrijf ik in deze rubriek over marketing. Echter een van de basisvoorwaarden voor marketing is ‘tijd’ en daar schort het nog wel eens aan...

Leren van visboer Tarik

Leren van visboer Tarik

Bij mij in de Amsterdamse buurt in Haarlem zit een vistentje waar ik al jaren kom. Sinds een jaar of drie is er een nieuwe eigenaar, Tarik is zijn naam. Het eerste...

Ambassadeurs halen klanten binnen

Ambassadeurs halen klanten binnen

Mond-tot-mondmarketing is dé manier voor assurantiekantoren om hun omzet te verhogen en een grotere naamsbekendheid te krijgen. Tenminste, dat is mijn overtuiging....

Waar zit de aan-knop van de gunfactor?

Waar zit de aan-knop van de gunfactor?

Wanneer heeft u voor het laatst gezegd ‘ik ga deze week eens even ontzettend aan mijn gunfactor werken’? Waarschijnlijk nog nooit. Ikzelf ook niet....

Marketing voorwaarde voor structurele groei

Marketing voorwaarde voor structurele groei

Natuurlijk.. Een marketeer die marketing aanprijst. Preken voor eigen parochie. Wij van wc-eend. Ik weet het. Een ietwat prikkelende titel, maar voor een ‘toekomstproof’...

‘Kleine vis’ beschikt  over grote gunfactor

‘Kleine vis’ beschikt over grote gunfactor

Betrouwbaar, wie is het niet? Bedrijven in de financiële sector zijn het zeker. Als je honderd adviseurs vraagt of ze betrouwbaar zijn, zullen ze alle bevestigend...

Overpeinzingen onder de luifel

Overpeinzingen onder de luifel

Net terug van een vakantie in eigen land. Het mooie van vakantie vind ik dat het je de gelegenheid biedt om van een afstandje je dagelijkse beslommeringen te bekijken....

Haakjes genoeg voor advies over cybercrime

Haakjes genoeg voor advies over cybercrime

Stel u bent fietsenmaker. U kan prima rondkomen van uw inkomsten. Die da-len misschien een beetje door de opkomst van online aanbieders, maar met uw service weet...

Van losse post naar  totaalrelatie

Van losse post naar totaalrelatie

Wist u dat mensen in de middeleeuwen in hun hele leven net zoveel communicatie-uitingen op zich afkregen als wij tegenwoordig op één dag? Ik weet...

Quote van de dag
Actieve transparantie op alleen de provisie van het intermediair is marktverstorend en daarmee zeer onwenselijk.

Actieve transparantie op alleen de provisie van het intermediair is marktverstorend en daarmee zeer onwenselijk.

Edwin Herdink, voorzitter CFD

Stelling

Actieve transparantie leidt tot lagere provisies

Recente editie
Recente editie

In VVP 2 aflevering twee van 'De Adviescampagne' met Scildon ("Met verhalen kunnen we duidelijk maken dat er echt veel te kiezen valt") en Rien Eyzenga, Assupport ("Samen zorgen voor positieve publiciteit"). Verder onder meer in nummer 2: de reeks Uit de adviespraktijk met Frank Boute, Marco Kok en Henri Veldsink, Assurantieland, overnameland?! (VVP Ondernemerspanel, Edwin Bosma), een kijkje in de overnamekeuken van Sucsez Groep, Jungo en natuurlijk de onvolprezen 'Ken je vak!'-pagina's, nu ook met een bijdrage van Angelo Wiegmans, specialist Inkomen.

 

  

Bekijk de inhoud
Twee gratis proefnummers

Ontdek VVP en meld u hier aan

Aanvragen
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
Events

Vijfde dag van het topadvies: how to be wow!

11 juni 2019 - 11 juni 2019

Lees meer