Marketing van (n)u

Uit dit dossier

Geen verhaal geen gezicht

Geen verhaal geen gezicht

Verhalen, we zijn er gek op. Of het nou een film van Tarantino, een boek van Reve, een verhaal dat de slager vertelt tijdens het aanschaffen van je vegetarische...

Moet ik dit nu doen?

Moet ik dit nu doen?

Normaliter schrijf ik in deze rubriek over marketing. Echter een van de basisvoorwaarden voor marketing is ‘tijd’ en daar schort het nog wel eens aan...

Leren van visboer Tarik

Leren van visboer Tarik

Bij mij in de Amsterdamse buurt in Haarlem zit een vistentje waar ik al jaren kom. Sinds een jaar of drie is er een nieuwe eigenaar, Tarik is zijn naam. Het eerste...

Ambassadeurs halen klanten binnen

Ambassadeurs halen klanten binnen

Mond-tot-mondmarketing is dé manier voor assurantiekantoren om hun omzet te verhogen en een grotere naamsbekendheid te krijgen. Tenminste, dat is mijn overtuiging....

Waar zit de aan-knop van de gunfactor?

Waar zit de aan-knop van de gunfactor?

Wanneer heeft u voor het laatst gezegd ‘ik ga deze week eens even ontzettend aan mijn gunfactor werken’? Waarschijnlijk nog nooit. Ikzelf ook niet....

Marketing voorwaarde voor structurele groei

Marketing voorwaarde voor structurele groei

Natuurlijk.. Een marketeer die marketing aanprijst. Preken voor eigen parochie. Wij van wc-eend. Ik weet het. Een ietwat prikkelende titel, maar voor een ‘toekomstproof’...

‘Kleine vis’ beschikt  over grote gunfactor

‘Kleine vis’ beschikt over grote gunfactor

Betrouwbaar, wie is het niet? Bedrijven in de financiële sector zijn het zeker. Als je honderd adviseurs vraagt of ze betrouwbaar zijn, zullen ze alle bevestigend...

Overpeinzingen onder de luifel

Overpeinzingen onder de luifel

Net terug van een vakantie in eigen land. Het mooie van vakantie vind ik dat het je de gelegenheid biedt om van een afstandje je dagelijkse beslommeringen te bekijken....

Haakjes genoeg voor advies over cybercrime

Haakjes genoeg voor advies over cybercrime

Stel u bent fietsenmaker. U kan prima rondkomen van uw inkomsten. Die da-len misschien een beetje door de opkomst van online aanbieders, maar met uw service weet...

Van losse post naar  totaalrelatie

Van losse post naar totaalrelatie

Wist u dat mensen in de middeleeuwen in hun hele leven net zoveel communicatie-uitingen op zich afkregen als wij tegenwoordig op één dag? Ik weet...

Events

Winnen, verliezen, opstaan en weer doorgaan; de belangrijkste lessen voor (advies)ondernemers

26 mei 2020 - 26 mei 2020

Lees meer

Business Support; hét Kennis- en Inspiratie-event voor adviesondernemers

14 mei 2020 - 14 mei 2020

Lees meer

De marktontwikkeling: Wat zijn de grote trends?

25 maart 2020 - 25 maart 2020

Lees meer

Faster Forward-evenement 2020

1 april 2020 - 1 april 2020

Lees meer

SEH Lentecongres: ‘The roaring twenties?’

8 april 2020 - 8 april 2020

Lees meer
Quote van de dag
Volgens de bonden vermindert de verplichte arbeidsongeschiktheidsverzekering de oneigenlijke concurrentie met werknemers op de arbeidsvoorwaarden - hoe krijg je het uit je strot

Volgens de bonden vermindert de verplichte arbeidsongeschiktheidsverzekering de oneigenlijke concurrentie met werknemers op de arbeidsvoorwaarden - hoe krijg je het uit je strot

AD-journalist Chris Klomp

Stelling

Afname aantal ORV's zorgelijk

Recente editie
Recente editie

Adviseurs staan voor de uitdaging het klantcontact te waarborgen, blijkt uit de rondetafel Uit de adviespraktijk in VVP 6. De AFM meent dat de adviseur een voorsprong heeft op de Googles en Lemonades. Adviseur Wilfred Mooij roept verzekeraars op om hun verantwoordelijkheid te nemen en samen met de adviseur te zoeken naar passende oplossingen voor de klant in plaats van de deur dicht te gooien. En natuurlijk ook in VVP 6 weer het superpraktijkgerichte katern 'Ken je vak!'.

Bekijk de inhoud
Special Digitale Transformatie
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
Special Klantgerichtheid
Special Automatisering
Special Slimmer Adviseren